Урок "Приклади та задачі на всі дії з натуральними числами

Про матеріал
План-конспект уроку + презентація з математики для 5 класу з теми "Приклади та задачі на всі дії з натуральними числами"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ УРОКУ Вчитель Шпак Валентина Михайлівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета уроку: повторити теоретичний матеріал, навчитися застосовувати свої знання у життєвих ситуаціях, закріпити вміння розв’язувати приклади, задачі та рівняння; розвивати пізнавальний інтерес до математики; виховувати навички взаємодопомоги, контролю і самоконтролю, формувати почуття патріотизму і любові до природи.

Номер слайду 4

Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Б. Паскаль

Номер слайду 5

Номер слайду 6

У грі є 6 зупинок та дві команди (“Х” і “У”). За кожну правильну відповідь команда отримує нагороду “1 монету ”. На 6-й зупинці пропонується супергра “Темна конячка”, де всі зароблені монети розподіляться між всіма учасниками гри, а учасник-переможець одержить приз.

Номер слайду 7

Зупинка 1. «Домашнє завдання» №560 (1) №564 (деталей виготовив І робітник) №564 (деталей виготовив ІІ робітник) № 564 (продуктивність) №547 №560,(2) 259 212 7 450 9 деталей за годину На 29 км/год 864 деталі 504 деталі

Номер слайду 8

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ! У 1765 РОЦІ БУЛО ЗАСНОВАНО ХАРКІВСЬКУ ОБЛАСТЬ.

Номер слайду 9

Зупинка 2. “Теоретична” Знайди пару. Гра “Передавач”

Номер слайду 10

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= А) Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Ж) Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Б) Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Д) Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Е) Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 11

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 12

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 13

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 14

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= А) Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 15

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= А) Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Ж) Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 16

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= А) Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Ж) Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Б) Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 17

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= А) Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Ж) Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Б) Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Д) Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 18

Команда Початок твердження Продовження твердження Х 1. Нам відомо п’ять В) А) можна помножити на це число кожний доданок і ці добутки додати =a∙c+b∙c. У 2. У виразах із дужками спочатку обчислюються Г) Б) рівнянням. Х 3. У виразах без дужок спочатку виконуються Є) В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня. У 4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c= А) Г) значення виразів у дужках. Х 5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c= Ж) Д) розв’язком або коренем рівняння. У 6. Рівність, що містить невідоме, називається Б) Е) знайти всі його корені або показати, що їх немає. Х 7. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається Д) Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання. У 8. Розв’язати рівняння означає Е) Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий =a∙c-b∙c.

Номер слайду 19

Зупинка 3. «Практична». Гра «Хто швидше?» Рухаючи прямокутничками можна відкривати правильну відповідь № 397 (1) 6 5 № 399 (1) № 236 (2) 3900 7292 №236 (4) 23-3∙2 2 3 32-3∙2 42+32:8 46 23 29-48:8

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Х У ЗАДАЧА. Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури? ЗАДАЧА. Як зміниться кількість вуглекислого газу за 1 урок, якщо у класі 30 чоловік і кожен з них протягом однієї хвилини виділяє у процесі дихання 250 мл вуглекислого газу?

Номер слайду 23

Х У Розв'язання. 1 т = 1000 кг, 6 т = 6000 кг. 1) 6000 : 1000 = 6 (р.) –більше збережеться деревини при вторинній переробці 1 кг паперу. 2) 40 ∙ 6 = 240 (кг) – деревини збережеться при вторинній переробці 40 кг макулатури. Відповідь: 240 кілограмів деревини. Розв'язання. 1 урок = 45 хв. 1) 250 ∙ 45 = 11 250 (мл) – вуглекислого газу виділить у процесі дихання один чоловік за урок. 2) 11 250 ∙30 = 337 500 (мл) – вуглекислого газу виділять в процесі дихання 30 чоловік за 1 урок. Відповідь: на 337 500 мл збільшиться об’єм вугле-кислого газу.

Номер слайду 24

Зупинка 5. «Згадайте!» Коли грали у гру «Математичне лото» на зворотному боці був вислів ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ! Наступне речення було початком задачі. Ваше завдання згадати це речення і відповісти на запитання. Яку річницю заснування Харківської області відзначають у 2015 році?

Номер слайду 25

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ! У 1765 РОЦІ БУЛО ЗАСНОВАНО ХАРКІВСЬКУ ОБЛАСТЬ 1. 2. У 2020 році ми відзначаємо 255 річницю заснування Харківської області 2020 1765 255

Номер слайду 26

Зупинка 6. «Темна конячка» Самостійно знайдіть значення змінних і розшифруйте слово. Значення змінних а=8 в=4 а=9 в=2 а=5 в=7 а=6 в=3 а=7 в=5 3а+в

Номер слайду 27

КОД 26-Р 22-Д 21-Е 28-Л 29-І Значення змінних а=8 в=4 а=9 в=2 а=5 в=7 а=6 в=3 а=7 в=5 3а+в 28 29 22 21 26 Слово

Номер слайду 28

КОД 26-Р 22-Д 21-Е 28-Л 29-І Значення змінних а=8 в=4 а=9 в=2 а=5 в=7 а=6 в=3 а=7 в=5 3а+в 28 29 22 21 26 Слово Л І Д Е Р

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Листок самооцінювання Прізвище та ім’я Самооцінка Оцінка вчителя Що викликало здивування на уроці? Що сподобалось на уроці? Що було мені важким на уроці? Все правильно виконано. Помилки є, але я зрозумів (зрозуміла). Мені треба ще раз розібратись у цій темі.

Номер слайду 31

На зворотному боці листка самооцінювання.

Номер слайду 32

Повторити § 15. Виконати: 1. Задача. Запаси нафти в Україні – 125 млн. т. Розрахуйте, на скільки років вистачить цих ресурсів при умові, що їх щорічний видобуток становить 5 млн. т? 2. № 559 3. № 567.

Номер слайду 33

ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 грудня 2020
Переглядів
893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку