Урок-практикум "Принципи українського правопису. Орфограма" 10 клас

Про матеріал
Урок з української мови з використанням Інтернет-сторінок для розвитку орфографічної грамотності учнів
Перегляд файлу

Тема: Урок-практикум. Орфограма.

Принципи українського правопису.

Мета: систематизувати й поглибити знання учнів з орфографії; проаналізувати найтиповіші орфографічні помилки; формувати норми правильної літературної вимови; розвивати орфографічну й пунктуаційну увагу; виховувати потребу в удосконаленні орфографічної грамотності.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Емоційне налаштування.

Усміхніться й тихо промовте:»Я вчуся. Я хочу вчитися. Я працюю. Я готовий до праці.» Налаштуймося на роботу. Покладіть долоню на серце. Відчуваєте, як воно б’ється – теж працює. Таке маленьке, а так багато працює. Ви теж усе вмієте, все знаєте, ви розумні, творчі.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Виступ учня з лінгвістичним повідомленням про принципи українського правопису.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми й мети уроку.

У сучасному бурхливому світі надшвидкостей доступ до інформації також має бути над швидкісним, а тому не існує джерела інформації, яке можна було б порівняти з Інтернетом за потужністю та оперативністю.  Комп’ютерні програми та Інтернет – це ресурси, які можна та необхідно використовувати на уроках. Сьогоднішній наш урок буде з використанням Інтернет- сторінок. Тому я прошу зайняти місця біля комп’ютерів.

Тема нашого уроку «Орфограма. Орфографічна помилка». Ми з вами сьогодні повторимо орфограми «Спрощення приголосних» та «Апостроф». Ви систематизуєте та поглибите свої знання з вивчених тем. З  метою підготовки до ЗНО ми будемо  працювати з тестами.

ІV. Систематизація знань.

Прошу вас відкрити Інтернет-сторінку  webpen.com.ua .

На цій сторінці відкриваємо завдання «Спрощення приголосних» і працюємо над виконанням завдань.

Наступна сторінка ukr-mova.in.ua.

На цій сторінці заходимо в розділ «Вправи», потім шукаємо «Апостроф», проходимо тестування.

У розділі «Перевірка» виконаємо завдання: набираємо зі словникового диктанту слова з порушенням норм орфографії.  Потім натискаємо кнопку «Перевірити». Виправляємо помилки.

«Пір’їнка, моркв’яний, словяни, міжгір’я, над’яр’я, Лук’ян, тьм’яні, репьяхи, Солов’йов, арф’яр, бур’яни, пьєдестал, духм’яна, лось’йон.»

І підіб’ємо підсумок. Для цього заходимо на сторінку https://wordcloud.pro.

Створюємо хмару слів на вивчені орфограми.

V. Підсумок уроку.

Намалюйте в зошиті умовний циферблат годинника. Позначте годину, яка свідчить про вашу орфографічну освіченість. (Чим більше число на годиннику, тим більший обсяг умінь маєте).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жовтоног Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
1758
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку