15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Урок. "Позакласне читання. Сашко Дерманський. "Кого беруть у космонавти"

Про матеріал

Знайомство з біографією та творчістю Сашка Дерманського. "Кого беруть у космонавти", знайомство з віршем С Дерманського в темі тижня "Таємниці космосу"

Перегляд файлу

Науменко А.В.,

вчитель початкових класів,

вища категорія,

ЛНВК №10 «ЗНЗ-ДНЗ»

Лозова, Харківська обл

 

 Українська мова.  1 клас

Тема. « Звуки  (д), (д’), позначення їх буквою «де.  Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів та слів.  Позакласне читання. Сашко Дерманський « Кого беруть у космонавти»

Очікувані результати.

Учні  знатимуть:

звуки (д), (д’),  букву «де»; ознайомляться з вимовою звуків в кінці складу, слова;  з творчістю  С. Дерманського;

умітимуть:

сприймати і аналізувати тексти;

ставити  запитання до повідомлення, відповідати на запитання інших;

використовувати  інформацію, отриману з відомих йому та запропонованих інших  джерел (книги,відео);

читати  вголос короткі тексти для отримання інформації;

порівнювати свої почуття та почуття інших людей в одній тій самій ситуації;

виконувати  запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуватися із рішенням команди.

Таблиця.

«Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались»

1. Виклик.

Слухання вірша «Дідові дині» Ліни Біленької

Назвати найбільше слів зі звуками ( д), (д’).

Дідові, дині, дім, домочок, грядка, дозрівати, дорослим, найсолодший, дарувати.

ІІ. Засвоєння змісту.

1. Дослідження.

Довести, що ці звуки голосні чи приголосні. Позначення їх буквою «де».

2. Робота з звуковими моделями (с.90) та порівняти моделі слів: дим – дім.

3. Читання слів «ехом» (с. 90)

4. Особливості  вимови звуків в кінці складу та слів.

5.  Визначення першого звуку у слові Дерманський.

- Чому слово записане з великої літери? Хто він?  На яку тему Сашко Дерманський  хоче з нами поспілкуватися? (Тема тижня).

6. Проблемне питання:

-Про що  хоче  нам розповісти поет?

З назвою «Схід»

Він першим на планеті

Піднятися до зірок зміг.

Співає про це пісні

Весняна крапель:

Навіки разом

Гагарін і квітень.

Автор: Ст. Степанов    http://ped-kopilka.com.ua

6. Мозковий штурм.

- Як називають людей, які літають у космос? Які це люди за характером?

Хто може стати космонавтом? Які особливості одягу космонавта? Кого з космонавтів ви знаєте?

37776

 

 

 

 

 

37776

Математичні обчислення:

  • З кількома космонавтами познайомились?
  • Скільки чоловіків космонавтів?
  • Скільки жінок космонавтів?
  • Кого більше? На скільки?

37776363597

 

7.Читаю сам. С. Дерманський  «Кого беруть у космонавти».( 1 хвилина)

8. Читаю з другом.  Робота у групах. Діти діляться на групи, витягнувши зірочки  певного кольору. Діти з великою зіркою – командири, які читають вірш по строфі, інші слідкують.

9. Слухання  вірша. Читає вчитель.

10. Осмислення.  Товсті і тонкі запитання.

«Тонкі» запитання

«Товсті» запитання

Про кого вірш?

Чому не кожен  може бути космонавтом?

Сумно їм там ?

Чому у космосі сумно?

До кого хочеться космонавтам?

Чи могли б ви без тепла мами, іграшок, смачної їжі?

Там є іграшки?

Чи згодні ви,  що у космосі немає життя, як на Землі?

Чи чує хтось космонавтів у космосі?

Чи вірно, що веселі люди   здолають перешкоди?

Космонавти  веселі люди?

 

 

11.Робота з словами:

паста, тюбик,сварить, пригортає,нудьга, занудьгуєш.

12. Читаю сам з маркуванням  (останню строфу):

«v» – знайома інформація (це я вже знаю) 

«+» - нова інформація (це для мене нове)

«–» – суперечлива інформація (я думав інакше)

?» – недостатня інформація (про це хотілося б дізнатись більше)

Обговорення прочитаного.

- А який у вас настрій? Чи нудьгував хто на уроці? (Діти  визначають свій настрій за допомогою «долоньок».

- Чи вже все знаємо про Сашка Дерманського і його творчість?

13. Перегляд слайдів.

Знайомство з біографією та творчістю С. Дерманського.

ІІІ. Осмислення (рефлексія).

1.

Що найбільше вразило? Що нового відкрив для себе? Ми вже все знаємо  чи ще багато чого можна дізнатись по темі? Чи хотіли б ви продовжити знайомитись з творами С. Дерманського?

«Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались»

.Перегляд відео «Літературне читання. О.Дерманський»

https://www.youtube.com

https://www.youtube.com

 



 

 

doc
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
1651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку