Урок, Презентація, "Формули для знаходження площі трикутника"

Про матеріал
Ознайомити учнів із формулами для обчислення площі трикутника; домогтися свідомого засвоєння і розуміння формул ; формувати вміння застосовувати формули для розв’язування задач; розвивати творче мислення; формувати вміння думати, аналізувати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формули для знаходження площі трикутника

Номер слайду 2

S = 𝟑∙𝟒𝟐=𝟔 (м𝟐) Клумба має форму прямокутного трикутника,катети якого дорівнюють 3м та 4м. Яку площу воназамає на подвір'ї? S = 𝒂𝒃𝟐a, b – катети  ab. В. 6 м𝟐 

Номер слайду 3

Пригадаємо… S = 𝒂𝒃𝟐 

Номер слайду 4

Нові формули. S = 𝟏𝟐 𝒂𝒃𝒔𝒊𝒏𝜸 Площа трикутника дорівнює половині добутку двох його сторін і синуса кута між ними. Формула Герона. Площу S трикутника зі сторонами a, b, c можна обчислити за формулою S = 𝒑𝒑−𝒂𝒑−𝒃(𝒑−𝒄), де p- його півпериметр, р = 𝒂+𝒃+𝒄𝟐  

Номер слайду 5

Нові формули. S = 𝒂𝒃𝒄𝟒𝑹, де 𝑹-радіус кола описаного навколо трикутника Площу S трикутника зі сторонами a, b, c можна обчислити за формулою. Площа трикутника дорівнює добутку його півпериметра та радіуса вписаного кола. S = pr

Номер слайду 6

Знайди формулу! 1) S = p(p-a)(p-b)(p-c)2) S = (p−a)(p−b)(p−c)3) S = 𝟏𝟐 (p−a)(p−b)(p−c)4) S = 𝒑(p−a)(p−b)(p−c) 1) S = 𝟏𝟐𝒂𝒄𝒔𝒊𝒏𝜸2) S = 𝒂𝒃𝒔𝒊𝒏𝜸3) S = 𝟏𝟐𝒂𝒃𝒔𝒊𝒏𝜸4) S = 𝟏𝟐 𝒂𝒃𝒄𝒐𝒔𝜸 

Номер слайду 7

Доповнюємо наші знання. S = 𝒂𝒃𝒔𝒊𝒏𝜶 Площа паралелограма дорівнює добутку двох його сусідніх сторін і синуса кута між ними. ЗАВДАННЯ 1 Знайдіть площу ромба зі стороною 6𝟑 см і кутом 60° S = 𝒂𝒃𝒔𝒊𝒏𝜶  S = 6𝟑 6𝟑 𝒔𝒊𝒏𝟔𝟎°=𝟏𝟎𝟖∙𝟑𝟐 = 54𝟑(см𝟐) В. 54𝟑(см𝟐) Розв'язування.

Номер слайду 8

Знайдіть найменшу висоту трикутника зі сторонами 13см, 20см і 21см. Завдання 2 Розв'язування. S = 𝒑𝒑−𝒂𝒑−𝒃𝒑−𝒄,  S = 𝒑𝒑−𝒂𝒑−𝒃(𝒑−𝒄) В. 12 см. S = 𝟏𝟐 a𝒉𝒂 126 = 𝟏𝟐∙𝟐𝟏𝒉𝒂         𝒉𝒂 = 126 : 𝟐𝟏𝟐 = 126 ∙𝟐𝟐𝟏 = 12 (см) р = 13+20+212 = 27 S = 𝟐𝟕𝟐𝟕−𝟏𝟑𝟐𝟕−𝟐𝟎(𝟐𝟕−𝟐𝟏)== 126 (см𝟐) 

Номер слайду 9

Завдання 3 Відстань між трьома селами 4 км, 13 км, 15 км. На якій відстані від кожного села треба поставити вишку мобільного зв'язку, щоб прийом сигналу був однаковий у всіх трьох селах?S = 𝒂𝒃𝒄𝟒𝑹 S = 𝒑𝒑−𝒂𝒑−𝒃(𝒑−𝒄) Розв'язування. S = 𝒑𝒑−𝒂𝒑−𝒃𝒑−𝒄,  р = 𝟒+𝟏𝟑+𝟏𝟓𝟐 = 16 S = 𝟏𝟔𝟏𝟔−𝟒𝟏𝟔−𝟏𝟑(𝟏𝟔−𝟏𝟓)== 24 (км𝟐) S = 𝒂𝒃𝒄𝟒𝑹 24 = 𝟒∙𝟏𝟑∙𝟏𝟓𝟒𝑹 R= 𝟒∙𝟏𝟑∙𝟏𝟓𝟐𝟒∙𝟒= 8,125 (км) В. 8,125 км. ВС1 С2 С3

Номер слайду 10

Підказочка{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Рівносторонній ∆S = 𝒂𝟐𝟑𝟒a - сторона. Прямокутний ∆S = 𝒂𝒃𝟐a, b - катети. Трикутник S = 𝟏𝟐a𝒉𝒂а - сторонаh𝑎- висота. Трикутник. S = 𝟏𝟐ab𝒔𝒊𝒏𝜸a, b – сторони𝛾- кут між a і b Трикутник. S = 𝒑(𝒑−𝒂)(𝒑−𝒃)(𝒑−𝒄) a, b, c - сторониp-півпериметр. Трикутник. S = pr р - півпериметрr-радіус впис. кола. Трикутник. S = 𝒂𝒃𝒄𝟒𝑹a, b, c – сторони. R - радіус опис. кола. Паралелограм S = ab𝒔𝒊𝒏𝜶, S = a𝒉𝒂a, b – ст.,  h𝑎 - висота𝛼 - кут між a і b Ромб S = 𝒂𝟐𝒔𝒊𝒏𝜶а – сторона, 𝛼-кут. Чотирикутник S = 𝟏𝟐𝒅𝟏𝒅𝟐𝒔𝒊𝒏𝝋𝑑1𝑑2- діагоналі𝜑 - кут між 𝑑1і 𝑑2{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}a - сторонаa, b - катети. Трикутник Трикутник. Трикутникa, b, c - сторониp-півпериметр. Трикутник. S = pr р - півпериметрr-радіус впис. кола. Трикутникa, b, c – сторони. R - радіус опис. кола. Паралелограм Ромб Чотирикутник

Номер слайду 11

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 15
Оцінки та відгуки
  1. Мартинюк Cвітлана Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лесюк Ольга Семенівна
    Дякую! Прекрасна допомога для проведення уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дячкін Володимир
    Низький уклін за вашу розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Малиш Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Орєхова Надія Петрівна
    Прекрасна робота! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. левченко марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Лебедева Юля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Жижченко Інна Яківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Дмитраш Леся Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Лопатюк Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Вікторія Попова Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12.  Nikolay
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Гороховець Ніна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Палій Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Вольська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 12 відгуків
pptx
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
39933
Оцінка розробки
5.0 (15 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку