14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

Урок природознавства, читання, трудового навчання, англійської мови та музики на тему: "Навчальний проект: "Хто живе в моїй оселі?""

Про матеріал

Інтегровані уроки емоційно збагачують навчально-виховний процес, допомагають учителю різнобічно і системно сформувати необхідні уявлення та поняття. Різні види діяльності (художньо-трудова, читання, слухання тощо), які притаманні урокам інтегрованого змісту, роблять їх цікавими. Саме такий урок я пропоную вашій увазі, сподіваюсь, що кожен з Вас почерпне з нього щось корисне та цікаве.

Перегляд файлу

Інтегрований урок природознавства, читання, трудового навчання, англійської мови та музики

Тема. Навчальний проект: «Хто живе в моїй оселі?»

Мета. Розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною (кішка, собака); вчити школярів доглядати за ними; формувати природознавчу компетентність; сприяти розвитку активного пізнавального  ставлення до природного оточення; виховувати дбайливе ставлення до домашніх улюбленців, почуття милосердя.

Обладнання. Малюнки до теми, мультимедійна презентація, запис пісні, кросворд, роздруковані загадки, карта подорожі, пазли, відео, сигнальні картки, пластилін, макет собачої будки із картону

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Підсумки фенологічних спостережень. Хвилинка синоптика

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Сьогодні в нас незвичайний урок, на цьому уроці ми з вами подорожуватимемо чарівною країною Домашніх Улюбленців. І перша наша зупинка називається «Фортеця Повторення». На цій зупинці нам потрібно пригадати про що ж ми говорили на попередніх уроках. Об’єднайтеся в пари. Ви отримуєте загадку, вона і буде відповіддю до кожного запитання кросворду:

  1. Не дрімають карасі, знають добре геть усі: стерегтись потрібно злюки, хижої, страшної … (щуки)
  2.  Я руда, низького росту, Хитра я і довгохвоста Вовку-брату я сестриця, А зовуть мене… (лисиця)
  3.  Хоч малий, та силу має – З рук миттєво висковзає! Схожий зовні на змію, Має чималу сім’ю. ( в’юн)
  4. Має хвіст, та не літає, має рот — не розмовляє. Можеш вудкою спіймати і загадку відгадати. (Риба)
  5. Кольорові і барвисті, наче дороге намисто, на лугу поміж квіток 
    Полетіли у танок - от які веселики, пурхають ...
  6. . Білосніжні, гарні птиці дім будують на водиці, 
    Дуже схожі на гусей, обережні до людей!
  7. Любить сіно пожувати, «І-го-го!» — ірже завзято, Бо не відає про лінь, Як працює в полі… (кінь).
  8. I мала, і кучерява, I тихенька, і ласкава. Песик її стереже, Баба доїть і стриже. Має брата баранця, Називається … (Вівця)
  9. Ця тварина вже від ранку Нам співає колисанку, Нявкає, муркоче, Бо сметанки хоче. Що це, діти, за воркіт? Це пухнастий сірий…(кіт)

             1.щука

               2.лисиця

             3.в’юн

            4.риба 

        5.метелики

              6.лебідь

             7.кінь

            8вівця

               9.кіт

- Про кого сьогодні піде мова на уроці ви дізнаєтесь, якщо прочитаєте яке слово у нас вийшло(улюбленці)

IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Отже, сьогодні ми поговоримо  про наших домашніх улюбленців, в саме про котика і собаку,  про тих, хто живе з нами поруч, дізнаємося, що вони люблять, як за ними доглядати та з’ясуємо, для чого людина тримає домашніх тварин.

V. Вивчення нового матеріалу

Отож, вирушаємо на нашу 2-гу зупинку, яка має назву « Місто Пазлів». Вмощуємось зручно.

(звук машини)

- В цьому місті нам потрібно виконати завдання, для якого потрібно об’єднатись у групи. Кожна групка отримує пазли, з яких потрібно скласти певну тваринку.(пазли собаки, кота, рибки, хом’ячка). Виберіть головного, хто скаже яку ж тваринку ви склали.

 (Кожна група отримує малюнок котика, собаки, розрізаний на декілька частин. Необхідно швидко скласти із фрагментів малюнок)

  • Представлення результатів

- Ви впоралися із цим завданням, тож ми можемо вирушати на наступну зупинку, яка має назву «Місто Собак».

(звук машини)

- Чи є у вас вдома собака? Що ви знаєте про нього? Розкажіть. (Розповіді учнів)

- Які породи собак ви знаєте?

- Погляньте, які є службові та мисливські собаки.

- Які кумедні маленькі собачки.

(перегляд відео про собак)

- Що нового дізналися?

-Що запам’ятали?

- Про собак складено чимало творів : казок, оповідань, мультфільмів. Сьогодні ми з вами познайомимося з одним з оповідань, яке називається «Рятівник»

- Всі поклали пальчики на перше слово і слідкуємо, я вам прочитаю цей твір.

РЯТІВНИК

Жила була дівчинка Оленка. Вона дуже любила собак, але їй не дозволяли батьки взяти додому, тому що думали, що вони  безпорадні. Одного разу Оленка пішла в магазин, щоб купити хліб. І раптом на дорогу вибігла  велика, зла собака. Дівчинка не злякалася і пішла далі, але собака  їй не дала пройти, та дивилася на неї злими,  великими очима. Оленка почала гукати на допомогу. Раптом з-за кущів вибіг маленький песик, який підбіг до дівчинки і почав гавкати на собаку. Потім він підійшов до злої собаки і вкусив її за хвіст, та як  заскавучала і втекла. Радісний рятівник побіг до  Оленки. Вона взяла його на руки та пішла додому. Дівчинка почала гукати:

-Мамо, тату ідіть сюди я вам покажу якого рятівника принесла.

Батьки прийшли і побачили маленького песика. Мама спитала:

– А що він зробив?

 Оленка відповіла:

 – Він мене врятував від злої собаки, рятівник вкусив її і вона втекла.

Тато здивувався, що песик такий маленький, а врятував їхню донечку.

 Оленка запитала:

 – Можна, я його залишу?

Батьки в один голос сказали:

 – Звичайно!

Потім все місто знало, про маленького рятівника.

- Читання методом «Читання і міркування» : я читаю половину тексту і запитую : «Як ви гадаєте, що станеться далі?»

- Читання методом «Бджілки»

-Читання методом «День і ніч»

-Гра «Так чи ні» . Я зачитуватиму речення з тексту, якщо воно правильне-  ви піднімаєте фішку зеленого кольору, якщо неправильне- червоного.

 Фізкультхвилинка

-Можемо вирушати далі. Сіли всі зручно.

(звук машини)

- Ось ми опинилися у місті Проектів. В цьому місті нам потрібно зліпити із пластиліну собачку та посадити в будку.

(перегляд відео майстер-класу з ліплення)

Практична робота учнів під музичний супровід

- Для того, щоб наші собачки опинилися в будці, нам птрібно з вами повторити як буде собака англійською? (a dog)

- А як сказати англійською «У мене є собака»?

- Для того, щоб англійською мовою сказати «У мене є собака» нам потрібно сказати «I have got  a dog».

- Повторюють за мною лише хлопчики : «I have got  a dog». (3 рази)

- Повторюють за мною лише дівчатка: «I have got  a dog». (3 рази)

-Тепер всі разом: «I have got  a dog».

- Хто вже зліпив собачку підносить руку, каже англійською «У мене є собачка»

 (I have got a dog) і ставить собачку у будку.

-Можемо вирушати на наступну зупинку, яка має назву «Місто Котів».

- Чи є у вас вдома котик або кішка? Що ви знаєте про них? Розкажіть.  (Розповіді учнів)

- Чим ви частуєте свого котика?

- Де спить кошеня?

- Як у сім’ї ставляться до кошеняти?

(перегляд відео «Уроки Тітоньки Сови: кішка»

-Як потрібно доглядати за котами?

-Чим годувати?

-Що повинно стояти біля котів?

- Про котиків складено багато скоромовок, загадок, казок, мультиків.

- Пригадайте, в яких казках і мультфільмах є герої – котики («Котик і Півник», «Пан Коцький», «Кіт у чоботях», «Кіт Леопольд», Кіт Матроскін із Простоквашино).

- І наостанок заспіваємо пісеньку Н.Май «Котику, Мурчику!»

VII. Підсумок уроку

«Земля, вода, вогонь, повітря» (Я кажу першому учню слово,  він складає з ним речення, каже ім’я наступного учня, він складає з цим словом запитання, каже ім’я наступного учня, який відповідає на це питання)

- Який найголовніший висновок ви зробили? (Ми несемо відповідальність за тих живих істот, життя яких залежать від уваги та догляду за ними з боку людини) Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати, годувати, виховувати!

- Завжди, коли заводите собі тваринку, пам’ятайте вислів французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері: «Ми відповідаємо за тих, кого приручили».

docx
Додано
16 березня 2018
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку