Кожній людині протягом дня представляється не менше десяти можливостей змінити своє життя. Успіх приходить до того, хто вміє їх використовувати. Андре Моруа
Номер слайду 2
Підготувала учитель біології Зірненського ліцею Березнівської районної ради Рівненської області Сульжик Надія Олексіївна Урок біології у 8 класі
Номер слайду 3
Без ядра горіх ніщо, так само як і людина без серця. Г. Сковорода
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Система кровообігу. Серце: будова та функції. Робота серця Мета: Завдання:
Номер слайду 6
Номер слайду 7
1. Риби 2. Земноводні 3. Плазуни 4. Птахи 5. Ссавці • Трикамерне серце • Одне коло кровообігу • Два кола кровообігу • Серце чотирикамерне • Серце двокамерне Встановіть відповідність
Номер слайду 8
Будова серця
Номер слайду 9
Оболонки серця
Номер слайду 10
Кровоносна система людини
Номер слайду 11
Робота в групах 1 група — Охарактеризувати таку фізіологічну властивість серця, як збудливість. 2 група — Охарактеризувати таку фізіологічну властивість серця, як провідність. 3 група — Охарактеризувати таку фізіологічну властивість серця, як скоротливість. 4 група — Охарактеризувати таку фізіологічну властивість серця, як автоматія.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Фізкультхвилинка Встали рівно біля парт. Починаємо наш старт. Руки вгору, руки вниз, Подивились пильно скрізь. Головою покрутили, Потім разом всі присіли. Піднялись, понагинались І здоровими зостались.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Судини, які постачають багату киснем кров до серцевого м’яза, відомі під назвою коронарних артерій, а судини, по яких кров рухається від стінки серця,— коронарних вен. По коронарних судинах протікає приблизно 5 % хвилинного об’єму крові, при важкій роботі цей потік може збільшитись у 4 рази.
Номер слайду 16
Серцевий цикл
Номер слайду 17
Серцевий цикл
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Сенкан Серце Чотирикамерне, порожнисте Скорочується, збуджується, проводить Серцевий м’яз працює автоматично Насос
Номер слайду 20
3-2-1 Назвіть три речі, які ви дізналися, два цікаві факти, одне питання, що залишилося
Номер слайду 21
Прочитати § 20, вивчити ключові поняття та терміни; індивідуальні та творчі завдання: ст.101 підручника, рубрики «Поміркуйте» і «Обговоріть у групах»; складіть кросворд за темою уроку.