Урок "Правопорушення, поширені серед дітей, відповідальність за них"

Про матеріал

План-конспект предмета «Я у світі» за О.Тагліної

Тема: Правопорушення, поширені серед дітей, відповідальність за них

Перегляд файлу

План-конспект предмета «Я у світі» за О.Тагліної

Тема: Правопорушення, поширені серед дітей, відповідальність за них

Мета: - ознайомити  дітей що таке  правопорушення, поширені серед дітей,  та відповідальність за них ;

  • збагачувати словниковий запас учнів;
  • навчити учнів сказати «Ні»;
  •  розвивати мовлення,  мислення у різних запропонованих ситуаціях, пізнавальні якості;
  • виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, організованість, швидкість виконання задач.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: робочий зошит,таблиці №23,24, відео з мультфільмом.

Література: підручник 3 класу О.Тагліної

Хід уроку:

1 Організаційний момент

2.Актуалізація опорних знань

3. Мотивація нового матеріалу

 Розгляд фрагменту фільма «Чебурашка»  про правопорушення.

3.1 Бесіда

- Про що йдеться у мультфільмі?

- Що зробили крокодил Гена і Чебурашка?

- Чи добре вони зробили допомагаючи хлопчикам збирати металолом?

-  Чому?

- А звідки вони збирали металолом?

- Робили правильно?

-Чому?

- Діти, як ви думайте, до яких наслідків може привести таке порушення?

4.Повідомлення теми і мети уроку

- Отже, сьогодні на уроці ми познайомимось із правопорушенням, поширені серед дітей і відповідальність за них.

5. Вивчення нового матеріалу-

 5.1 Робота з малюнннакми у підручником( с.97)

- Відкрийте ваші підручники на с.97 і розгляньте малюнки.

- Кого ви бачите на першому малюнку?

- Що він робить?

- Де він катається на санчатаг?

- А чи правильно це?

- Чому?

- До яких наслідків може привезти?

- Подивіться на 2 мальнок. Кого ви бачите?

- Де знаходяться діти?

- Що зробив футболіст?

- До якого наслідку привезло це правопорушення?

- Подивіться на 3 малюнок. Яке тут правопорушення ви бачите?

- Які будуть наслідки?

- Подивіться на 4 малюнок. Яке тут правопорушення ви бачите?

- Які будуть наслідки?

- Отже, що ви зрозуміли із цих малюнків?(не треба порушити правило, щоб не були неприємні наслідки.)

 5.2 Слово вчителя

-  Перед тим, як здійснити якийсь учинок, ви напевно запитуйте себе, чи можна так робити?Вагаючись, ви пригадуйте, чого вас навчили, співвідносите ваші дії з правилами поведінки у суспільсті. У вах є два шляхи: виконувати ці правила або порушувати їх.Опинившись перед вибором, ви прислухайтесь до свого внутрішнього голосу – совісті.

Памятайте:обираючи вчинок, ви обираєте і наслідки, до яких він призводить.

5.3 Словникова робота

- Діти, а що таке «правопорушення»?

- Знайдіть значення слова в словничку на с.140-141.

- Іванку, читай голосно!

- А що таке наслідок?

- Подивіться уважно на дошці (таб.№24).Оленко, прочитай!

Запам’ятайте! Відповідальність за правопорушення настає після того, як дитині виповниться 14 років.За вчинки молодших дітей відповідають батьки.

5.4 Робота у групах(таб.№23)

Клас розподілений у 6 групи.

- Давайте називати наші групи: «Добра», «Чесність», «Відповідальність», «Гідність».«Свобода» і «Захисники».

- Погояньте уважно малюни. Кожна група має працювати з одним малюнком. За 2 хв. ви маєте усно описати правопорушення і до яких наслідків воно може призвести.

Після 2 хв. учні поділяються думками зі своїми однокласниками.

Група «Добра»: 1 мал.

Група «Чесність»:2 мал.

Група «Відповідальність» 3мал.

Група «Гідність» 4 мал.

Група «Свобода» 5 мал.

Група «Захисники» 6 мал.

5.5 Робота з прислів’ями.

Посієш вчино – пожнеш звичку,посієш звичку – пожнеш характер, посієш характер – пожнеш долю.

- Як ви розумієте це прислівя?

5.6 Фізкультхвилинка

5.7 Робота з підручником

- Погляньте на с.99 малюнки. Чому хлопчик каже «Ні»?

5.8 Робота з таб.№24

- Подивіться на дошку.Тут написано «Навчись відмовляти»!Зараз ланцюжком прочитаємо. Всі уважно слухайте , слідкуйте  і запамятайте!

6. Узагальнення й систематизація знань

6.1 Робота з робочим зошитом

- Відкрийте ваші робочі зошити на с.31.Знайдіть першу вправу. Що ви маєте записати?

- Тож, що таке правопорушення?Знайдать у словничку.

 Всі наступні правила діти пишуть тільки під керівництвом вчителя. Вправу 4 діти виконують дома разом з батьками.

7.Підсумок

8.Домашня робота

 

 

docx
Додано
21 червня 2018
Переглядів
2213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку