Цікавий урок з комп'ютерною презентацією для учнів 3 класу з природознавства по темі "Різноманітність тварин". В дітей формується поняття «звірі», «птахи», «плазуни», «земноводні», «риби», «комахи», «черви», «молюски», «раки», «павуки».
Тема. Різноманітність тварин в
природі.
Мета. Формувати поняття «звірі», «птахи», «плазуни»,
«земноводні», «риби», «комахи», «черви», «молюски»,
«раки», «павуки»; розвивати уміння порівнювати,
спостерігати; виховувати любов до природи, бажання
оберігати тварин.
Обладнання. Ілюстрації різних тварин. Презентація
«Різноманітність тварин в природі».
Публікація «Які ж вони різні».
Робота в зошитах. Тестові завдання (подано в зошиті).
IV. Повідомлення теми і завдань уроку
V. Робота над новим матеріалом
1 слайд.
Різноманітність тварин в природі.
2 слайд.
3 слайд.
Висновок. Тварин, тіло яких вкрите шерстю, а малят вигодовують молоком, називають звірами.
4 слайд.
(Діти називають звірів і називають їх спільні ознаки)
5 слайд.
6 слайд.
Висновок. Тіло птахів вкрите пір’ям.
7 слайд.
Розповідь про плазунів.
8 слайд.
Висновок. Тіло вкрите м’якою вологою шкірочкою. Частину життя проводять на суші, а частину в воді.
10 слайд.
11 слайд.
Різноманітність риб.
Висновок. Живуть в воді. Тіло вкрите лускою.
12 слайд.
Розповідь про комах.
13 слайд.
Ви їх впізнаєте?
(діти розглядають на слайді комах і називають їх)
Висновок. Істотна ознака, що відрізняє комах від усіх
тварин – шість ніг.
14 слайд.
а) повторити за поданою схемою групи, в які об’єднали тварин;
б) коротко познайомити дітей з тим, що окремими групами тварин є черви, молюски, раки, павуки.
VI. Робота з підручником
VII. Закріплення вивченого
VIII. Підсумок уроку
IX. Домашнє завдання
Опрацювати статтю «Тварини. Різноманітність тварин». Підготувати розповідь про улюблену тварину.