Урок-практикум "Площі многокутників"

Про матеріал
Урок - практикум "Площі многокутників" , конспект уроку та листок-практикум, урок відпрацювання навичок.
Перегляд файлу

Геометрія       8 клас                                                              Дата____________________

Урок - практикум

Тема. Площі многокутників.

Мета: Закріпити та систематизувати знання учнів про:

  зміст поняття площі многокутника та його властивості;

  формули для обчислення площ прямокутника та паралелограма , їх наслідки. Відпрацювати навички застосування набутих знань.

розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати;

виховувати культуру математичних записів, культуру математичного мовлення, інтерес до вивчення математики;

коригувати пам'ять, мислення, увагу

Тип:  відпрацювання навичок.

 

Хід уроку

1. Організаційний етап

Корекція поведінки учнів.

 

2. Перевірка домашнього завдання

Засвоєння змісту теоретичного матеріалу та його розуміння перевіряється під час виконання учнями діагностичної роботи.

 

3. Формулювання мети та завдань уроку

 

4. Актуалізація опорних знань і опитування учнів

 

Діагностика сформованості поняття «площа»

Заповніть пропуски.

1. Площа фігури — це ____________ величина, числове значення якої має такі

властивості:

а)   рівні фігури мають___________________;

б)   якщо фігуру розподілено на частини, які є _________фігурами, то

площа цієї фігури дорівнює________________________.

2. Виключіть зайвий запис:     5 см2, 4 мм2, 5 а, 7 км2, 5 км, 10 га.

3. Рівні фігури мають рівні площі. Чи можуть площі рівних фігур виражатися числами 3 і 300?

 

Повторення формул

З’єднати  лініями фігуру з відповідною формулою.

 

                                           

 

 

 

                      

 

5. Відпрацювання вмінь, корекція та систематизація опорних знань

 

Застосування знань у стандартних ситуаціях

Розв’язування задач за готовими малюнками.

                      

           

Застосування знань у нестандартних ситуаціях

  1. Площа і периметр ромба дорівнюють відповідно 24 см2 .

Знайдіть висоту ромба.

 

  1. Діагоналі ромба дорівнюють 16 см і ЗО см.

Знайдіть площу чотирикутника, вершинами якого є середини сторін даного ромба.

 

6. Підсумки уроку

7. Домашнє завдання. Домашня самостійна робота.

 


1. Яка площа однієї з двох рів­них фігур, якщо площа іншої дорівнює 15 см2?

 

3. Обчисліть площу парале­лограма, якщо одна з його сторін дорівнює 8 см, а про­ведена до неї висота 6 см.

2. Обчисліть площу прямокут­ника зі сторонами 15 і 5 м.

4. Площа паралелограма дорівнює 18 дм2, а одна зі сторін 3 дм. Знайдіть висоту, проведену до цієї сторони.


Прізвище та ім’я учня____________________________________  Клас___________  Дата__________

 

Діагностика сформованості поняття «площа»

Заповніть пропуски.

1. Площа фігури — це ____________ величина, числове значення якої має такі властивості:

а)   рівні фігури мають___________________;

б)   якщо фігуру розподілено на частини, які є _________фігурами, то

площа цієї фігури дорівнює________________________.

2. Виключіть зайвий запис:     5 см2, 4 мм2, 5 а, 7 км2, 5 км, 10 га.

3. Рівні фігури мають рівні площі. Чи можуть площі рівних фігур виражатися числами 3 і 300? ____________________________________________________________________________________

 

Повторення формул

З’єднати  лініями фігуру з відповідною формулою.

                                           

 

 

                      

Практична частина

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Домашня самостійна робота.

1. Яка площа однієї з двох рів­них фігур, якщо площа іншої дорівнює 15 см2?

 

3. Обчисліть площу парале­лограма, якщо одна з його сторін дорівнює 8 см, а про­ведена до неї висота 6 см.

2. Обчисліть площу прямокут­ника зі сторонами 15 і 5 м.

4. Площа паралелограма дорівнює 18 дм2, а одна зі сторін 3 дм. Знайдіть висоту, проведену до цієї сторони.

 

docx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку