Сприяти формуванню в учнів відповідальності, усвідомлення цінності самоконтролю для успіху громади в подоланні епідемії
Прізвище автора |
Шарая Лілія |
Предмет, клас |
Англійська мова 11 клас |
Тема уроку |
Права і обов`язки |
Назва вправи |
Дотримання умов карантину |
Мета вправи |
Сприяти формуванню в учнів відповідальності, усвідомлення цінності самоконтролю для успіху громади в подоланні епідемії |
Форма роботи |
Рольова гра й наступне обговорення |
Ключова складова громадянської компетентності |
Вправа допомогає зрозуміти взаємовідношення прав та обов`язків, пов`язати права і обов`язки в надзвичайній ситуації, підкреслити значення захисту своїх прав пам`ятаючи про права їнших людей
|
Додаткова складова |
Вміти надавати аргументи, розвивати критичне мислення |
Очікувані результати |
Розуміти принципи рівності, справедливості, взаємної поваги й дотримання закону |
Навчальні результати з прогрвми навчання |
Вміння висловлювати погодження та непогодження з почутим (побаченим) |
Тривалість |
20 хвилин |
Інструкція до проведення |
1) З`ясувати наскільки учні знайомі з поняттям правил і обов`язків (клас) 2) Продовжити твердження «Під час карантину у мене є право……. тому що ……» ( клас) 3) Скласти список з речень «Під час карантину я зобов`язаний ….. тому що…….» |
Питання для обговорення |
Які з прав та обов`язків можна об`єднати , а які можна вилучити? Чи потрібно додати якісь інші права та обов`язки? Які? Чи можна з них скласти пам`ятку для ситуації «Карантин»? Чи готові самі учні дотримуватись таких правил? Хто несе відповідальність за недотримання рекомендацій? Чи справедливе грошове покарання за нехтування правилами?
|
Підсумок за результатами |
1)Діти діляться на дві групи й складають група А-перелік прав, група Б-перелік обов`язків 2) Зробити Word версію й розмножити для кожного
|
Технології формувального оцінювання, які можна використати для оцінювання даної вправи |
«Трихвилинна пауза» («Незакінчене речення» Я змінив своє ставлення до…..) |