Урок, Презентація "Світ тварин"

Про матеріал
Інтегроване заняття з української мови в курсі Я досліджую світ. Тема тижня Світ тварин
Зміст слайдів
Номер слайду 1

锐普PPT论坛chinakui分享:www.rapidbbs.cn Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» 1 клас Світ тварин Світлана Серик

Номер слайду 2

WWW. BIZPPT. COM锐普PPT论坛chinakui分享:www.rapidbbs.cn. Читаємо для себе

Номер слайду 3

Слухаємо

Номер слайду 4

Хто найстрашніший звір?Чому?Які висновки вчених вразили?До яких дій закликає автор?Поділись своїми емоціями Аналізуємо текст

Номер слайду 5

Стіна слів

Номер слайду 6

Руханка з тваринами

Номер слайду 7

Досліджуємо казку

Номер слайду 8

Складаємо казку «Рукавичка в зоопарку»

Номер слайду 9

Я можу Результат. Я дізнався/ дізналася. Я вчусь

Номер слайду 10

锐普PPT论坛chinakui分享:www.rapidbbs.cn

Перегляд файлу

Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» 1клас

 

Тема тижня:  Світ тварин

Тема уроку: Друкування слів за темою «Зоопарк».  Сторітелінг «Рукавичка в зоопарку»

 

Дослідницьке/ проблемне питання:

Чому треба берегти тварин?

 

Очікувані результати:

мовно – літературна галузь

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію ; (виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)

- поповнює власний словниковий запас;

- висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів;

-фантазує на основі отриманої  інформації;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів;

- бере на себе роль у сюжетно-рольових іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи;

-сприймає інструкції до виконання завдань  з конкретною метою;

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

- творить нові слова на основі запропонованих;

- пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила.

природнича

- пояснює загрозу для довкілля дій людини.

соціальна і здоровʹязбережна галузь

- пояснює  ознаки здорової етичної поведінки;

- пояснює правила ощадного використання природних ресурсів.

громадянська та історична галузь

- пояснює, чому природа важлива для людини;

- визначає, що дає природа людині;

- пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного.

 

Обладнання і матеріали:

- Картки – роздруківки для читання

- картка для стіни слів

-  рукавички або їх зображення за кількістю груп

- набір  пальчикового театру тварини/ предметні малюнки тварин

- ширма.

 

Медіаресурси:

Презентація « Світ тварин»

 

Уривок відео «Київський зоопарк»

https://www.youtube.com/watch?v=Zka3MdUdQjI

Руханка з тваринами

https://www.youtube.com/watch?v=B7ZNzZUd7zM

 

Повідомлення теми і завдань уроку    (слайд 1)

 Запитайте у дітей,  доводилося їм бувати у зоопарку? Запропонуйте пригадати, що найбільше вразило дітей.

-  Подумайте, навіщо люди створюють зоопарки, заповідники?

- Ми сьогодні поділимося своїми думками, чому треба берегти тварин, побуваємо у віртуальному зоопаркові і складемо історію, що сталася у зоопарку.

 

 Читаємо і аналізуємо

Читання для себе       

- Прочитайте уважно речення.

- Позначте позначками  ситуації, з якими ти погоджуєшся і не погоджуєшся.

____ Пожежі очищують ліс від сміття.

 

____  Ліс – це дім для тварин.

 

____  Сміття у ліс приносять звірі.

 

____  Риба живе у чистій воді.

 

- Поясніть свій вибір.

 

Парна активність       (слайд 2)

- Замініть слова у тих реченнях, де думка була хибна, так,  щоб думка у реченні була істинна. (Екологи очищують ліс від сміття. Сміття у ліс приносять люди.)

 Попросіть дітей зробити висновок: що треба зробити людям, щоб ліс їм приносив радість і користь для здоров’я.

 

Слухання         (слайд 3)

- Послухайте статтю з інтернету. (читає учитель)

Земля належить  рослинам,  тваринам,  людям. Рослина  і тварина бере від природи стільки, скільки їй необхідно, щоб жити. А людина бере скільки хоче. В Німеччині біля  входу до Лейпцігського зоопарку є напис «Найстрашніший звір на Землі». Людина підходить до дзеркала і бачить своє відображення. Про що це говорить? Діяльність людини часто шкодить природі. Ми, люди, маємо розум і повинні керувати своїми діями, своєю поведінкою,   берегти природу, Землю, щоб було де жити нашим наступним поколінням.
     У природі все взаємозв'язано. Якщо вирубати ліси, зникнуть рослини, тварини, комахи, які там жили! Вчені підрахували, що зникнення одного виду рослин може привести до зникнення 10-30 видів комах. Це дуже багато.
За останні 350 років зникло 150 видів птахів. Чи хвилює це нас?

- Дайте відповіді на запитання.             (слайд 4)

- Хто найстрашніший звір на Землі? Чому?

- Які висновки вчених тебе вразили?

- До яких дій закликає нас автор статті?

 

Робота зі словом. Стіна слів      (слайд 5)

Зоопарк

Зоопарк -  слово утворено із словосполучення зоологічний парк.

Це територія, спеціально створена людиною, з будівлями і обладнанням для утримання, збереження, розмноження зникаючих видів та показу тварин.

         Утримання диких тварин у зоопарках все частіше викликає критику захисників тварин. Вони звинувачують зоопарки в порушенні прав диких тварин на свободу. Сьогодні є зоопарки, де тваринам створені умови, максимально наближені до природних.

Висновок:  Зоопарк - музей живої природи, у якому тварини почувають себе комфортно. Рідкісних тварин таким чином оберігають від повного зникнення.

 

Досліджуємо медіа

Рекламний відеоролик       (слайд 6)

Запропонуйте переглянути уривок телевізійної передачі «Дитяче ТБ» про Київський зоопарк

Попереднє керівництво

- Перегляньте відео і назвіть тварин, які живуть у зоопарку міста Києва.

- Про що нас інформує це відео?

- Чи корисною для вас була ця інформація?

 

Письмо для себе

 Попросіть учнів записати для себе / намалювати у щоденнику вражень назву тварини або тварин, яких вони побачили у відео, з якою хотіли б мати селфі.

 

Рухова активність

Руханка з тваринами        (слайд 7)

 

Під музичний супровід діти імітують рухи тварин.

 

 

Взаємодіємо письмово              (слайд 8)

Утворюємо слова – назви тварин за темою «Зоопарк»

- Утворіть слова – назви тварин, яких можна побачити у зоопарку, і надрукуйте їх.

C:\Users\Светлана\Downloads\зебра.jpg C:\Users\Светлана\Downloads\слон2.jpg C:\Users\Светлана\Downloads\тигр.jpg C:\Users\Светлана\Downloads\панда.jpg C:\Users\Светлана\Downloads\жираф.jpg

аа Р  Е  З  Б  А

    Н  О  С  Л

 

  Г  Р   И   Т

 

Н

 Н  А  П  А  Д

Ф Ф  А  Р  А  Ж  И

                              

 

Самооцінювання

 Попросіть учнів перевірити записи у зошиті із відповідями на слайді і показати пальцями руки, скільки слів написали правильно.

 

Взаємодіємо усно. Сторітелінг «Рукавичка в зоопарку»

 

Групова активність        (слайд 9)

 Роздайте по одній непарній рукавичці або її зображенню за кількістю груп. (Задійте помічників дня або тих учнів, хто записав п’ять назв тварин і тому  на всі п’ять пальців може одягнути рукавичку.)

Попросіть дітей обрати з набору пальчикового театру тварину і приєднатися до рукавички так, щоб у ній помістилася задана кількість тварин. (за кількістю осіб у групі)

Запитайте у дітей, чи відома їм українська народна казка «Рукавичка» і коротко обговоріть події, що відбулися у казці.

 

Попереднє керівництво      (слайд 10)

Повідомте їм, що вони мають створити захоплюючу, веселу історію, що сталася із тваринами, які знайшли рукавичку у зоопарку.

Сюжет:         

  • головний герой
  • незвична або кумедна ситуація
  • поява героїв
  • втручання чарівного помічника
  • щасливе вирішення ситуації.

 

Театралізуємо

  Організуйте лялькову виставу для перегляду історій «Рукавичка в зоопарку».

Спонукайте дітей рухами, звуконаслідуванням та інтонацією передавати характер і дії їхньої тварини.

 

Результат         (слайд 11)

Я дізнався/дізналася

  • Людина використовує природу для життя скільки хоче
  • Щоб зберегти зникаючих тварин, існують зоопарки

Я можу

  • Розказати, чому треба берегти тварин
  • Як не забруднювати природу

Я вчусь

  • Складати і показувати історії про тварин
  •  Писати назви тварин
  • Визначати, кому і для чого призначений медіатекст
  • Обговорювати з іншими інформацію, яка зацікавила.

Підсумок

Попросіть об’єднатися дітей у коло з обраною твариною на пальці та рукавицею на руці.

- Звірі, зверніться до людей з проханням:

     Люди, я – панда, прошу вас…

- Рукавички, ви після кожного звернення тварини, піднімаєте на підтримку руку в рукавиці і разом промовляєте:

    Будь ласка!

 

 

 

 

 

zip
Додано
7 жовтня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку