Урок-презентація "Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники"

Про матеріал

Урок узагальнення та систематизації матеріалу з теми "Розкладання многочленів на множники ", під час якого використовуються різні форми роботи: робота в групах, в парах, самостійна робота із взаємоперевіркою, елементи гри. Під час уроку діти самостійно оцінюють свою роботу заповнюючи оціночний лист.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевірка домашнього завдання Чи не помилились діти під час виконання цієї вправи?

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання Чи не помилились діти під час виконання цієї вправи?

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання Чи не помилились діти під час виконання цієї вправи?

Номер слайду 4

Розкладання многочленів на множники (Урок узагальнення і систематизації матеріалу) Тема уроку:

Номер слайду 5

Повторимо: Винесення за дужки спільного множника Використання формул скороченого множення Метод групування Різні способи розкладання многочленів на множники

Номер слайду 6

1. Винесення спільного множника за дужки. 9x - 3y + 15z = 3(3x – y + 5z) 1) 3) 2) Потрібно: 1. Знайти цей спільний множник; 2. Винести його за дужки.

Номер слайду 7

Самостійна робота із взаємоперевіркою №1 Винести за дужки спільний множник m3 – m2 = 3) - 4a2b2 - 8a2b = 2) 3a5 - 12a7b + 9a8 = 4) 2(x - y) + (x - y)2 = m2(m - 1) 3a5(1 - 4a2b + 3a3) - 4a2b(b + 2) (x - y)(2 + x -y)

Номер слайду 8

2.Формули скороченого множення 1) Квадрат суми двох виразів 2) Квадрат різниці двох виразів 3) Різниця квадратів двох виразів 4) Сума кубів двох виразів 5) Різниця кубів двох виразів

Номер слайду 9

Гра «Вірю – не вірю» 1) 64 + 16b + b2 = (8 + b)2 2) 0,25 – 4m2 = (0,5 – 4m)(0,5 + 4m) 3) c3 – d3 = (c – d)(c2 + 2cd + d2) 4) (4a – 3b)2 = 16a2 – 24ab + 9b2 5) (3p – n2)(3p + n2) = 3p2 – 4n2 Так Так НІ НІ НІ

Номер слайду 10

Робота в парі №2 Розкласти на множники

Номер слайду 11

3(m - 2n) (m +2n) x2(y - z) (y + z) 3(m - 1)2 (a2+1 - 2a) (a2+1+2a) Д) В) А) Б) Робота в парі №2 Розкласти на множники

Номер слайду 12

3.Алгоритм розкладання многочленів на множники способом групування Розбити всі члени многочлена на групи так, щоб після винесення за дужки спільного множника в такій групі в дужках утворилися спільні множники; Винести за дужки спільний множник у кожній групі; Винести за дужки спільний двочленний множник. = (ах + ау) + (5х + 5у) = = а(х + у ) + 5(х + у) = = (х + у)(а + 5) ax + ay + 5x + 5y =

Номер слайду 13

3(х + у) – b(х + у) 3х + 3у – bх – bу (х + у)(3 – b) (3х + 3у) – (bх + bу) Робота в групах №3 Віднови логічний ланцюжок розкладання на множники способом групування Відповідь: 2 – 4 – 1 – 3

Номер слайду 14

4ab + 24a - 4b – 24 = №4 Розкласти на множники способом групування Робота в групах

Номер слайду 15

4ab + 24a - 4b – 24 = №4 Розкласти на множники способом групування Робота в групах = (4ab + 24a) - (4b + 24) = = 4a(b + 6) - 4(b + 6) = = (b + 6)(4a - 4)=4(a - 1) (b + 6) Знайти значення виразу, якщо a -1 = 5, b + 6 = 1121

Номер слайду 16

4ab + 24a - 4b – 24 = №4 Розкласти на множники способом групування Робота в групах = (4ab + 24a) - (4b + 24) = = 4a(b + 6) - 4(b + 6) = = (b + 6)(4a - 4)=4(a - 1) (b + 6) Знайти значення виразу, якщо a -1 = 5, b + 6 = 1121. 4(a - 1) (b + 6) = 4 • 5 • 1121 = 22420

Номер слайду 17

Розкласти на множники способом групування 7ab+21a-7b-21 =(7ab+21a)- (7b +21)= =7a(b+3)-7(b+3)= =(b+3)(7a-7) Робота в групах №4 Якщо 7a-7=1121, b+3=20, то (b+3)(7a-7)=1121•20=22420

Номер слайду 18

№5 Розв’язати рівняння Робота біля дошки 1) x3 – x = 0 2) 50y – 2y3 = 0 3) 2y3 + 4y2 + 2y = 0

Номер слайду 19

№6 Розкласти на множники Завдання підвищеної складності x2 +2xy+y2 -25 = =( ) - 52 = =( - 5 ) ( + 5 )

Номер слайду 20

№6 Розкласти на множники Завдання підвищеної складності 2) (7x-3)2 - (5x+4)2 = =((7x-3) -(5x+4)) ((7x-3)+(5x+4)) = =(7x-3 - 5x-4 ) (7x-3 + 5x+4 )= =(2x-7 ) (12x+1 )

Номер слайду 21

№6 Розкласти на множники Завдання підвищеної складності 2) (7x-3)2 - (5x+4)2 = =((7x-3) -(5x+4)) ((7x-3)+(5x+4)) = =(7x-3 - 5x-4 ) (7x-3 + 5x+4 )= =(2x-7 ) (12x+1 )

Номер слайду 22

№6 Розкласти на множники Завдання підвищеної складності 2) (7x-3)2 - (5x+4)2 = =((7x-3) -(5x+4)) ((7x-3)+(5x+4)) = =(7x-3 - 5x-4 ) (7x-3 + 5x+4 )= =(2x-7 ) (12x+1 )

Номер слайду 23

№6 Розкласти на множники Завдання підвищеної складності 2) (7x-3)2 - (5x+4)2 = =((7x-3) -(5x+4)) ((7x-3)+(5x+4)) = =(7x-3 - 5x-4 ) (7x-3 + 5x+4 )= =(2x-7 ) (12x+1 )

Номер слайду 24

Домашнє завданння: Повторити п.16-21 Виконати №730(1-2), №5,№7(2) на ст.115

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рудченко Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рудченко Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 18. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
5690
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку