2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок "Україна – незалежна держава"

Про матеріал

План-конспект предмета «Я у світі» за Бібік

Тема: Україна – незалежна держава

Мета: - формувати в учнів уявлення про Україну як незалежну державу;

  • -навчити працювати з картами;
  • -розвивати у дітей творче мислення, уяву, колективізм;
  • -виховувати патріотичні почуття, любов до людей різних національностей.
Перегляд файлу

Божеску Ауріка 45 група

План-конспект предмета «Я у світі» за Бібік

Тема: Україна – незалежна держава

Мета: - формувати в учнів уявлення про Україну як незалежну державу;

  • навчити працювати з картами;
  • розвивати у дітей творче мислення, уяву, колективізм;
  • виховувати патріотичні почуття, любов до людей різних національностей.

Тип уроку:комбінований

Обладнання: адміністративна карта світу і Єврори, фізична карта світу,таблиця №12, написані прислів’я , магнітофон, ілюстрації.

Література: підручник 3 класу Бібік

Хід уроку:

1 Організаційний момент

2.Актуалізація опорних знань

3. Мотивація нового матеріалу

- Діти, зараз я вам прочитаю вірш, а ви уважно слухайте, потім розкажите мені про кого або про що йдеться в ньому…Увага!

Який це край?

Ми родились у долині,

У білесенькій хатині,

Коло вишень і калини.

         За хатиною садок

         І зелений моріжок,

         Там багато є квіток.

Під горбом ставочок сяє,

Різна рибонька гуляє,

Качка з дітьми пропливає.

          Як же зветься гарний край,

          Де за ставом степ і гай

          Пишно квітнуть, наче рай?     (Україна)

                                                   Н. Щербина   

- Тож, про що цей вірш?

- А як ви дізнались? Які слова автор наисав для того щоб зрозуміти,що йдеться мова саме про Україну?

- Молодці, діти!Ви були уважні.

3.1 Прочитання вірша

Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов'їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься Україна!

4.Повідомлення теми і мети уроку

- Отже, сьогодні на уроці ми поговоримо про Україну як незалежну державу.

5. Вивчення нового матеріал

 5.1 Робота з картою світу

  На дошці висить адміністративною карта світу.

-  Рогляньте уважно на дошку. Що ви бачите?

-  Що на ній намальовано?

- А ви знаєте де ми знаходимось? Хто може показати?

5.2  Робота з картою Європи

На дошці висить карта Європи.

-  Рогляньте уважно на дошку. Що ви бачите?

-  Що на ній намальовано?

- А ви знаєте де знаходиться Україна? Хто може показати?

5.3 Розповідь учителя використовуючи фізичну карту України і таблицю

- Діти, Україна - одна з найбільших держав у Європі. Розташована у Східній Європі.Площа України становить 603.700 кв. км. На її території проживає  45  млн.   людей  Протяжніть території iз заходу на схід на 1 316 км., а з півночі на південь – 893 км. . Мало того, центр Європи розташований у нашій країні, у місті Рахів Закарпатська обл..

 Демонструється ілюстрація:

4829.jpg

 В Україні є понад тисячу міст. Великі міста – Київ, Харків, Дніпропетровськ,Донецьк, Одеса, Запоріжжя, Львів, Луганськ, Миколаїв, Херсон.(показується на карті)

 В Україні є гори – Карпати і Кримські.Умивається наша країна двома морями: Чорне і Азовське(показується на карті).

 Київ.(показується на карті) є столицею України. Він розтазовиний на берегаг найбільшої в Україні річки – Дніпра.

   Наша  Україна  -  суверенна, незалежна, демократична, соціальна, правова держава.   В   цьому   році 24 серпня  їй виповниться 23 років.

 5.4 Робота з словником використовуючи таблицю №12

- Подивіться уважно на дошку. Прочитай (імя),коли було проголошення незалежності України.

- А коли була прийнята Конституція України?

- Хто такий Президент?

- Що таке Верховна Рада України?

- Що таке Кабінет Міністрів України? Знайдіть і прочитайте.

- Діти, ви багато разів чули слово «громадянин». А хто знає його значення? Знайдіть у ваших підручниках на с.96

5.5 Фізкультхвилинка

5.5.1Слухання пісні

Слова і музика Ірини ФЕДИШИН «Це моя земля ».

      5.6 Робота з підручником

- Зараз знайдіть текст на с.94. Зараз прочитаємо ланцюжком. Всі уважно слухайте і слідкуйте.

- Тож, люди яких національностей живуть в Україні?

- Всі ми є громадяни якої країни?

- Запамятайте! Зростати громадянином своєї країни – це значить:

 * прагнути до знань, мудрості, до корисної людям діяльності;

* дізнатися про історію свого народу, берегти все краще, що нам дісталося від дідів-прададав;

*шанувати традиції українського народу.

      5.7 Робота в групі

 Клас розподілений у 5 груп. Кожна група отримує прислівя і протягом 1хв. Тлумачити його.

  1. група: Нема на світі другої України, немає другого Дніпра.
  2. група: Наша слава – Українська держава.
  3. група: Всюди на світі добре, а вдома найкраще
  4. група: Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.
  5. група: Вкраїна – мати, за неї треба головою стояти.

6. Узагальнення й систематизація знань

6.1 Робота з зошитом

Вправа 1

- Зараз відкрийте ваші зошити на с.   .Знайдіть перше завдання. Ви маєте дописати речення. Хто пригадає,що таке суспільство?

Вправа 2

- Погляньте на вправу 2.Прочитайте перше речення. Що ми маємо написати ?(Україна)

- А у другому рядочку?(  Східній Європі)

- А в наступному?(Київ)

- В останньому?( Київ, Харків, Дніпропетровськ,Донецьк, Одеса, Запоріжжя, Львів, Луганськ, Миколаїв, Херсон)

Вправа 3

- Погляньте на вправу 3.Прочитайте перше питання. Що ми маємо відповідати? (українці, румуни, росіяни, греки, євреї, болгари, татари, молдовани та ін..)

- Що ми маємо відповідати на друге питання?(громадяни)

- Діти, останню відповідь на питання ви будете написати разом з батьками. Спочатку запитайте їх, обговорюйте, потім коротко дайте відповідь на питання.

 

7.Підсумок

8.Домашня робота

 

 

docx
Додано
21 червня 2018
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку