Урок. Предмет Соціально-побутове орієнтування тема "Професії"

Про матеріал
Розробка для дистанційного навчання з предмету соціально-побутового орієнтування. Заняття для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціально-побутове орієнтування. Тиждень карантину 06.04.2020-10.04.2020.

Вчитель: Пташинська І.Р.

Цікавий світ професій

 

 

    Сучасні учні інколи  нічого не знають про професії людей, більшість учнів не знають навіть про професії своїх батьків або про рід їх трудової діяльності. Діти не замислюються про те, як складний працю в будь-якій професії, як люди різних професій допомагають у житті кожній людині, як багато професій співпрацюють - не можуть існувати одне без одного і т. п.. Незнання, «виховання», нерозуміння призводять до зневажливому ставленню до людей «непрестижних професій», недбале ставлення до речей, до їжі - а це праця людей, бюджет сім'ї, економіка держави.

 

 

 

 

Чи думали ви коли – небудь над тим,скільки людей працює, щоб ви були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля радіоприймача чи телевізора і слухати музику?

 Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б.

  • А розпочати наш урок я хочу з загадок, а ви повинні вгадати професію, яка в ній описується

 Ще всі навколо міцно сплять,

      а він вже встати встиг,

      аби духмяним калачем

       ти смакувати зміг.  (Пекар)

 

  • Тобі задачі заважкі —

 терпляче пояснив.

Зчепились в класі хлопчаки

 — він їх  розборонив. (Вчитель)

 

  •                                      Гроші витрачає вміло:

  він вкладає їх у діло.

Лік грошам він добре знає,

    їх на вітер не пускає (Бізнесмен)    

             

• Хто, як квочка із курчатами,

в дитсадку щодня з малятами?

Хто їх пильно доглядає,

 няньчить, пестить, розважає,

вчить співати й малювати,

    рахувати і читати? (Вихователь)

 Він такий же, як і ми,

непомітний між людьми.

А в театрі грає ролі:

нині — вчителя у школі,

завтра буде інша роль —

 то бідняк він, то король. (Актор)

• Хто в лікарні по палаті

 ходить в білому халаті?

    Хто людей з біди рятує,

   хто хвороби всі лікує?... (лікар).

 

• В літню пору, в час осінній,

навесні — в гарячий час

косять, жнуть вони і сіють,

орють лан у котрий раз. (Хлібороби)

Лікар. Обстежує хворих з травмами, захворюваннями серця, судин, легень,шлунку і інших органів, а також встановлює діагноз,проводить лікування. Надає екстренну допомогу, готує хворих до операції, а також спостерігає після неї. Організовує харчування і перев’язки пацієнтів.  

 

Програміст. Працює в обчислювальних центрах виробничих об’єднань, промислових підприємств, фірм, наукових установ. Готує технічні носії інформації – магнітні і лазерні диски, жорсткий диск, магнітні стрічки та ін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.Вчитель. В початкових і середніх школах на високому рівні проводить навчання учнів по різних предметах. Домагається від учнів міцних і глибоких знань. Формує уміння і навички самостійного навчання, готує їх до практичного застосування знань.

Інженер. В науково дослідних установах бере участь в проведенні наукових досліджень або виконанні технічних розробок. Проводить складні досліди і вимірювання, виконує необхідні розрахунки, аналізує і узагальнює результати.

Кухар. На підприємствах громадського харчування готує і оформляє страви і кулінарні вироби масового попиту(салати, перші і другі страви, гарячі і холодні напої, печиво,торти, булочки), страви національної і зарубіжної кухні.

 Архітектор. Розробляє проекти реставрації архітектурних пам’ятників, реконструкції історичних частин міст з включенням пам’ятників архітектури в структуру. Проводить дослідження і експерименти, пов’язані з проектним рішенням, здійснює авторський нагляд за будівництвом.

 

  1. Завдання у зошит. Обери 3 прислів’я перепиши іх у зошит та поясни, як ти їх розумієш.
  • Праця людину годує, а лінь марнує.
  • На дерево дивись як родить,а на людину як робить.
  • Бджола мала, а й та працює.
  • Що посієш те й пожнеш.
  • Зробив діло – гуляй сміло.
  • Більше роби, та менше говори.
  • Який майстер – така й робота.
  • Сім разів відміряй, а раз відріж.
  • Під лежачий камінь і вода не тече.
  • Мало хотіти – слід навчитися і вміти.

 

 

Завдання 2

Запиши відповіді на питання у зошит.

     1. Де і ким працюють ваші батьки чи знаєте ви, хто вони за професією?

  1. В чому важливість їхньої праці для нашої держави?
  2. Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього потрібно?
  3.  Чи міркував ти ким хотів  стати, коли виростеш?

Завдання 3
Розгадай кросворду зошиті.

1.Хто виконує ролі в театрі? (актор)

2. Хто керує робітниками на заводі? (інженер)

3. Хто видає у бібліотеці книжки? (бібліотекар)

4Хто проектує окремі будинки і цілі міста? (архітектор)

5. Працює в магазині? (продавець)

6 Пише статті до газети, бере інтерв’ю? (журналіст)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
1188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку