28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок "Презентація виготовлених виробів.Організація виставки учнівських робіт. Самооцінювання та оцінювання виробів.

Про матеріал

Метою уроку є оцінити зусилля, творчий підхід; виявити досягнення та недоліки під час роботи над проектом; створити атмосферу активної пізнавальної діяльності учнів; учити стежити за презентованою інформацією; виховувати пріоритет творчості.

Перегляд файлу

Тема: Презентація виготовлених виробів.Організація виставки учнівських робіт. Самооцінювання та оцінювання виробів.

Мета: оцінити зусилля, творчий підхід; виявити досягнення та недоліки під час роботи над проектом; створити атмосферу активної пізнавальної діяльності учнів; учити стежити за презентованою інформацією; виховувати пріоритет творчості.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми уроку

Сьогодні на уроці ви будете презентувати ваші проекти, ми оцінимо ваші зусилля, творчий підхід, здатність застосовувати знання та вміння для розв’язання пізнавальних і практичних завдань.

ІІІ. Постановка завдань перед учнями

Знати: критерії оцінювання.

Уміти: захистити свої проекти.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Мета проведення презентації

а) Підбити підсумки проведення проекту в цілому.

б) Підбити підсумки роботи окремих груп чи індивідуальну роботу учнів.

в) Оцінити етапи проекту.

г) Провести оцінювання вчителем (журі, групою експертів).

д) Намітити перспективи майбутніх проектів.

2. Критерії оцінювання проекту

а) Обсяг та повнота розробки, виконання прийнятих етапів проектування, самостійність, завершеність, готовність до сприйняття проекту іншими людьми, матеріальне втілення проекту.

б) Оригінальність матеріального втілення проекту.

в) Якість пояснювальної записки: оформлення, відповідність стандартним вимогам, рубрикація та структура тексту, якість ескізів, схем, рисунків.

г) Якість виробу, відповідність стандартам, оригінальність.

д) Уміння організувати робоче місце й підтримувати порядок на ньому в процесі роботи.

е) Дотримання правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог.

ж) Дотримання норм часу на виготовлення виробу.

3. Критерії оцінювання захисту

а) Аргументованість вибору теми, обґрунтованість потреби, практичне спрямування проекту й значення виконаної роботи.

б) Обсяг та повнота, самостійність, творчість, підготовленість до прийняття проекту іншими людьми.

в) Аргументованість запропонованих рішень, підходів, висновків, повнота бібліографії, цитування.

V. Звітування груп, презентація виготовлених виробів

Можна виділити групу експертів, які аналізують оцінюють презентацію, ставлять запитання, роблять висновки й

відповіді та виготовлення вишитих виробів, заповнюють

лист оцінювання. Якщо учні володіють комп’ютерними технологіями й кабінет оснащений ком п’ютером, то можна презентацію провести в електронному вигляді.

Позиція оцінювання

Прізвище, ім’я учня

Примітки

Презентація

 

 

Наявність робочої

документації

 

 

Зовнішній вигляд виробу

 

 

Дотримання вимог

до вишитого виробу

 

 

Разом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Організація виставки учнівських робіт.

ЛИСТ самооцінювання та оцінювання готових виробів (за 5-бальною шкалою)

VIІ. Підбиття підсумків презентації:

Оголосити кількість балів і найкращий проект, організувати виставку найкращих робіт.

VIІІ. Підбиття підсумків уроку:

1. Що сподобалося під час виконання проекту?

2. Які труднощі виникли? Як ви їх подолали?

3. Ваші побажання щодо майбутніх проектів.

IХ. Оцінювання роботи учнів.

Х. Прибирання робочого місця та приміщення.

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку