Урок природознавства(інтегрований)" У світі тварин"

Про матеріал

узагальнення в ігровій формі знань учнів з теми «Тварини»;

розвиток бажання пізнати навколишній світ ;формування чуйного

ставлення до «братів молодших»;створення умов для інтелектуальної ,

художньої, практичної діяльністі через активізацію колективної

творчості на уроці ; прищеплення любові до тваринного світу,

бажання берегти і захищати природу.

Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Інтегрований

урок – вікторина

«У світі тварин»

img365.jpg                

                                                                             проведений у 2-В класі

                                                                    вчителем КЗ Верхівцевський  НВК

                                                                                      Ігнатенко М.А.

 

 

 

 

 

 

  Інтегрований урок

Тема:   У світі тварин .

Тип:     узагальнюючий.

Мета:  узагальнити в ігровій формі знання учнів  з теми «Тварини»;

           розвивати бажання пізнати навколишній світ ;формувати чуйне

          ставлення до «братів молодших»;організовувати інтелектуальну ,      

           художню, практичну  діяльність через активізацію колективної

           творчості на уроці  ; прищеплювати любов до тваринного світу, 

           бажання берегти    і захищати природу.

Методи : проектування,мозковий штурм,робота в групі ,асоціативний кущ,                

          інсценування, створення проблемної ситуації ,гра,СЛС.

Обладнання : ілюстрації тварин, карта-план уроку ,зоологічне лото ,

        проекти учнів, картки «Чемпіони тваринного світу», «Сторінки

    Червоної   книги України»,ребуси,костюми тварин,іграшки ,аудіо запис.

                                            Хід уроку

Організація початку уроку.

  1. Вправа «Посмішку обери»

           Усміхнусь я сонечку – здрастуй  золоте!

          Усміхнусь я квіточці – хай вона росте!

           Усміхнусь тваринам – зичу їм добра !

           Друзям усміхнуся – зичу всім тепла!

  1.  Повідомлення теми.

Сьогодні у нас узагальнюючий урок з природознавства «У світі тварин»,який буде проведено у формі гри - вікторини . Клас ділиться на дві групи «Білченята» та «Мавпенята» (іграшки-символи команд).

Нас чекають ігри ,загадки пісні,цікаві форми роботи,пригода у світі тварин,об’єднані однією темою «Тварини». Оберемо прийоми роботи

за картками і складемо план дій «Чого чекаємо від уроку?»

Основна частина.

1.Мотивація діяльності .  Слухання вірша.

 1) Хотів би я знати, про що розмовляє

   Берізка з берізкою рано в гайку,

   Про що невгамовна синичка співає,

   Стрибаючи з гілки на гілку в садку?

2) Хотів би я знати, про що завжди мріє

   Лелека,забрівши в високу траву?

   Яка саме зірка у небі зоріє

   Для мене ,аж поки я в світі живу?

 3)Хотів би я знати ,що риба говорить,

    Коли табуниться в прозорій воді ?

    Хотів би я знати ,чи дихають гори.

    Чи біль відчувають лани золоті?

4) Хотів би пізнати я все достеменно ,

    Бо так же життя я під сонцем люблю .

    Що всякі новини про світ незбагненний

    Душею і серцем жадібно ловлю.

2.Бесіда

- Що ви запам’ятали, слухаючи вірш?

- Як це все назвати одним словом? (природа)

- Яка головна думка вірша?(люби і пізнавай природу)

- Яка буває природа?(жива і нежива)

 - Чим відрізняється жива і нежива природа?

- До живої відносимо..(1група),до неживої ..(2 група).

50001.jpg

3.Створення проблемної ситуації

- До нас надійшов лист від царя звірів ,хто він?(лев)

     Ой ,який кошлатий звір ,поважний ,як король

     Він  нам із Африки у школу вислав бандероль.

                            «Лист від Сімби »

Любі діти!прошу вас допомогти мені вийти із складної ситуації. У тваринному світі ,моєму прайді ,стався переполох через підступні дії

Шрама та велику пожежу. Допоможіть, будь ласка, відновити устрій у тваринному світі ,щоб там панували правила і закони ,які були раніше.

190002.jpg

  1. Створення асоціативного куща – схеми.

 Відповідь - лист ,яку необхідно  створити  під час уроку.

.

 

 4.Розгадування загадок:                 pt.jpg

 1.Їх тіло вкрите пір’ям і більшість з них літають,                

То хто ж оті тварини і як їх називають?(птахи)         

  1. Цих тваринок багато в природі і Земля для них – мати усіх . mu[1].gif

Є і користь від них ,є і шкода .І що дивно,три пари в них ніг(комахи)

  1. А ці тварини шерстю вкриті, на них ми кажемо – ссавці, 6a3f66f6b416c169a419622cb044bbe1[1].gif

      Бо ссуть ще молоко їх діти ,ви відгадали? Молодці!(звірі)  

5.Гра « Ланцюжок»

Учні кожної групи називають птахів,комах,звірів ланцюжком та отримують бали.

6.  Перевірка д/з. Захист проектів «Моя улюблена тварина».

     Обговорення по групах , діалог.

7.  Вправа «Мовна зарядка». Імітація звуків.

      Десь взялися дикі звірі і тихенько заревіли .

       Вовк у лісі виє: у-у-у…

       Змія листям шелестить: ш- ш- ш..

       Гуска у дворі  сичить : с- с- с- …

       Левеня мале ричить: р- р- р-…

 8 . Гра « Переставлянка ».

Переставте  літери  і знайдіть зайве слово(група отримує бал)

ОЛСН,ЕВЛ,БУД                     ИГТР,ВВКО,РИС

9.Розгадування ребусів. Чим відрізняються ці тварини?

                                        

10.Встановлення типу живлення тварин:

      - Взимку спить ,літом бринить.

         Понад садом літає, солодку росу збирає.  пчела.jpeg

                                                                      Бджола –       травоїдна.

 

 

  • Влітку – сірий , взимку – білий .

зайцы.jpeg    Заєць - травоїдний.

 

 

  • Влітку наїдається ,а зимою висипається.

  миша.jpeg                     

                                                                      Ведмідь – всеїдний.

  • Прийшла кума із довгим віником на бесіду із нашим півником.

лисята.jpeg

              Лисиця – хижак

  • Повз дубочок котиться гострий клубочок.

еж6.jpeg

                   Їжак-хижак

 

- Які це тварини? (дикі)

11. Вправа «Актори»

Діти співають пісню «Два півники»(як лисичка,як зайчик,як ведмідь)

  • Назвіть тварин з пісні.
  • Які це тварини?(свійські)

12. «Впізнай за ознаками»

Про кого так кажуть?

  • Хитрий ,як…(лис)
  • Неповороткий,як…(ведмідь)
  • Полохливий,як …(заєць)
  • Упертий ,як…(осел)
  • Роззявив рота,як…(ґава)
  • Щебече,як…( соловей)

13. «Чемпіони тваринного світу»

- найбільший птах(страус)

- найбільша тварина(кит)

- найменший птах(колібрі)

- птах, який гарно плаває, але не літає(пінгвін)

- чемпіон по щелепам (крокодил ,гієна)

- найвища тварина(жирафа)

- найсильніші тварини у світі(мураха)

14. «Зоологічне лото».

Діти отримують картки з зображенням тварин  ,утворюють

групи «птахи», «комахи», «звірі». Імітують рухи тварин під музику.

15. Сторінками «Червоної книги ». Захисники тварин роблять висновки,чому  потрібно захищати тварин.

16. «Цікаво  знати пам’ятники тваринам»

 - Гусям -у Римі ,бо зчинили гамір,коли ворог наближався.

 - Голубу –в Парижі за те ,що приніс звістку про аварію підводного Човна під час 2 світової війни.

             - Дельфіну-в США за те ,що допоміг встановити зв'язок між       глибоководною та наземною  станцією .

         - Слону - в Кенії за працелюбність.

        - Коню – в Швейцарії, в Женеві .

Підсумок уроку

  • Заповнений лист – схему відправимо до Африки .
  • Учні  підраховують бали та отримують оцінки.
  • Щонайбільше запам’яталось на уроці?
  • Що сподобалось?
  • Яку професію ти обрав би,щоб врятувати тварин?
  • Діти виконують пісню Кота Леопольда :

       …Я душой влюблен  в голубой небосклон,

         В листья и в траву, в каждого зверька.

             Ласково жмурится солнце золотое,

               Весело плещется синяя река!

 

 

1.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

200001.jpg

 

 

docx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
1143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку