Урок-презентація "Сучасна музика. Стилі та напрями", 7 клас

Про матеріал

Презентація на тему "Сучасна музика. Стилі та напрями" для учнів 7 класу з музичного мистецтва за підручником Л.Г.Кондратової і може бути використана як розробка уроку. В ній відображається методика викладання музичного мистецтва з даної теми. Значне місце відводиться стилям і напрямам сучасної музики. Даний матеріал рекомендується учителям музичного мистецтва.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Новаторство в музичному мистецтві 7 клас Презентацію підготувала вчитель музичного мистецтва Беляєва С.В.

Номер слайду 2

Урок 17 Тема. Сучасна музика. Стилі та напрями

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування * Яка сучасна музика вам подобається? * Яку музику ви слухаєте найчастіше? * Що ви знаєте про творчість сучасних виконавців та колективів? * Яку музичну композицію ви можете назвати своєю улюбленою?

Номер слайду 4

Новий матеріал для засвоєння У світі музичного мистецтва виділяють історичні періоди, що складалися в епохи. Кожна епоха та її видатні митці створювали певний стиль, що мав характерні ознаки, ідеї та теми, а також своєрідні засоби музичної виразності.

Номер слайду 5

Наприкінці XIX — у 1-й половині XX ст. активно розвивалися такі стилі музики: імпресіонізм, модернізм, експресіонізм, сюрреалізм, а згодом постмодернізм та інші. Кожен із них приніс нові жанри та нові музичні віяння.

Номер слайду 6

Музика органічно розвивалася з іншими видами мистецтва. П. Пікассо «Скрипка та гітара»

Номер слайду 7

Серед створених композицій були музичні твори в академічному стилі та твори розважального характеру, які умовно можна назвати легкою музикою.

Номер слайду 8

Музичний словничок Музичний стиль — історично складена сукупність засобів та прийомів художньої виразності, що відображає естетичні погляди різних людей певної епохи або творчого напряму.

Номер слайду 9

Музичне сприймання В. А. Моцарт, Б. Хоффман. «Адажіо» для скляної гармоніки, до-мажор.

Номер слайду 10

Музичне сприймання А. Хачатурян. «Адажіо» з балету «Спартак».

Номер слайду 11

Аналіз музичних творів * Який із прослуханих творів, на вашу думку, належить до академічної, а який — до розважальної музики? Обґрунтуйте свій вибір. * Назвіть засоби музичної виразності та визначте характер мелодії кожного твору. * Що ви можете сказати про стиль прослуханої музики? * Які інструменти створили неповторні музичні образи? * Розкажіть про своє враження від музичних творів.

Номер слайду 12

Новий матеріал для засвоєння Поняття адажіо має декілька значень. Адажіо (італ. повільно, спокійно) — повільний темп музики. Адажіо — частина твору (симфонії, концерту, сонати, квартету), яка написана в повільному темпі та має характер глибокого роздуму. Адажіо — повільний ліричний танець у класичному балеті.

Номер слайду 13

(1756-1791) – великий австрійський композитор, диригент. Представник Віденської класичної школи музики, автор понад 600 музичних творів. Вольфганг Амадей Моцарт

Номер слайду 14

(1903 -1978) — композитор, диригент, педагог, музично-суспільний діяч, народний артист СРСР, Герой Соціалістичної Праці, академік АН Вірменської РСР. Ара́м Іллі́ч Хачатуря́н 

Номер слайду 15

У музикознавстві розрізняють й інші значення поняття стилю: авторський стиль (стиль того чи іншого конкретного композитора або виконавця) та національний стиль (шо виражається у використанні певних елементів національного музичного фольклору або національної культури).

Номер слайду 16

Робота зі схемою Основні стилі та напрями сучасного музичного мистецтва ДЖАЗ ПОПУЛЯРНА МУЗИКА РОК-Н-РОЛ БАРДІВСЬКА ПІСНЯ, АВТОРСЬКА ПІСНЯ ШАНСОН РЕП ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА РОК ДИСКО

Номер слайду 17

Виконання творчого завдання - Розгляньте репродукції картин відомих художників . У них ви знайдете і авторську манеру письма, й ознаки тієї епохи, в якій вони були створені. - Який стиль репрезентують ці картини?

Номер слайду 18

В. Васнецов. «Снігуронька» М. Врубель. «Снігуронька»

Номер слайду 19

Фізкультхвилинка «Веселий настрій».

Номер слайду 20

Поспівка Вправи для розвитку музичного слуху та голосу.

Номер слайду 21

Розучування пісні « Хуртовина» (сл. М. Сингаївського, муз. М. Катричка)

Номер слайду 22

Тестові завдання: Історично складену сукупність засобів та прийомів художньої виразності, що відображає естетичні погляди різних людей певної епохи або творчого напряму, називають: а) музичною спадщиною; б) музичним стилем; в) музичною культурою.

Номер слайду 23

Повільний ліричний танець у класичному балеті – це: а) галоп; б) менует; в) адажіо.

Номер слайду 24

* Про які види музики сьогодні йшлося на уроці? * Музика якого композитора вас вразила найбільше? * Який незвичний музичний інструмент виконував адажіо? * Які значення має слово «адажіо»? * Яку пісню ви вивчали на уроці? * Про що вона? Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія

Номер слайду 25

Домашнє завдання Послухайте музику, яка зазвичай лунає у вас вдома. Чи будуть серед ваших улюблених музичних творів приклади академічної та розважальної музики?

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Сушко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кудрявська Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Басович Лідія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
ppt
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
16730
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку