Урок,"Прислівники протилежні за значенням".

Про матеріал
Урок за темою"Прислівники протилежні за значенням" на якому учні повинні формувати усі компетентності: предметну-продовжити вивчення над прислівниками,навчити розпізнавати серед слів прислівники,ознайомити з присліниками протилежними за значенням; комунікативну-розширити словниковий запас,розвивати вміння опрацьовувати інформацію; інформаційну-формувати вміння самостійно шукати,аналізувати інформацію.
Перегляд файлу

Тема. Прислівники протилежні за значенням. Поширення речень прислівниками.

Мета:формувати компетентності-

1.предметну-продовжити вивчення над прислівником,навчити розпізнавати серед слів прислівники,ознайомити з прислівниками протилежними за значенням,ставити питання до них,розвивати усне мовлення,виховувати любов до рідної мови.

2.ключову-уміння вчитися,учити школярів організовувати свою навчальну діяльність,дотримуватися єдиних вимог,щодо оформлення письмових робіт.

3.комунікативну-розширити словниковий запас,розвивати вміння осмислювати,опрацьовувати інформацію.

4.інформаційну-формувати вміння самостійно шукати,аналізувати,відбирати інформацію.

5.соціальну-розвивати навички зіставлення,аналізу відстоювання своєї думки.

Тип заняття:закріплення вивченого,перевірки й обліку набутих знань,умінь і навичок.

Обладнання:підручник,зошит,проектор,предметні картки,предметні малюнки.

                    Хід заняття

І.Організаційний момент.

1.Психогімнастика.

Усі сідайте тихо діти.

Домовляймось - не шуміти.

Руку гарно підіймати.

На уроці не дрімати

А знання мерщій хапати .

Щоб не було нам мороки

Всі готові до уроку?

Отож гаразд. Часу не гаймо

І урок наш починаймо.

2.Перевірка домашнього завдання.

1 група-опинитися просто неба-надворі,намокнути до останньої нитки-наскрізь,тікати з усіх ніг-дуже швидко,не мати кінця краю-безкінечно.

2 група-йти як не своїми ногами-повільно,спати без задніх ніг-безтурботно,жити на широку ногу-розкішно,вивчити дуже добре-напам’ять.

3.Хвилинка чистопису.

Прислівники збагачують наше мовлення.

ння мов ле При ники слів ють збага чу ше не

4.Цифровий диктант.

1-іменник,2-прикметник,3-дієслово,4-займенник,5-числівник,6-прислівник.

Літній,вона,тепло,працюю,учень,перший,

малюю,лікар,добре,мокрий,три,ми.

2, 4, 6, 3, 1, 5, 3, 1, 6, 2, 5, 6.

5.Зоровий диктант.

В холодку тихо спав Рябко.

Підкреслити прислівник.

Які орфограми є ще в цьому реченні?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Повідомлення теми і мети уроку.

- Тема сьогоднішнього заняття «Прислівники протилежні за значенням. Поширення речень прислівниками. На сьогоднішньому занятті ми продовжимо працювати над частиною мови прислівник,навчимося добирати прислівники протилежні зазначенням,поширювати речення прислівниками. Сьогодні девіз нашого уроку-

Прислівник - це мова частини незмінна,

Вивчаємо, друзі,її ми сумлінно.

Прислівники влучно вчимось добирати,

Щоб точно нам думку свою передати.

2.Вправа «Очікування».

Що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття?

А тепер скажіть правило про прислівник.

Як називаються слова протилежні за значенням?

Ми сьогодні працюємо у групах,давайте повторимо правила роботи у групах .А ще у кожного учасника групи є свої обов’язки-керівник,асистент,секретар,доповідач. Після кожного виконаного завдання ви будете собі класти відповідну оцінку.

  • У зв’язку з ситуацією захворювання на «Covid 19» багато людей, а зараз і дітей , вимушені звертатися за медичною допомогою. Сьогодні ми розіграємо ситуацію,як правильно діяти.
  • - Ось цей хлопчик ,наш герой,буде сьогодні на нашому занятті хворим. Ми допоможемо йому,згодні?Для цього потрібно виконати усі завдання.
  • ІІІ. Вивчення  нового матеріалу.
  • Малюнок «Лікарня»
  • Сімейний лікар порадив піти до лікарні.
  • Завдання 1 «Кросфордне назначення»»
  • Розшифруйте кросфорд добираючи до прислівників протилежні за значенням.
  • Раніше,криво,голосно,весело,важко,легко,легко,грубо,брудно,рівно.
  • Оцініть себе,молодці,з назначенням розібралися.
  • 2.Руханка.
  • 3.Малюнок «Ліки».
  • Ми допоможемо випити ліки,виконавши вправу 329 у підручнику.
  • Виписати прислівники з протилежним значенням. Молодці,ви знову справилися з завданням,оцініть себе.
  • 4.Малюнок «Лаболаторія»
  • Після того як хлопчик випив усі назначені ліки,його відправили у лабораторію здати аналізи.
  • Наступне завдання виконаєте у групі.
  • Доберіть до прислівників протилежні за значенням.
  • 1 група-високо,широко,назад.
  • 2 група-праворуч,багато,вдень.
  • 3 група-тихо,далеко,швидко.
  • 4 група-прямо,глибоко,вгорі.
  • 5 група-сьогодні,важко,голосно.
  • І знову ви виконали завдання правильно,оцініть себе.
  • 5.Малюнок «Рентген легень».
  • Аналізи показали що усе добре,але ще треба зробити рентген. Наступне завдання вправа330 у підручнику.
  • Випишіть прислівники,

прислівники протилежні за значення.

Сьогодні-завтра,знаменно,поперед,достеменно,зроду,незабаром,невловне.

Це завдання,ви теж виконали,оцініть себе.

Руханка.

Знімок показав теж ,що хлопчик здоровий і може уже іти до школи,адже він школяр.

6.Малюнок «Аптека».

Діти,як ви думаєте ,чому на його дорозі ще аптека.

Так,щоб прийти до школи йому потрібно купити-маску,антисептик,рукавички .Давайте допоможемо виконавши наступні завдання.

Дібрати до прикметників прислівник, прислівник протилежний за значенням.

1 група-веселий,сонячний.

2 група-яскравий,добрий.

3 група-сумний,голосний.

4 група-чистий,високий.

5 група-радісний,теплий.

Молодці,оцініть себе.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Скласти сенкан до слів ліки,маска,рукавиці,антисептик,фрукти,щоб у реченні був прислівник. Знову справилися

 з завданням,оцініть себе.

2.Поширити речення прислівниками.

3.Складіть коротеньку розповідь про свого друга,використовуючи прислівники.

V. Підсумок уроку.

- Чи справдилися ваші очікування?

Домашнє завдання вправа 331.

 

docx
Додано
18 січня 2023
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку