Вправа "Права і обов`язки. Дотримання умов карантину"

Про матеріал

Сприяти формуванню в учнів відповідальності, усвідомлення цінності самоконтролю для успіху громади в подоланні епідемії

Перегляд файлу

Прізвище автора

Шарая Лілія

Предмет, клас

Англійська мова 11 клас

Тема уроку

Права і обов`язки

Назва вправи

Дотримання умов карантину

Мета вправи

Сприяти формуванню в учнів відповідальності, усвідомлення цінності самоконтролю для успіху громади в подоланні епідемії

Форма роботи

Рольова гра й наступне обговорення

Ключова складова громадянської компетентності

Вправа допомогає зрозуміти взаємовідношення прав та обов`язків, пов`язати права і обов`язки в надзвичайній ситуації, підкреслити значення  захисту своїх прав пам`ятаючи про права їнших людей

 

Додаткова складова

Вміти надавати аргументи, розвивати критичне мислення

Очікувані результати

Розуміти принципи рівності, справедливості, взаємної  поваги й дотримання закону

Навчальні результати з прогрвми навчання

Вміння висловлювати погодження та непогодження з почутим (побаченим)

Тривалість

20 хвилин

Інструкція до проведення

1)  З`ясувати наскільки учні знайомі з поняттям правил і обов`язків (клас)

2) Продовжити твердження «Під час карантину у мене є право……. тому що ……» ( клас)

3) Скласти список з речень «Під час карантину я зобов`язаний ….. тому що…….»

Питання для обговорення

Які з прав та обов`язків можна об`єднати , а які можна вилучити?

Чи потрібно додати якісь інші права та обов`язки? Які?

Чи можна з них скласти пам`ятку для ситуації «Карантин»?

Чи готові самі учні дотримуватись таких правил?

Хто несе відповідальність за недотримання рекомендацій?

Чи справедливе грошове покарання за нехтування правилами?

 

 

Підсумок за результатами

1)Діти діляться на дві групи й складають

група А-перелік прав, група Б-перелік обов`язків

2) Зробити Word версію й розмножити для кожного

 

Технології формувального оцінювання, які можна використати для оцінювання даної вправи

«Трихвилинна пауза» («Незакінчене речення» Я змінив своє ставлення до…..)