Урок" Природні умови Італії та виникнення Риму"

Про матеріал
На уроці вчитель сформував уявлення учнів про природньо - географічні та кліматичні умови Італії,вдосконалив навички роботи з атласом і контурною картою, ознайомив з новими термінами і поняттями.
Перегляд файлу

 

Тема: Природні умови Італії та виникнення Риму.

Мета: сформувати уявлення про природно-географічні та кліматичні умови, населення Італії та міста Риму; розкрити особливості початкового етапу розвитку Римської держави; вдосконалювати навички роботи з атласом та контурною картою; роботу в парах; засвоїти нові поняття: «патриції», «плебеї», «фамілія», «сенат» ; слідкувати за поставою та осанкою учнів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: підручник,атлас,контурна карта,роздатковий матеріал.

                                                ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент.
  2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Тема уроку записана на дошці. Вчитель повідомляє учням тему та мету уроку і просить учнів, записати на дошці питання, відповіді на які б вони хотіли дізнатися в кінці уроку.

  1. Вивчення нового матеріалу .
  1. Розповідь учителя про природу Італії.
  2. Робота з атласом та контурною картою.
  3. Розповідь учителя про населення півострова та заснування міста Рима

                           Питання до учнів:

А) У якому столітті було засновано місто Рим?

Б) Хто був його засновником?

В) Хто знайшов близнюків у корзині і нагодував їх?

Г) Кому встановлено статую на Капітолійському пагорбі у Римі?

Д) На березі якої річки виникло місто Рим?

Е) Які племена проживали на Аппенінському півострові?

4. Робота за підручником.

            Опрацювання питань: 1.Патриції.

                                                       2. Етруські царі.

            Питання для обговорення:

А) Хто такі патриції?

Б) Хто правив Римом у давні часи?

В) Що таке сенат?

Г) Які звичаї були в етрусків?

Д) Які людські риси найбільше цінували римляни ( за легендою про Муція) ?

 

 

 

 

  1. Закріплення нового матеріалу.
  1. Робота в парах ( різнорівневі завдання)

 

Завдання 1. Вставити пропущені слова в тексті.

Італія розташована на ………………….. півострові і в перекладі означає країна «…………». Від Європи Італію відділяють гори …………. , омивають її моря ………………… , поряд розташовані великі острови - ……………………… На півночі Італії тече найбільша річка - ……………… Уздовж усього півострова тягнуться невеликі гори - ………………. .

Завдання 2. Історичний диктант. (взаємоперевірка робіт)

  1. На якому півострові розташована Італія?
  2. Що в перекладі означає слово Італія?
  3. Які гори відділяють Італію від Європи?
  4. Які річки течуть в Італії?
  5. Які острови розташовані поряд з Італією?
  6. Коли виникло місто Рим ?
  7. Хто був легендарним засновником Риму?
  8. Який символ міста рим?
  9. На яких пагорбах виник Рим?
  10. Як називали центральний майдан Риму ?

 

Завдання 3. Робота зі словником ( виписати до словника вивчені терміни і поняття)

  1. Підсумок уроку.
  1. Обговорення питань, які були написані на дошці на початку уроку.
  2. Заключне слово вчителя.
  3. Оцінювання знань учнів.
  1. Домашнє завдання (різнорівневе)
  1. Опрацювати параграф 42, відповідати на питання ст..208.
  2. Заповнити порівняльну таблицю.

Критерії порівняння                                   Греція                                   Рим

Півострів

Моря,які оточували

Гори

Річки

Міста

Племена

 

 

docx
Додано
3 липня 2019
Переглядів
1164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку