Урок. Презентація до уроку " Розвязування задач і вправ на повторення. Дії з раціональними числами" 6 клас

Про матеріал
Матеріал допоможе удосконалити навички виконувати дії з раціональними числами, звичайними дробами, знаходити значення виразів, розвязувати рівняння та задачі, умістно застосовувати математичну термінологію
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування задач і вправна повторення 6- б клас 23.05.2023

Номер слайду 2

Мета : продовжити удосконалювати навички виконувати дії з раціональними числами, звичайними дробами,знаходити значення виразів,розв'язувати рівняння та задачі за допомогою рівнянь,розвивати математичну мову, лаконічно та умістнозастосовувати математичну термінологію, використовувати різні стратегії для пошуку оптимальних способів розв'язування задач.

Номер слайду 3

Очікувані результати: Учні знають правила дій з раціональними числами та звичайними дробами, використовувати знання при розв'язувані рівнянь, прикладних задач

Номер слайду 4

Давайте пригадаємо . . .1)Установіть відповідність між рівнянням ( 1-3) та його коренем( А – Г){00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}А1𝟏𝟏𝟑𝟔1 Х - 2336 = 59 Б1193623 512 + х = 4 1318 В173633 – х =1 736 Г1 2936{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}А1 Б2 В3 Г

Номер слайду 5

У бібліотеці на трьох полицях стоїть 140 книжок, причому на другій полиці – на 18 книжок більше, ніж на першій, на третій – на 16 книжок менше, ніж на першій

Номер слайду 6

Скільки книжок стоїть на першій полиці?А.42 книжки, Б.46 книжок , В. 56 книжок, Г. 52 книжки2) Скільки книжок стоїть на другій полиці?А. 56 книжок, Б.74 книжки, В.46 книжок, Г. 64 книжки3) Скільки книжок стоїть на третій полиці?А.30книжок, Б. 46 книжок, В.62 книжки, Г. 64 книжки4 ) Які перестановки треба зробити на першій та другій полицях для того, щоб книжок на цих полицях було порівну? Відповідь поясність.

Номер слайду 7

1) Розкрийте дужки та зведіть подібні доданки2,5 ( 4у + 2) + 8 (2 – 1,25у)2) Розв'яжіть рівняння 2 (х – 2 ) + 3 (2 – 3х) = 212,1 ( 2у – 0,3) = 0,5 (у – 12) – 0,18

Номер слайду 8

3) Знайти 30% значення виразу ( 6 𝟒𝟓 -2 𝟑𝟒 ) : ( 2 𝟏𝟔 𝟐𝟏 + 3 𝟐𝟑)4 ) У двох бочках було води порівну. Коли з першої бочки взяли 33 л, а з другої – 6л , то в першій бочці залишилося в 4 рази менше води, ніж у другій. Скільки літрів води було в кожній бочці спочатку? 

Номер слайду 9

Домашнє завдання Повторити дії з раціональними числами, відсотки, розв'язування задач та рівнянь, відношення та пропорціїВиконати завдання на повторення

Номер слайду 10

Дякую за урок !До скорої зустрічі !!!

pptx
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку