Урок-практикум "Окисно-відновні реакції"

Про матеріал
Складання опорних схем для опрацювання теми ступінь окинення та поняття про метод електронного балансу.
Перегляд файлу

nvk13kovel

 

Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. № 13 – колегіум» м. Ковеля»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Окисно-відновні реакції

Поняття про метод електронного балансу

(урок – практикум)

8 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Палашевська Мирослава

Петрівна

вчитель хімії

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Окисно-відновні реакції.

 Поняття про метод електронного балансу.

 

Мета: Розповісти про метод електронного балансу.

 Навчити виконувати рівняння реакцій за допомогою опорної схеми.

 Виховувати інтерес до хімії.

 

Обладнання: картки із завданнями для експерименту, вугілля, залізний цвях, розчин CuSO4, HCl, мідна спіраль, Zn гранули, поршок KClO3

 

Хід уроку.

 

  1. Актуалізація опорних знань (робота з картками в групах).

 

Атом та йон елемента

Символ атома та йона елемента

Заряд ядра атома

Загальна к-сть електронів в атомі та йоні

К-сть електронів на зовнішньому шарі в атомі та йоні

Ступінь окиснення

Фосфор

Р, Р+5, P+3, P-3

+15

15, 10, 12, 18

5, -, 2, 8

0, +3, +5, -3

 

  1. Хрестики-нулики.

Виграшний шлях складає однаковий ступінь окиснення

І варіант        ІІ варіант

Нітрогену        Сульфуру

 

KNO3

Mg3N2

NH3

N2

HNO3

NaNO3

 

H2SO3

Na2SO4

ZnSO4

S

H2S

SO2

 

  1. Дослід:  Mg+H2SO4→MgSO4+H2

 

4.  Використання опорної схеми:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Закріплення матеріалу

 

Робота в групах

 

І група. Спалити вугілля

 С+О2→СО2

ІІ група. Занурити Fe цвях у розчин CuSO4

 Fe+CuSO4→FeSO4+Cu

ІІІ група. Cu cпіраль помістити у полумя спиртівки

                2Cu+O2→2CuO

IV група. Zn гранули помістити у розчин HCl

 Zn+2HCl→ZnCl2+H2

V група. KCIO3 розкласти при нагріванні

 KCIO3→KCI+O2

 

а) провести експеримент;

б) записати рівняння реакції;

в) скласти електронний баланс, вказати окисник, відновник.

 

6. Робота з картками.

Закінчити електронний процес

 

а)

б)

в)

г)

 

7. Підсумок уроку

 

а) питання для закріплення матеріалу по 6 пункті.

б) оцінювання учнів.

в) повідомлення домашнього завдання

doc
Додано
19 серпня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку