Урок + презентація "Різноманітність тварин"

Про матеріал

Цікавий урок з комп'ютерною презентацією для учнів 3 класу з природознавства по темі "Різноманітність тварин". В дітей формується поняття «звірі», «птахи», «плазуни», «земноводні», «риби», «комахи», «черви», «молюски», «раки», «павуки».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Різноманітність тварин у природі (Природознавство 3 клас) Робота учительки початкових класів Кирнасівської ЗШ І–ІІІ ст. Мельник Галини Михайлівни

Номер слайду 2

План Назва тварини. Частини тіла тварини (голова, тулуб, лапи, хвіст). Чим вкрите тіло. Особливості зовнішньої будови.

Номер слайду 3

Що спільного між лисицею і оленем? Тіло вкрите шерстю. Малят вигодовують молоком. Це істотні ознаки звірів!

Номер слайду 4

Ви впізнаєте цих звірів

Номер слайду 5

Птахи Зверніть увагу на покрив тіла цих тварин! Тіло птахів вкрите пір'ям.

Номер слайду 6

Згадайте назви цих птахів

Номер слайду 7

Плазуни На суші вони плазують, тобто тягнуть своє тіло по землі. Тіло плазунів вкрите лусочками. Цим вони відрізняються від інших тварин.

Номер слайду 8

Познайомтесь з плазунами Кобра Черепаха Ящірка Крокодил

Номер слайду 9

Земноводні Поміркуйте, з яких двох слів складається ця назва. Тіло цих тварин вкрите м'якою, вологою шкірочкою. Якщо шкірка пересохне, то тварина загине. Тому ці тварини проводять деякий час у воді, а решту – на суші. До них відносяться жаби, тритони, саламандри.

Номер слайду 10

Тіло риб вкрите слизькою лускою. Живуть у воді. Дихають киснем, розчиненим у воді. Риби

Номер слайду 11

Які вони різноманітні!

Номер слайду 12

Комахи Найчисленніша група тварин. До неї належать метелики, мурашки, жуки, бабки, коники, джмелі та багато інших. Вони стрибають, бігають, повзають, літають, плавають. Істотна ознака,що відрізняє комах від інших тварин- це шість ніг.

Номер слайду 13

Ви їх впізнаєте

Номер слайду 14

Тварини Підсумок Звірі Птахи Плазуни Земноводні Риби Комахи

Перегляд файлу

 

Тема. Різноманітність тварин в

                       природі.

 

Мета. Формувати поняття «звірі», «птахи», «плазуни»,

                      «земноводні», «риби», «комахи», «черви», «молюски»,

                      «раки», «павуки»; розвивати уміння порівнювати,

                      спостерігати; виховувати любов до природи, бажання

                      оберігати тварин.

 

 

Обладнання. Ілюстрації різних тварин. Презентація

                                          «Різноманітність тварин в природі».

                                          Публікація «Які ж вони різні».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Хвилинка спостережень

  • Що можна сказати про погоду сьогодні?
  • Який зараз місяць?
  • Що вам відомо про назву місяця?
  • Які зміни сталися в неживій природі?
  • А в живій?

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Робота в зошитах. Тестові завдання (подано в зошиті).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  • Чому тварини належать до живої природи?
  • Які особливі ознаки відрізняють тварин від інших живих організмів? (плавають, літають, повзають, бігають, стрибають)
  • Для чого тваринам переміщатись? (знайти корм, місце для розмноження, рятуватись від ворогів)

 

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

  1. Слово учителя
  • Сьогодні ми помандруємо в царство тварин. Ви дізнаєтесь, що тварин різних видів учені об’єднали в групи.
  • Ознайомимося з істотними ознаками окремих груп тварин, умовами їх життя.
  • Зрозуміємо, яке значення мають тварини в природі, чому потребують охорони.

 

V. Робота над новим матеріалом

 

  1. Розповідь учителя з елементами бесіди за допомогою презентації.
  • Помандруємо у царство тварин:

 

1 слайд.

  • Читаємо назву теми уроку.

Різноманітність тварин в природі.

 

2 слайд.

  • Зачитуємо план, за яким ми будемо працювати.
  •     Назва тварини.
  •     Частини тіла тварини (голова, тулуб, лапи, хвіст).
  •     Чим вкрите тіло.
  •     Особливості зовнішньої будови.

 

 

3 слайд.

  • Розглянути зображення лисиці і оленя. Розповідаємо про них за планом.

 

 

 

 

 

Висновок. Тварин, тіло яких вкрите шерстю, а малят вигодовують молоком, називають звірами.

 

 4 слайд.

  • Впізнайте цих звірів.

(Діти називають звірів і називають їх спільні ознаки)

 

        

 

 

5 слайд.

  • Назвати спільні ознаки птахів.

 

 

 

 

6 слайд.

  • Згадайте назви цих птахів.

 

 

Висновок. Тіло птахів вкрите пір’ям.

 

 

7 слайд.

Розповідь про плазунів.

 

          8 слайд.

  • Познайомтесь з плазунами.

 

 

 

 

 

Висновок. По землі вони плазують. Їхнє тіло вкрите лусочками.

 

9 слайд.

Розповідь про земноводних.

 

 

 

 Висновок. Тіло вкрите м’якою вологою шкірочкою. Частину життя проводять на суші, а частину в воді.

 

 

 

 

 

10 слайд.

Ознайомити з істотними ознаками риб.

 

 

 

 

 

 

 

11 слайд.

Різноманітність риб.

 

 

Висновок. Живуть в воді. Тіло вкрите лускою.

 

 

12 слайд.

Розповідь про комах.

 

 

 

 

13 слайд.

Ви їх впізнаєте?

(діти розглядають на слайді комах і називають їх)

 

 

 

 

Висновок. Істотна ознака, що відрізняє комах від усіх

тварин – шість ніг.

 

14 слайд.

а) повторити за поданою схемою групи, в які об’єднали  тварин;

б) коротко познайомити дітей з тим, що окремими групами тварин є черви, молюски, раки, павуки.

 

 

 

 
Фізхвилинка

 

VI. Робота з підручником

  1. Читання статей.
  2. Розгляд і аналіз ілюстрацій.
  3. Відповіді на запитання.

 

VII. Закріплення вивченого

 

  1. Цікаві відомості про тварин, що підготували діти з додаткової літератури.
  2. Робота в зошитах (самостійно).

 

 

VIII. Підсумок уроку

  • Яка група тварин вам найбільше сподобалась?
  • Чи є у вас дома тваринка?
  • До якої групи вона належить?
  • Чому ви так вирішили?

 

 

IX. Домашнє завдання

Опрацювати статтю «Тварини. Різноманітність тварин». Підготувати розповідь про улюблену тварину.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
8 липня 2018
Переглядів
2009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку