Урок. Презентація до уроку " Розвязування рівнянь. Основні властивості" 6 клас

Про матеріал
Матеріал презентації допоможе пригадати способи розв'язання рівнянь, скласти алгоритм розв'язання рівнянь, та формувати навички розв'язання рівнянь. застосовувати знання в нестандартних ситуаціях
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування рівнянь. Основні властивості рівнянь11.04.2023

Номер слайду 2

Гра «Знайди помилку». Чи правильно виконано в рівнянні перенесення доданків з однієї частини в іншу : а) 5х – 16 = 14; г) 7(х + 2) = -14; 5х = 14 + 16. 7х + 14 = -14; б) 8у = 10 + 3у; 7х = 14 – 14. 8у + 3у = 10. д) 8у = 2(5 – у); в) 24х-16=8+12х; 8у = 10 – у; 24х – 12х = 8 – 16. 8у + у = 10; 9у = 10.

Номер слайду 3

Давайте пригадаємо . . . 

Номер слайду 4

Розв'язання рівняння:а) 6х – 12 = 5х + 4;1) переносимо доданки6х – 5х = 4 + 12;2) Обчислюємо х = 16. б) 𝟕𝟗∙ х+𝟑= 𝟐𝟗∙ х+𝟓; 1) спочатку помножимо обидві частини на 9𝟕𝟗х+𝟑∙𝟗= 𝟐𝟗х+𝟓∙𝟗;7х + 27 = 2х + 45;2) переносимо доданки 

Номер слайду 5

Розв'язання рівняння:7х – 2х = 45 – 27;3) обчислюємо 5х = 18; х = 18 : 5; х = 3,6.в) 21∙(4 – 6у) = 21у – 42;спочатку ділимо обидві частини на 2121∙(4 – 6у) : 21 = 21∙(у – 2) : 21;4 – 6у = у – 2.2) переносимо доданки – 6у – у = – 2 – 4;3) Обчислюємо – 7 у = – 6; у = 𝟔𝟕. 

Номер слайду 6

Розв'язання рівняння:г) – 5∙(3х + 1) – 11 = – 16. -5 · (3х+ 1) -11 = -16; 1) -15х – 5 – 11 = -16; 2) -15х – 16 = -16; 3) -15х = 0; 4) х = 0. 5) Звернемо увагу на перехід від кроку 3) до кроку 4). Звісно, що учні запропонують перенести -16 з лівої частини у праву із протилежним знаком, тоді в правій частині будемо мати -16 + 16 = 0.

Номер слайду 7

Розв'язання рівняння. Позбутися знаменників (якщо вони є),розкрити дужки (якщо вони є) перенеси доданки, щоб відомі знаходились в одній частині, а невідомі — в іншій, змінюючи знаки на протилежнізвести подібні доданки,звести рівняння до виглядуах = bзнайти корені рівняння Пам’ятай алгоритм розв’язання лінійного рівняння з однією змінноюлі

Номер слайду 8

За допомогою алгоритму розв'язати рівняння2х-5=17,2(х-1)=2х-2,2х+5=2х+3. Запам’ятайте: Розв'язати рівняння – означає знайти його корінь або безліч коренів, або встановити, що рівняння не має жодного кореня.

Номер слайду 9

Приклади1. 2х-5=17,2. 2(х-1)=2х-2,3. 2х+5=2х+3,12х=17+5,2х-2 = 2х-2,2х-2х=3-5,22х=22,2х-2х=-2+2,0х=-23х=22:2,0х=0,х=-2:0,4х=11.х –будь-яке число. Коренів не має 5 Рівняння має один корінь. Безліч коренівділить на 0 не можна. Відповідь: х=11 Відповідь: безліч коренів. Відповідь: коренів не має

Номер слайду 10

Поміркуй . . . Знайди, яке слово пропущено :2х – 3 = 1                    весна7х – 4 = 9х – 12           осінь48 – 5х = 33                    ?

Номер слайду 11

Ігровий момент: поновити правильний порядок карток. Рівняння: -4(-x + 7) = x + 17. Картки з розв'язанням:1) 4)2) 5) 3) 6)Відповідь: правильний порядок 5, 1, 6, 2, 4, 3.4х – х=17 + 28х=45:3 Відповідь: 15х=154х – 28=х + 173 х=45

Номер слайду 12

Домашнє завдання Повторити основні властивості рівняння; параграф 29,№ 1328,1330,1332 Підручник : Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З. О. Математика: Підручник для 6 класу. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020 – 304 с.

Номер слайду 13

Дякую за урок!

pptx
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку