урок позакласного читання

Про матеріал
урок з позакласного читання для учнів 3 класу елементами інтеграціїї. Інтегрується читання з математикою. Дфти обчислюють вирази та пригадують геометричні матеріали.
Перегляд файлу

Тема :  урок позакласного читання

О. Стороженко «Вчи лінивого не молотом, а голодом»

Василь Чухліб «Лисиччині гостини»

 ( інтеграція з математикою)

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити давати характеристику дійовим особам, виділяти опис  зовнішності дійових осіб; викликати у читачів інтерес до читання твору; залучати до міркувань щодо ставлення до головних героїв; розвивати мовлення, увагу, спостережливість; виховувати товарискість.

Обладнання: виставка книг, презентація  до уроку, картки для роботи в групі (картинки у конверті кожному учню, для об»єднання в групу : лисичка, їжачок, зайченя, ведмідь), геометричні фігури для утворення лисички

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Організація класу
  2. Мотивація навчальної діяльності

 

Тема ця хоч не проста, та для вас цікава,

Будуть в ній нові слова, буде і забава.

І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,

Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо.

  1. Повідомлегня теми і завдань уроку
  • Сьогодні у нас незвичайний урок

                     У  світі казки й фантазії зробимо крок.

                      Із казкою ми зустрічались не раз,

Та знову вона завітала до нас.

  • Сьогодні ми вирушимо у подорож до світу Літературної казки.
  1. Робота над темою уроку
    1. Вправа « Мозковий штурм» (презентація до уроку)

-Які казки називаються літературними?

-З авторами яких казок вже познайомились на уроках літ. чит.?

-На які групи поділяються казки?

- Чим казка відрізняється від інших видів творів?

4.2 Продовж прислів»я ( Дихальна гімнастика)

Казки маленькі, а --------------- в них багато. (розуму)

Вдома ви збагатили свій розум читаючи казку…… О. Стороженка «Вчи лінивого не молотом, а голодом»

  1. Робота над домашнім твором
    1. Зачитайте зачин казки
    2. Перекажіть основну частину
    3. Знайдіть та зачитайте кінцівку казки
    4. Знайдіть речення в якому виражено головну думку казки
    5. Що сховалося у кінцівці казки? ( прислів»я)
  2. Виставка малюнків до твору О. Стороженка «Вчи лінивого не молотом, а голодом»
  3. Робота над казкою Василя Чухліба «Лисиччині гостини»
    1. Біографічні відомості
    2. Виставка книг
    3. Словникова робота

Всеньке  люстром

Розбуджував не клопочись

Чепурилася  маніжиться

 

  • Решта слів , які будуть не зрозумілі , з»ясуємо під час читання.
    1. Передбачення
  • Як ви гадаєте, про когобуде йти мова в цій казці?
  • Для того, щоб ми дізналися як звуть головню героїню, потрібно перейти через математичний місток. ( презентація)

200+100 м 42+56       ь 48+20     н

945-900 а 8х2-10      в 90-30              а

5х8+10        л                  75-70 і

  1. Робота над читанням казки
    1. Читання вчителем 1 абзац
    2. Читання з передбаченням . Читання «Луною»
  • Пофантазуйте, що ж могло далі трапитись?
  • Чи справдилися ваші передбачення
    1. Читання «Естафетою»
  • Як ви гадаєте, чи спробує Лисичка мед?

Гімнастика для очей

  1. Читання для друга

-Сусід подивився на сусіда, оберніться одне до одного обличчям, коліно до коліна. По 1 реченню продовжіть читати до кінця ст.53

- Підніміть праву руку , хто розпочинав читати. Задайте 1 питання своєму другу-сусіду.(1 хв)

-Підніміть ліву руку, ті хто читав другим,  задайте своє питання. (1 хв)

8.5 Читання для себе ( мовчки) Робота з простим олівцем

- Читаючи, позначте олівцем, слова кожного героя, який зустрінеться.

-Між якими героями відбувапється розмова?

( Лис, ведмідь, зайченя та їжак)

 Фізхвилинка

(«Лисичка та Журавель»)

  1. Інсценізація казки
  2. Аналіз казки

-Мета казки?

-Які риси притаманні Лисичці?

Намалюйте словесний малюнок Лисички.

  1. Робота в групах
  • Об»єднайтесь в групи за картками, які у вас у конвертах.
  1. Сенкан до назви своєї групи

( Лис, ведмідь, зайченя та їжак)

  1. Інтеграція з математикою
  •   У даному завданні потрібно поєднати питання з відповіддю, які знаходяться  в конвертах, що відповідають назві групі. (1хв)
  1. Музична пауза
  •   У яких піснях зустрічається Лисичка? (Давайте заспіваємо)

12 Метематиний танграм

  •   З геометричних фігур складіть Лисичку
  1. Підсумок
  2. Рефлексія
  3. На силуеті, який утворився, запишіть на вушках, що вам найбільше запам»яталося, на ніжках, що ми робили, на животику, які відчуття залишилися від уроку.
  4. Завдання на наступний урок позакласного читання
docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку