Урок, Презентація, "Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків.Для чого потрібні гроші?"

Про матеріал
Інтегрований урок з алгебри та фінансової грамотності. Домогтися засвоєння учнями змісту: означення поняття «складні відсотки»; формули складних відсотків. Ознайомити з поняттям «гроші», функціями грошей, видами грошей. Система¬тизувати знання учнів: про означення поняття «відсоток від числа»; формули, що виражають способи розв'язування основних задач на відсотки. Виробити вміння: відтворювати зміст вивчених понять та алгоритмів і застосовувати їх для розв'язування вправ, що передбачають розв'язування основних задач на відсотки, а також застосування формули складних (банківських) відсотків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків. Для чого потрібні гроші?Підготувала Вергелес В. В. вчитель Геронимівського ЗЗСО I-IIIст.

Номер слайду 2

Банкноти на карті України:

Номер слайду 3

Чи звертали ви увагу на те, що зображено на купюрах різних країн? Але ж якщо до них уважно придивитися, то можна дізнатися багато цікавого і пізнавального. Люди, розплачуючись за покупки, не завжди замислюються, що гроші — це не просто засіб, який дозволяє придбати той чи інший товар, а й національний символ країни.

Номер слайду 4

На купюрах Японії в 1000 юанів можна побачити Священну гору японців Фудзіяму. А на цих банкнотах зображені Північна Корея і Гора Пектусан

Номер слайду 5

На Малагасійських ариарах зображений символ Африканських саван — баобаб, у якого діаметр стовбура досягає 10 метрів

Номер слайду 6

Досить часто на купюрах можна зустріти зображення водоспадів. Можливо, для цих країн водні ресурси є найбільш значущим національним надбанням.

Номер слайду 7

Антарктична валюта має барвисті купюри, які відображають природні та історичні особливості цього материка

Номер слайду 8

Продовжити речення: Тема нашого уроку буде тісно пов'язана з ….

Номер слайду 9

Кожен з нас знає, що вільні гроші можна покласти на банківський депозитці кошти за певний період часу принесуть певний дохід; цей дохід буде дорівнювати сумі нарахованих відсотків Але саме цікаве далі…

Номер слайду 10

Пригадаємо Саме слово «процент» походить від латинського «pro centum», що означає «сота частина»,або «відсоток»

Номер слайду 11

У 1685 році в Парижі була надрукована книга — «Керівництво з комерційної арифметики» У ній відсотки позначали «cto». Помилково набірник переставив цифри в числі 100. Ось так – 010 і надрукував «%». Після цієї помилки багато математиків також почали застосовувати знак % для позначення відсотків. Як з’явились відсотки?

Номер слайду 12

Обманутий вчора в торговій угоді покупець сьогодні обгрунтовано вимагає процент торгової знижки. Власник збережень вчиться жити на проценти, грамотно вкладаючи гроші у прибуткову справу. Для чого потрібні відсотки?Відсотки творять чудеса

Номер слайду 13

Знання про відсотки потрібні в різних сферах діяльності людини, особливо - у фінансовій.

Номер слайду 14

Гроші - цебагатофункціональна економічна форма, за допомогою якої здійснюється облік вартості, обмін, платежі, накопичення вартості.

Номер слайду 15

Грошова одиниця України. Стаття 99 Конституції України визначає: « Грошовою одиницею України є гривня »

Номер слайду 16

Функції грошей - Міра вартості; Засіб обігу; Засіб нагромадження; Засіб платежу; Світові гроші;

Номер слайду 17

Сутність функцій: Міра вартості - функція грошей, яка забезпечує вимірювання вартості товарів та її відображення у формі ціни. Засіб обігу - функція, в якій гроші виконують роль посередника у обміні товарів та доведенні їх до споживачів. Засіб платежу - функція грошей, якою забезпечується погашення чисельних форм заборгованості та розрахунків.

Номер слайду 18

Сутність функцій: Світові гроші - функція, в якій гроші обслуговують рух вартості в міжнародному економічному обороті. Засіб нагромадження - функція грошей, за допомогою якої обслуговується процес нагромадження вартості в її загальній абстрактній формі.

Номер слайду 19

Корисно пам´ятати. СОТА ЧАСТИНА ЧИСЛА ДЕСЯТА ЧАСТИНА ЧИСЛАП`ЯТА ЧАСТИНА ЧИСЛА ЧЕТВЕРТА ЧАСТИНА ЧИСЛАПОЛОВИНА ТРИ ЧВЕРТІ ЧИСЛА 1%10%20%25%50%75%а% = а𝟏𝟎𝟎 

Номер слайду 20

Виберіть правильну рівність1% = 0,0111% = 0,00121% = 0,131% = 14

Номер слайду 21

Запишіть за допомогоювідсотків 0,0330%10,03%40,3%23%3 ПОДУМАЙ!

Номер слайду 22

Знайдіть 1% від 200. Розв'язування: 200:100∙𝟏=2 Задачі на знаходження відсотка від числа. Задачі на знаходження числа за його відсотками. Знайдіть число, 1% якого становить 200 Розв'язування: 200:1∙𝟏𝟎𝟎 = 20000  1%=𝟏𝟏𝟎𝟎 style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 23

Складні відсотки. Це відсоткові гроші, при нарахуванні яких за базу береться нарощена сума попереднього періоду.

Номер слайду 24

Тобто, якщо вкладник не зніматиме з рахунку суму нарахованих відсотків, то ця сума приєднується до основного внеску, і банк тепер буде нараховувати відсотки не тільки на основний внесок, а й на відсотки, які на нього нарахувались. Ми розмістили 1000грн на банківський депозит під 10% річних. Яку суму ми отримаємо через два роки1000:100∙10=100(грн) – 10% від 10001000+100=1100(грн) – кошти через 1 рік1100:100∙10=110(грн) – 10% від 11001100+110=1210(грн) – сума через 2 роки Наприклад

Номер слайду 25

Вкладник поклав до банку 1000 грн під 20 % річних. Поясніть відповідно до цієї умови зміст виразу:1) 1000 · 2) 1000 · .

Номер слайду 26

Розв'яжіть попередню задачу використовуючи формулу складних відсотків. Ми розмістили 1000грн на банківський депозит під 10% річних. Яку суму ми отримаємо через два роки. А𝒏= 1000𝟏+ 𝟏𝟎𝟏𝟎𝟎𝟐=1210 

Номер слайду 27

Ви поклали на депозит 250$ під 8% річних. Завдання групам. Група 1 Яка сума грошей буде у вас на рахунку за 2 роки?Група 2 Яка сума грошей буде у вас на рахунку за 3 роки?Група 3 Яка сума грошей буде у вас на рахунку за 4 роки?

Номер слайду 28

Завдання групам. Група 3 Пiдприємець узяв кредит у банку 30000грн пiд деякий вiдсоток рiчних. Через рiк вiн повернув до банку 43200грн. Пiд який вiдсоток рiчних брав кредит пiдприємець?Група 1 В яку суму перетворяться 1700грн., покладених у банк, який сплачує 18% річних через два роки ?Група 2 Сім'я Петренків поклала у банк 2700грн. Скільки відсоткових грошей на цю суму нарахують за 3 роки, якщо банк сплачує 22% річних

Номер слайду 29

У світі дуже багато грошей. А чи замислювалися ви коли-небудь над тим, як виглядає і скільки важить 1 мільйон доларів готівкою? А 1 мільярд?Ось скільки важить один мільйон доларів

Номер слайду 30

А як виглядає 1 мільярд доларів? Яку він має вагу? Все дуже просто, знаючи вагу 1 млн., множимо цю цифру на 1000 і отримуємо його вагу. 10 кгх1000 = 10000 кг = 10 тон.

Номер слайду 31

Види грошей

Номер слайду 32

А у неповноцінних грошей номінальна вартість більше реальної, тобто їх купівельна спроможність перевищує витрати на їх виробництво. Повноцінні гроші— це такі гроші, у яких номінальна вартість відповідає реальній вартості, тобто вартості витрат на їх виробництво.

Номер слайду 33

А які можуть бути причини незцінення грошей?• надлишковий випуск паперових грошей державою;• занепад довіри до емітента;• несприятливе співвідношення експорту та імпорту країни.

Номер слайду 34

Паперові купюри ще є і витвором мистецтва. Лідери дизайнерських банкнот. Стиль хай-тек має Гонконгський долар. Він передає настрій великого Гонконгу, який сповнений яскравих фантазій про майбутнє. Шведська крона, на якій зображено подорож Нільса з дикими гусьми

Номер слайду 35

Підсумок 1. Під час проведення уроку мені сподобалось… 2. Свої знання я поповнив(ла)…3. Я добре виконав(ла)… 4. Мені було цікаво дізнатися про…

Номер слайду 36

Домашнє завдання№ 2. Яку суму треба внести на депозит під 5% річних,щоб одержати через 2 роки прибуток у розмірі 820 грн.?№ 1. Вкладник відкрив у банку депозитивний Рахунок на 20000 грн. під 12% річних. Сільки відсоткових грошей він отримає через 2 роки ?Запитання. Що таке інфляція. Які види інфляції бувають?

Номер слайду 37

Дякую за роботу на уроці!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Тетяна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самойленко Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
Для тих, хто хоче знати більше
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1862
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку