Урок+презентація "Вибір зачіски......"

Про матеріал
. Матеріали містять повний конспект уроку, презентацію, тестування з зазначеної теми
Перегляд файлу

8 клас

 

Тема:  Мистецтво вибору зачіски. Добір зачіски відповідно до форми обличчя. Добір натуральних рослинних засобів для зміцнення волосся та змінення його кольору

Навчальна мета: навчитися визначати тип обличчя,   навчитися застосовувати отримані знання на практиці, підбирати зачіску відповідно до типу обличчя; оперувати наявним потенціалом в конкретній ситуації; закріпити вміння і навички роботи, навчити відстоювати свою точку зору.

Розвиваюча мета: залучення до активної діяльності; формування культури; удосконалювати навички спілкування; розвиток інформаційної, комунікативної, самоосвітньої, соціальної та полікультурної компетенції

Виховна мета: удосконалювати вміння роботи з джерелами знань; удосконалювати навички аналізу, узагальнення і т.п.; уміння виступати і захищати свою точку зору; розвивати творчі здібності; розвивати комунікативні навички роботи в групах; розвивати пізнавальний інтерес

Обладнання: мультимедійні засоби навчання,   презентація  до уроку  ,   завдання – дослідна робота «Тип обличчя»,  інструкційні карти, програма для підбору зачісок http://www.cottoc.net/soft/grafic/2039-3000-prichesok.html , люстерка.

Міжпредметні зв’язки: біологія (людина), основи здоров’я (соціальна складова здоров’я), історія (історична довідка), образотворче мистецтво ( малюнок, пропорції обличчя) , математика, креслення ( типи іній, пропорції, геометричні фігури), інформатика (  програма для підбору зачісок, пошук корисної інформації для догляду за волоссям), українська мова, література ( розвиток мовлення, розвиток лексичного запасу учнів народні прислів’я)
Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок.

 

 

 

Перебіг уроку

 

  1.               Організаційний момент
  • Доброго дня, прошу вас займати місця за столами на ваш розсуд. Я хочу щоб наш урок почався з посмішки, посміхніться один одному, налаштуйте себе на позитив. І для цього пропоную вам невеличкий фрагмент фільму. ( Слайд 1)
  1.           Визначення теми уроку  

Фрагмент фільму «Не ходите девки замуж»

          Тема нашого уроку?

  Учні визначають можливу тему уроку, учитель уточнює.      (Слайд 2)

IIІ. Актуалізація опорних знань

Волосся — прекрасний дар природи. Зовнішній вигляд волосся залежить від правильного догляду за ним, стану здоров’я людини та зовнішніх несприятливих чинників. На уроках «Основи здоров’я» в 7 класі  ми з вами говорили про типи волосся, визначали способи і методи догляду за волоссям

Для правильного вибору засобів і методів догляду за волоссям необхідно знати про те, яким буває волосся за типами.

Завдання групам: (на столах)

1.Установи відповідність між типом волосся і його характеристикою та заповни таблицю:

1) волосся нормального типу;

2) жирне волосся;

3) сухе волосся;

4) волосся змішаного типу.

а) волосся має характерний тьмяний блиск, че­рез короткий час після миття 

злипається й має брудний та неохайний вигляд;

б) волосся добре відбиває світло, переливається на сонці;

в) волосся, здебільшого довге, — жирне біля коре­нів і сухе на кінцях;

г)  волосся погано відбиває світло, унаслідок чого воно виглядає тьмяним,  

не має глянцю. Воно легко рветься, плутається, важко розчісується, січеться 

на кінцях.

 2. Заповни діаграму «Зовнішні чинники, що пошкоджують волосся».

   3.  Заповни діаграму «Що  включає правильний догляд за волоссям?»

        Спікери груп,  презентуйте ваші відповіді.

 Спікери відповідають, коротке обговорення правильних відповідей.

      Перевіряємо, доповнюємо!

      (Слайд 3)

 

А

Б

В

Г

2

1

4

3

    (Слайд 4)

«Зовнішні чинники, що пошкоджують волосся»

 

    (Слайд5)

«Що  включає правильний догляд за волоссям?»

                             

(Слайд 6)

N.B  . notate bene -  буквосполучення «N.B  » позначає особливу увагу , отже інформація є дуже важливою, ці позначки, як правило, робляться на полях .

N.B  Слово «шампунь» іншомовного походження й означає «масажувати». Уперше шампунь з’явився в 1904 р. у вигляді порошку.

N.B  Розчісувати мокре волосся категорично не можна – вони розтягуються, деформуються, рвуться і січеться. Не носіть довгі волосся розпущеним без особливого приводу

 Пропоную девіз уроку: Бути гарною легко; важко лише виглядати гарною.

 Фрэнк О'хара

IV.  Мотивування

 

Зачіска сама по собі не викликає ніяких відчуттів .Емоційне сприйняття зачіски з’являється тільки в поєднанні з обличчям людини, бо вона створювалась саме для цієї людини , з урахуванням форми його голови, рис обличчя.

 Таким чином перед нами стає певна задача, для того щоб підібрати собі стрижку, або зачіску необхідно визначити тип обличчя, побачити недоліки, які необхідно завуалювати  ( Як ви розумієте значення цього слова?), щоб досягнути гармонії! Тому сьогодні ми   навчимося визначати тип обличчя та підбирати відповідну зачіску.

 V.  Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя

Історична довідка у супроводі презентації ( розвиток полікультурної компетентності учнів) (Слайд 6 ,)

«Руса коса до поясу….»

Україна має стародавні традиції та звичаї щодо зачісок. Раніш в Україні дівчину заплітали тоді як їй сповнилось шість років. Українські дівчата, як дівчата всіх слов’янських народів, завжди ходили з непокритою головою – ознака дівочої честі. Втративши честь, дівчина покривала свою голову хусткою, а звідси і назва «покритка»  (це поняття ви зустрінете в творах Тараса Шевченка, Панаса Мирного). Коси наших дівчат були довгі, справді до пояса. Це вважалось не тільки символом дівочої краси, а й честі. За негідну поведінку дівчини їй могли силоміць обрізати коси, і це була ганьба! Урочистим моментом весілля було розплітання дівочої коси, молодий розплітав косу, витягував стрічку і залишав її собі. До кінця свого життя одружена жінка ховала волосся під хусткою при людях.

Постановка проблеми, задач

Вивчення нової теми розпочнемо з бліц-теста, це допоможе нам виконати практичну роботу (слайд 9)

 Бліц-тест

1. Ваш природній колір волосся: 

А) каштановий    Б) темний   В) темно-русий  Г) світло-русий   Д) світлий

Е) рудий

2. Структура волосся

А) прямі  Б) хвилясті    В) дуже хвилясті з мілкими локонами

 3. Тип волосся:

А) жирні  Б) сухі   В) нормальні  Г) змішаний тип

4. Ваш тип обличчя?

Виникає проблема……як визначити тип свого обличчя? Навіщо це?

На друге питання відповісти легше, дійсно, для того щоб підібрати правильну зачіску, макіяж, і навідь окуляри!

Слайди 10 - 15

Слово вчителя у супроводі презентації.

1. Визначаємо типи обличчя.

2. Підбір зачіски до типу обличчя

Форма обличчя визначається такими вимірами:

висота обличчя(1) визначається відстанню від крайової лінії росту волосся до підборіддя по середній лінії обличчя.
ширина лоба(2) визначається відстанню між крайовими лініями росту волосся від правої скроні до лівої через середину лоба.
ширина вилиці(3) визначається відстанню між вилицями в найширшому місці.

http://www.info-room.zp.ua/images/Parikmaherskoe%20delo/Laboratornie%20uchenikov/LPR1/LPR1_1.gifширина підборіддя(4) визначається відстанню на рівні 1см від його краю.

 N.B!!!  

В дійсності існує більше типів обличь, ідеально підібрана зачіска залежить не тільки від типу обличчя, а й зросту, довжині шиї, ширині плеч та інше

 

 

 

VI.  Практична робота (Слайд 16 - 19)

« Визначення власної форми обличчя. Підбір зачіски відповідно до типу обличчя»»

 

Завдання для учнів: 

1. За допомогою лінійки, люстерка виміряти та визначити свій тип обличчя, записати данні на шаблони

2. За допомогою комп’ютерної програми підібрати зачіску, що відповідає вашому обличчю, записати вихідні данні зачіски та зберегти зображення на робочому столі комп’ютера.

Комп’ютерний підбір зачіски має багато переваг.  Завдяки цьому ви маєте можливість подивитись на себе в будь якому образі, навіть самому сміливому.

3. Творче завдання ( за бажанням) намалювати зачіску для себе з урахуванням параметрів свого обличчя.

Завдання для вчителя: допомагає у  роботі, корегує, пропонує ідеї, висуває пропозиції.

Інструкційна  карта № 1 ( на столах)

Форми обличчя

 

Назва

Опис

http://gigabaza.ru/images/49/97949/m42eac283.gif

Овальне

Таке  обличчя має чітку симетричну форму. Воно ширше на рівні лоба ніж в підборідді. Звуження до низу повільне, підборіддя акуратно закруглене.

http://gigabaza.ru/images/49/97949/12ebe769.gif

Кругле

Вертикальні и горизонтальні розміри  майже рівні,  вилиці широкі, підборіддя закруглене.

http://gigabaza.ru/images/49/97949/m17a957f0.gif

Квадратне

Горизонтальний розмір обличчя майже рівне вертикальному. Ширина на рівні  чола и щелепи однакова

http://gigabaza.ru/images/49/97949/23b83b15.gif 

   Трикутне

Таке обличчя має широкі лоб і вилиці та гостре підборіддя.

 

http://gigabaza.ru/images/49/97949/73ec9297.gif

Прямокутне

Вертикальний розмір такого обличчя  більше ніж горизонтальний.  Ширина на рівні  чола и щелепи однакова .

http://gigabaza.ru/images/49/97949/23b83b15.gif

Ромбовидне

Таке обличчя має вузький лоб та підборіддя вилиці та щелепи видаються в  сторони. Ширше всього обличчя у вилицях.

http://gigabaza.ru/images/49/97949/m79df2f54.gif

Грушовидне

Сама широка частина обличчя на рівні нижньої щелепи, поступово звужується до чола. Вилиці не випирають.

«Форми обличчя"

 

 

 

 

Інструкційна  карта № 2 ( на столах)

«Як підібрати зачіску відповідно до обличчя»

 

C:\Users\Елена Озерная\Desktop\моя аттестация 17\pricheski.jpg

 

Перевірка та обговорення практичної роботи.

 

VII.  Заключна частина. (Слайд 20)

 

Закріплення

 

До якого типу відносяться ці обличчя?

 

         А                                        В                                  В

 https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_54c35de47411a/mietodichieskaia-razrabotka-uroka-tiekhnologhii-po-tiemie-opriedielieniie-formy-litsa-i-podbor-prichioski_14.jpeghttps://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_54c35de47411a/mietodichieskaia-razrabotka-uroka-tiekhnologhii-po-tiemie-opriedielieniie-formy-litsa-i-podbor-prichioski_15.jpeghttps://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_54c35de47411a/mietodichieskaia-razrabotka-uroka-tiekhnologhii-po-tiemie-opriedielieniie-formy-litsa-i-podbor-prichioski_16.jpeg

Трикутна                     Кругла                     Овальна

 

Проблемне питання: Чи може змінюватись тип обличчя?

 

Рефлексія (Слайд 21)

Продовжи речення:

Мій успіх на уроці – це …

Найбільші труднощі я відчула….

Я не вміла…, а тепер умію

 

Оцінювання та аналіз роботи учнів

 

IX. Домашнє завдання

Підібрати живильні маски для догляду за різними типами волосся.

 

Заключне  слово учителя:

 

На нашій планеті живе  понад 7 мільярдів людей і кожен з них унікален, кожне обличчя неповторне, має свої індивідуальні особливості, які можливо вигідно підкреслити за допомогою вдалої зачіски, що відповідає формі обличчя. Бажаю вам знайти свою зачіску, свій стиль.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Company name

Номер слайду 2

Тема уроку Мистецтво вибору зачіски. Добір зачіски відповідно до форми обличчя. Добір натуральних рослинних засобів для зміцнення волосся та змінення його кольору

Номер слайду 3

Відповідь на перше завдання А Б В Г 2 1 4 3

Номер слайду 4

Відповідь на друге завдання

Номер слайду 5

Відповідь на третє завдання

Номер слайду 6

N.B Слово «шампунь» іншомовного походження й означає «масажувати». Уперше шампунь з’явився в 1904 р. у вигляді порошку. N.B Розчісувати мокре волосся категорично не можна – вони розтягуються, деформуються, рвуться і січеться. Не носіть довгі волосся розпущеним без особливого приводу.

Номер слайду 7

Девіз уроку: Бути гарною легко; важко лише виглядати гарною. Фрэнк О'хара  американський письменник, поет та арт-критик

Номер слайду 8

Руса коса до пояса…..

Номер слайду 9

Бліц-тест 1. Ваш природній колір волосся:  А) каштановий Б) темний В) темно-русий Г) світло-русий Д) світлий Е) рудий 2. Структура волосся А) прямі Б) хвилясті В) дуже хвилясті з мілкими локонами 3. Тип волосся: А) жирні Б) сухі В) нормальні Г) змішаний тип 4. Ваш тип обличчя?

Номер слайду 10

Характеристика різних типів обличчя

Номер слайду 11

Форма обличчя визначається такими вимірами: висота обличчя(1) визначається відстанню від крайової лінії росту волосся до підборіддя по середній лінії обличчя. - ширина лоба(2) визначається відстанню між крайовими лініями росту волосся від правої скроні до лівої через середину лоба. - ширина вилиці(3) визначається відстанню між вилицями в найширшому місці. - ширина підборіддя(4) визначається відстанню на рівні 1см від його краю.

Номер слайду 12

Кругле По ширині і довжині практично однакове, лоб широкий, щічки круглі, лінія підборіддя округла і м'яка. Завданням корекції є «подовження» і візуальне зменшення обсягу щік.

Номер слайду 13

Квадратне Чоло, вилиці і нижня щелепа мають однакову ширину, обриси прямі і різкі. Особливо різко виражені кути нижньої важкої щелепи. Завдання корекції:  «полегшення» нижньої частини обличчя, згладжування незграбних форм і візуальне звуження

Номер слайду 14

Прямокутне Схоже на квадратне, тільки трохи вище по вертикалі, з високим чолом чи подовженим підборіддям. мета корекції - візуальне розширення обличчя  за допомогою висвітлення бічних поверхонь

Номер слайду 15

Трикутне Широкі лоб і вилиці та гостре підборіддя. Мета корекції полягає в зрівноважуванні верхньої широкої частини обличчя з більш вузькою нижньою. N.B ! В дійсності існує більше типів обличь, ідеально підібрана зачіска залежить не тільки від типу обличчя, а й зросту, довжині шиї, ширині плеч та інше

Номер слайду 16

Практична робота « Визначення власної форми обличчя. Підбір зачіски відповідно до типу обличчя»   Завдання для учнів: 1. За допомогою лінійки, люстерка виміряти та визначити свій тип обличчя, записати данні на шаблони 2. За допомогою комп’ютерної програми підібрати зачіску, що відповідає вашому обличчю, записати вихідні данні зачіски та зберегти зображення на робочому столі комп’ютера. N.B Правила безпеки при роботі з лінійкою!!!

Номер слайду 17

Рекомендовані зачіски з урахуванням типу обличчя

Номер слайду 18

Круг Прямокутник Овал Грушовидна

Номер слайду 19

Квадрат Трикутник Ромб ( алмаз)

Номер слайду 20

Визначте тип обличчя

Номер слайду 21

Продовжи речення:     Мій успіх на уроці – це … Найбільші труднощі я відчула…. Я не вміла…, а тепер умію  Домашнє завдання: Підібрати живильні маски для догляду за різними типами волосся.

zip
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку