Урок "Правильне вживання числівників з іменниками"

Про матеріал
Експрес-зошит для учнів 6 класу з різнорівневими завданнями, має міжпредметні зв'язки
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація опорних знань

 

 

 

 Рефлексія

 

 

 

 

Проведи дослідження!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міркуй!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконай завдання!

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Попрацюй творчо!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зроби висновок!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія

 

 

«Правильне вживання числівників з іменниками»

 

_________________________________

_________________________________

 

Любий учню!

      Усе добре переймай, а зла уникай!

Сьогодні ми поринемо у світ числівників, щоб правильно вживати і писати їх, завдяки чому ваше мовлення стане правильнішим, виразнішим, точнішим і багатшим.

    Отже, бажаю успіхів!

 

   1.  «Мозкова атака»

     Пригадай усе, що тобі відомо з теми «Числівник» і заповни у довільній формі

 

 

 

 

               Я знаю                                         Я хочу знати 

    ____________________         ____________________________

    ____________________         ____________________________

    ____________________         ____________________________

    ____________________         ____________________________

 

    2. Робота з текстом  /Вибірковий диктант/

► Прочитати текст ланцюжком, визначити стиль, тип мовлення. Виписати числівники, визначивши розряд за будовою та значенням.

Історія чисел

Слов'янські племена повязували число з множиною конкретних предметів: 2 (корова), 2(табун), 4 (вівця), 5 (стріла). Сукупність предметів називали так: п’ятеро (ягнята), троє (мисливці).

Числом сорок користувалися для позначення великої кількості предметів. Для позначення дуже великих чисел вживали слово тьма. Що означало «тисяча». Щоб позначити мільйон, малювали людину зі зведеними вгору руками. Нуль вказував на відсутність одиниць певного ряду.

Дроби почали використовувати в Древній Греції, а на Русі з      XV століття вживаються дроби 1/2, 1/4, 1/8, що позначали половину, чверть, півчверті.

 

Стиль ______________________ тип ____________________

 

_____________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

 

3. Орфографічна робота

► Запиши словами

До 972 додати 59=?; ___________________________________

_____________________________________________________

Від 1576 відняти 243=?; ________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Скільки разів 7 міститься в 196=?; _______________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

До 5 додати 7 і поділити на 3=?; _________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

► Розв’яжи  задачу

За останні 6 років роботи школи було випущено 10 11-их класів. Серед цих учнів 23 отримали золоті та срібні медалі.

Відомо, що золотих медалістів було 20, скільки учнів отримали срібні медалі? _______________

 

4. Трансформація-переклад («Хто швидше?»)

Переклади  текст українською  мовою,  числівники записуй цифрами.

 

Look at the apples_________________________________________

And count with me: _______________________________________

1 apple, 2 apples and now 3, _______________________________________________________

4 apples, 5 apples, 6 apples, 7, _______________________________________________________

8 apples, 9 apples, 10, 11, _______________________________________________________

12, 13, 14, 15.____________________________________________

Then 16 an 17.___________________________________________

Now we’ve got 18, 19,_____________________________________

 20 apples in one yellow basket!_____________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

 

 

 

5. Творча робота

Зясуй в якій колонці записані прислів’я. Поясни значення фразеологізмів. Визнач розряд числівників за значенням.

 

 

7 раз відмір, а 1 – відріж.

 

 

7 одного не женуть

 

 

У 7 няньок дитина недоглянута

 

 

 

 

Дерти 7 шкір

 

 

До 7 поту

 

 

7 пятниць на тиждень

 

 

 

► Склади два речення з двома висловами.

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

 

6. Сенкан

Склади за поданою схемою

Іменник                                Числівник              _____________________________________________                                   

2 прикметника    _____________________________________________                                            

3 дієслова            _____________________________________________

                            _____________________________________________

4 слова за змістом____________________________________________

                               ____________________________________________

1 слово – висновок ___________________________________________

 

 

 

 

 

 

7. Підсумок

Закінчи речення:

Я дізнався про………

Під час роботи для мене складним було………

Мені потрібно доопрацювати……….

 

 

Домашнє завдання.  Повторити § 34-36, впр. 533 (синтакс. розбір речень). Виписати уривок з підручника «Географія», де є числівники.

 

 

 

     Оцінка ___________балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

_________________________________

 

                                                                                                     (підпис)

 

 

doc
Додано
12 червня 2019
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку