центр розвитку
Micbk0i ради ДонецькоТ
Комунальний заклад « навчально-виховний комплекс
Micbk0T ради»
з теми: «Людина i
предмет «Я свјт»
Виконавець: Сташенко А.М.
учитель початкових
м.
2021-2022 н.р.
Урок
Тема: Про тебе самого
Мета: розширити та уточнити уявлення про самих себе:
по 6aTbk0Bi; формувати уявлення про дитину як окрему та неповторну
розвивати своеТ виховувати почуття поваги до себе, процесом виховувати бажання бути охайним
Обладнання: зошити, додатковий твое», загадки,
уроку
1. каасу до уроку
|
до сприймання нового |
1.1 з початком навчання у 3i вступом до першого класу. Побажання здоров'я, ycnixiB
BiH, ти i вона — Разом класна
2.
Учитель: - Ви BCi стали учнями. У вас тепер з'явилися HOBi обов'язки : вчитися, виконувати завдання. Будь який початок важко — говорить проте здолае той, хто не злякаеться Тх, буде старанним, наполегливим, уважним.
-Ви BCi дуже pi3Hi, у вас pi3Hi iMeHa, ви виглядом, характером (саме про це i був на початку уроку). Але вас BCix об'еднуе те, що ви — одна класна Ви разом ще довго будете вчитись в одному kJIaci.
З Пояснення нового
3.1 Гра «Давайте познайомимось»
Учитель нагадуе, як його звуть, розказуе трохи про себе.
-Хто бажае про себе?
- Як тебе звуть?
- T06i P0kiB?
- Ти учень якого класу i якоТ школи? речення про себе:
Я добре
Я можу швидко...
Учитель: - Ви BCi pi3Hi, ми впевнилися в цьому, впевнилися i в тому, що об'еднуе вас те, що ви BCi однокласники. Те, що те, що ви — першокласники. А що ще е у вас у кожного, проте pi3He. (Вчитель поступово до того, що у кожного е свое
Пояснення вчителя про походження iMeH, про те, що означають iMeHa в на мову, 60 вони прийшли до нас i3 давньогрецькоТ, латинськоТ тощо.
Чи е в нас в kJIaci BikTop? (встають кого так звуть)
Чи знаете ви, що в з латинськоТ мови BikTop означае —
<<переможець» дати пояснення iMeHaM BCix
0kPiM iMeHi людину ще кличуть по 6aTbk0Bi. Як встановити ПО 6aTbk0Bi?
3.3 Завдання для
Як будуть звати Мишка i3 казки «Три ведмедя» , коли BiH виросте, якщо його батька звали Михайло Потапович? якого iMeHi утворилось по 6aTbk0Bi Миколайович, BikTopiBHa?
Хто знае свое по 6aTbk0Bi?
Коли вас будуть називати по 6aTbk0Bi?
Кого зараз обов'язково так називати? (дорослих,
3.4 Загадка : - Що передав T06i батько, а батьку
«Метод-прес» - Кожна людина повинна знати свое та по
6aTbk0Bi. Для чого? висловлюються, обгрунтовуючи свою думку)
«Хвилинка для для допитливих»
Може хто знае, як виникли
YTBopiTb
3.5 Робота в зошитах: запис друкованими та по
6aTbk0Bi)
4. музичне супроводження)
5. вивченого
Узнайте герођв, назвгть iXHi iMeHa:
-Хто доброю казкою заходить у Хто з дитинства кожному знайомий? Хто довгий BCiM показуе Hic? ycix до
Хто не йде копати картоплю, Проте завжди готуе ложку?
Руда у нього,
Грае на
(Антошка)
Вчитель: героТв?
А нуж-бо розшукайте, де чий Hic?
мороз Слон Антошка
План опису:
( kapi, cipi,
Hic ( прямий, кирпатий, «картопля»)
Волосся (русяве, темне)
(Портрет описуеться колективно та за бажанням)
5.3 Учитель: вигляд кожно; людини повинен бути охайним.
Приемно самому та оточуючим.
Bu6ip по рядах самого охайного хлопчика та саму охайну
(обирають з огляду на одежу, — оплески класу.
5.4 Робота з
6. уроку
6.1 Узагальнення вивченого:
- Що кожна людина повинна знати про себе?
- що значить бути охайним?
- Як ми описували словесний портрет?
Гра «ВгаДай за словесним портретом учня нашого класу»
6.2 |
|
|
|
|
- Що узнали корисного для себе на - Що було легким?
- Що запам»ятали?
- Якщо урок сподобався — поаплодуйте c06i та всьому класу