Урок "Про тебе самого"

Про матеріал
Мета теми: "Про тебе самого". з'ясувати, хто така людина і чим вона відрізняється в навколишньому середовищі.
Перегляд файлу

imageцентр imageрозвиткуimage

imageMicbk0i ради ДонецькоТimage

Комунальний заклад « imageнавчально-виховний комплекс

imageMicbk0T ради»

УРОКИ

з теми: «Людина iimage

предмет «Я imageсвјт»

Виконавець: Сташенко А.М.

учитель початковихimage

м. image

2021-2022 н.р.

Урок image

Тема: Про тебе самого

                 Мета: розширити та уточнити уявлення             про самих себе:image

по 6aTbk0Bi; формувати уявлення про дитину як окрему та неповторну

розвивати своеТ виховувати почуття поваги до себе, процесом виховувати бажання бути охайним

Обладнання: imageзошити, додатковий imageтвое», загадки,

уроку

1.    imageкаасу до уроку

 

imageдо сприймання нового

1.1 imageз початком навчання у image3i вступом до першого класу. Побажання здоров'я, ycnixiB

imageBiH, ти i вона — Разом класна

2.

Учитель: - Ви BCi стали учнями. У вас тепер з'явилися HOBi обов'язки : вчитися, виконувати завдання. Будь який початок важко — говорить imageпроте здолае imageтой, хто не злякаеться Тх, буде старанним, наполегливим, уважним. image

-Ви BCi дуже pi3Hi, у вас pi3Hi iMeHa, ви виглядом, характером (саме про це i був на початку уроку). Але вас BCix об'еднуе те, що ви — одна          класна            Ви разом ще довго будете вчитись в одному kJIaci.

З Пояснення новогоimage

3.1 Гра «Давайте познайомимось»

Учитель нагадуе, як його звуть, розказуе трохи про себе.

-Хто бажае imageпро себе?

-                                 Як тебе звуть?

-                                 T06i P0kiB?

-                                 Ти учень якого класу i якоТ школи? imageречення про себе:

Я добреimage

Я можу швидко...

image

          3.2 Створення проблемно?              у image гри «Шукаемо

image

imageУчитель: - Ви BCi pi3Hi, ми впевнилися в цьому, впевнилися i в тому, що об'еднуе вас те, що ви BCi однокласники. Те, що те, що ви — першокласники. А що ще е у вас у кожного, проте pi3He. (Вчитель поступово imageдо того, що у кожного е свое

Пояснення вчителя про походження iMeH, про те, що означають iMeHa в image на мову, 60 вони прийшли до нас i3 давньогрецькоТ, латинськоТ тощо.

*                       Чи е в нас в kJIaci BikTop? (встають          кого так звуть)

Чи знаете ви, що в imageз латинськоТ мови BikTop означае —

<<переможець» imageдати пояснення iMeHaM BCiximage

image 0kPiM iMeHi людину ще кличуть по 6aTbk0Bi. Як встановити imageПО 6aTbk0Bi?

3.3 Завдання дляimage

*                       Як будуть звати Мишка i3 казки «Три ведмедя» , коли BiH виросте, якщо його батька звали Михайло Потапович? imageякого iMeHi утворилось по 6aTbk0Bi Миколайович, BikTopiBHa?

*                       Хто знае свое       по 6aTbk0Bi?

*                       Коли вас будуть називати       по 6aTbk0Bi?

*                       Кого зараз обов'язково так називати? (дорослих,

image

image3.4 Загадка : - Що передав T06i батько, а батьку

«Метод-прес» - Кожна людина повинна знати свое                              та по

6aTbk0Bi. Для чого?        висловлюються, обгрунтовуючи свою думку)

«Хвилинка для для допитливих»

*                       Може хто знае, як виникли

*                       YTBopiTb

3.5 Робота в зошитах: запис друкованими imageта по

6aTbk0Bi)

4.                                                                              музичне супроводження)

5.                                                                              imageвивченого

Узнайте герођв, назвгть iXHi iMeHa:

-Хто доброю казкою заходить у imageХто з дитинства кожному знайомий? Хто довгий BCiM показуе Hic? imageycix доimage

Хто не йде копати картоплю, Проте завжди готуе ложку?

                       Руда             у нього,

Грае наimage

(Антошка)

Вчитель: imageгероТв?

А нуж-бо розшукайте, де чий Hic?

imageмороз Слон image Антошка

5.1 Описування словесного портрету

План опису:

    image( kapi,              cipi,image

image Hic ( прямий, кирпатий, «картопля»)

     image Волосся (русяве,           темне)

(Портрет описуеться колективно та imageза бажанням)

    5.2. Малювання в            автопортрету

5.3 Учитель: вигляд кожно; людини повинен бути охайним.

Приемно самому та оточуючим.

Bu6ip по рядах самого охайного хлопчика та саму охайнуimage

    (обирають     з огляду на одежу, image— оплески класу.

5.4 Робота з

6.                                          уроку

6.1 Узагальнення вивченого:

-  Що кожна людина повинна знати про себе?

-  що значить бути охайним?

-  Як ми описували словесний портрет?

Гра «ВгаДай за словесним портретом учня нашого класу»

6.2

 

 

 

 

-  Що узнали корисного для себе на image- Що було легким?

-  Що запам»ятали?

-  Якщо урок сподобався — поаплодуйте c06i та всьому класу

image

pdf
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку