Урок. Презентація. "Установлюю зв'язок між словами в реченні"

Про матеріал
Презентація допоможе учням більш ефективно виконати навчальні завдання, зробити самооцінку своєї роботи на уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Установлюю зв’язок між словами в реченніТема уроку

Номер слайду 2

Хвилинка каліграфіїкриницякрриинниицця У моєї бабусі на подвір'ї стоїть. Яке це речення за метою висловлювання та інтонацією?Знайдіть та підкреслить в ньому головні члени речення (основу речення).криниця.

Номер слайду 3

У моєї бабусі на подвір'ї стоїть криниця. За допомогою питань зв’яжіть слова між собою.стоїть (де?) на подвір'ї;стоїть ( у кого?) у бабусі;у бабусі (у чиєї?) у моєї. Криниця (що робить?) стоїть;

Номер слайду 4

1. Прочитай текст. Чому він навчає? Прекрасна наша Земля. Тішать око золотисті ниви,зелені гаї, голубі ріки й озера. Цю земну красу треба берегти і примножувити. Друже, ставай до лав юних захисників природи!2. Спиши. Усно постав питання до підкреслених головних членів речення. Зверни увагу, що в четвертому реченні аж чотири підмети.3. Знайди в тексті речення зі звертанням. Яким є це речення за метою висловлювання? Як вимовляється?

Номер слайду 5

3. Користуючись поданими схемами і питаннями, доповніть речення другорядними членами і запишіть. Пожовтіло листя де?Вітер повіяв де?Надходить осіньяка?Птахи відлітають куди?---------------------------------------------------------------------------------------------------

Номер слайду 6

Зв’язок між членами речення можна встановити за допомогою питань. Між головними членами речення існує двосторонній зв’язок. Питання можна ставити як від підмета до присудка, так і від присудка до підмета. Між іншими членами речення існує зв’язок лише односторонній. Є залежне слово, до якого ставлять питання від головного слова. Прочитай. Визнач основу речень. Установи зв’язок між членами речення. Зажурена верба опустила свої віти.. Маленьке дівчатко привітновсміхається.

Номер слайду 7

Випиши з тексту виділені сполучення слів за зразком. Установи між словами зв’язок за допомогою питань. Барвінково, волошковов небі світиться зоря. Починаймо рідне словозі сторінки «Кобзаря». Анатолій Камінчук. Світиться (як?)барвінково.

Номер слайду 8

4. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань від головного слова до залежного. Запиши за зразком. Червона калина; чисте небо; співати пісню; зачарувалися піснею; росте в полі; перейшли місток; виписав з книги. Калина (яка?) червона.2. З одним словосполученням слів (на вибір) склади і запиши речення. 3. Склади та запиши речення зі словом осінь так, щоб в одному реченні це слово було підмет, а в іншому — другорядним членом речення.ˣ

Номер слайду 9

Д/з с. 96, вправа 1.

Номер слайду 10

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУНА УРОЦІТИМОЛОДЕЦЬ !!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваль Любов Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
7350
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку