Урок математики у 1-му класі.
Тема: Повторення вивченого з теми «Табличне додавання і віднімання чисел у межах 10».
Цілі: Закріплювати вміння додавати та віднімати числа в межах 10, удосконалювати навички усних обчислень, вміння розв'язувати задачі вивчених видів. Перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів. Розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, математичні здібності. Виховувати охайність культуру запису, інтерес до математики.
Обладнання: презентація.
Хід уроку.
І.Організація класу
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Приготуйте без мороки
Все, що треба до уроку.
Книжку, зошит, ручку, олівці.
Приготувались?
Молодці!
Все у нас уже на місці,
Залишилось тільки сісти!
Сядьте дітки всі гарненько,
Руки покладіть рівненько.
Голову вище підніміть,
Плечі свої розведіть.
Всі на мене подивіться
І приємно посміхніться!
ІІ. Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу.
І. Усний рахунок. Встав пропущене число.
2. Задачі-вірші.
1.
2.
3.
4.
3. Робота у групах. Гра «Кращий обчислювач».
Хто швидше обчислить?
4. Каліграфічна хвилинка . (Робота в парах).
Знизу кружечок, а зверху – гачок.
Сусідка у неї – п’ятірка завзята,
Вгадайте, як незнайомку цю звати?
(Шість, шістка)
Два кільця без кінця,
Усередині – без цвяха.
Якщо я перегорнусь,
То ніяк я не змінюсь.
(Вісім)
Раз гачок і два гачок,
А між ними — язичок.
Цифра нас зачарувала.
Ну а ми її впізнали.
(Три)
Шістку вмить переверни
Вниз хвостом і розкажи,
Нову цифру як назвати?
Можеш зразу відгадати?
(Дев’ять)
Дуже схожа на косу.
Та косить вона не може.
Хто її не хоче вчити,
Хай іде траву косити.
(Сім)
Цифра ця – мов гак на автокрані,
Що вантаж підносить плавно.
(П’ять)
Прочитайте, будь ласка, які цифри ви записали. ( 6, 8, 3, 9, 7, 5)
- А тепер обміняйтесь зошитами з сусідом по парті, виберіть у сусіда одну цифру-королеву і вдягніть їй корону.
ІІІ. Фізкультхвилинка «Вверх-вниз»
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
IV. Робота над задачами.
V. Гра «Виправ помилку» (у групах).
VI.
Накресліть фігуру, у якої 3 сторони, 3 вершини, 3 кути.
VII. Підсумок уроку.
Гра «Мікрофон»
- Чи був для вас урок корисним?
- Чи потрібно було навчатись?
- Чи досягли ви певного успіху?
- Яка робота сподобалась найбільше?
-Оцініть свою роботу на уроці смайликами.