Матеріал допоможе удосконалити навички виконувати дії з раціональними числами, звичайними дробами, знаходити значення виразів, розвязувати рівняння та задачі, умістно застосовувати математичну термінологію
Розв'язування задач і вправна повторення 6- б клас 23.05.2023
Номер слайду 2
Мета : продовжити удосконалювати навички виконувати дії з раціональними числами, звичайними дробами,знаходити значення виразів,розв'язувати рівняння та задачі за допомогою рівнянь,розвивати математичну мову, лаконічно та умістнозастосовувати математичну термінологію, використовувати різні стратегії для пошуку оптимальних способів розв'язування задач.
Номер слайду 3
Очікувані результати: Учні знають правила дій з раціональними числами та звичайними дробами, використовувати знання при розв'язувані рівнянь, прикладних задач
Номер слайду 4
Давайте пригадаємо . . .1)Установіть відповідність між рівнянням ( 1-3) та його коренем( А – Г){00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}А1𝟏𝟏𝟑𝟔1 Х - 2336 = 59 Б1193623 512 + х = 4 1318 В173633 – х =1 736 Г1 2936{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}А1 Б2 В3 Г
Номер слайду 5
У бібліотеці на трьох полицях стоїть 140 книжок, причому на другій полиці – на 18 книжок більше, ніж на першій, на третій – на 16 книжок менше, ніж на першій
Номер слайду 6
Скільки книжок стоїть на першій полиці?А.42 книжки, Б.46 книжок , В. 56 книжок, Г. 52 книжки2) Скільки книжок стоїть на другій полиці?А. 56 книжок, Б.74 книжки, В.46 книжок, Г. 64 книжки3) Скільки книжок стоїть на третій полиці?А.30книжок, Б. 46 книжок, В.62 книжки, Г. 64 книжки4 ) Які перестановки треба зробити на першій та другій полицях для того, щоб книжок на цих полицях було порівну? Відповідь поясність.
3) Знайти 30% значення виразу ( 6 𝟒𝟓 -2 𝟑𝟒 ) : ( 2 𝟏𝟔 𝟐𝟏 + 3 𝟐𝟑)4 ) У двох бочках було води порівну. Коли з першої бочки взяли 33 л, а з другої – 6л , то в першій бочці залишилося в 4 рази менше води, ніж у другій. Скільки літрів води було в кожній бочці спочатку?
Номер слайду 9
Домашнє завдання Повторити дії з раціональними числами, відсотки, розв'язування задач та рівнянь, відношення та пропорціїВиконати завдання на повторення