Урок позакласного читання. Словацька народна казка " Про три гроші"

Про матеріал
Розробка уроку позакласного читання .Знайомство зі словацькою народною казкою " Про три гроші".На уроці використовується робота в групі.
Перегляд файлу

Тема. Урок позакласного читання. Казки народів світуСловацька народна казка « Про три гроші»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати знання учнів про казки народів світу; розвивати зв'язне мовлення учнів; вдосконалювати вміння висловлювати оцінні судження, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Вправа « Мікрофон»

  • Яким наш урок має бути?
  • А якими ви маєте бути на уроці?
  • Цікаво, а чого кожен із вас чекає від уроку?

Хто сподівається отримати нові знання – підніме зелену цеглинку.

Хто чекає цікавого спілкування жовту цеглинку.

Хто не визначився – червону.

  1. Зв'язок з попереднім уроком

Розподіл по групам

  1. Читання у групі  учнем тексту по частинам. Інші учні розказують про що дізналися

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми продовжимо мандрівку у королівство казок, зокрема казок народів Європи.

У кожного народу існують свої звичаї, традиції, культура, і, звісно, свої казки. І сьогодні ми познайомимся із словацькою народною казкою « Про три гроші»

V. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Вікторина „Чи знаєте ви казки?”

— Яка героїня, ідучи лісом до бабусі, зустріла вовка?

Картинки по запросу малюнок до казки червона шапочка

— Хто соромився своєї гидкої зовнішності?

Картинки по запросу малюнок до казки гидке каченя

— Кому чоботи допомогли стати королем?

Картинки по запросу малюнок до казки кіт у чоботях

 

— У якій казці співали разом кіт, осел, пес і півень?

Картинки по запросу малюнок до казки бременські музиканти

— Хто ніяк не міг знайти золотого ключика?

Картинки по запросу малюнок до казки золотий ключик

Фізкультхвилинка

VI. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ КАЗОК

1. Розподіл на групи

-  Ви вже читали багато казок. Часто тварини, які в них діють, мають певні риси. Ми звикли, що лисичка – хитра, заєць – боягуз, їжачок – розумний. А якими рисами народ часто наділяє королів?

2. « Про три гроші» (словацька народна казка)

- Слухання казки

 - Напівголосне читання казки — кожен у своєму темпі.

Робота в групах

1 завдання

Кожна група отримує своє завдання.

1-ша група — стисло переказати текст.

2-га група — підготувати  запитання.

3-тя група – відповіді на запитання ( у книжці)

2 завдання

Вправа « Упіймай помилку»

  • Прочитайте речення, що відображають послідовність подій у казці. Де є помилка?
  • Розташуйте речення в правильній послідовності.

Годую я старого й немічного батька, годую й малого сина.

Ви не можете прожити на королівську платню.

Звелю вас усіх повиганяти з королівства.

Копав якось один бідний чоловік край дороги канаву.

Ой найясніший пане, беру я три гроші.

Здивувався король і спитав його, як він може прожити на три гроші.

 

VII. Рефлексія

- Хто отримав нові знання – підніміть зелену цеглинку.

- Хто  цікаво спілкувався - жовту цеглинку.

 

docx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку