Урок з теми: "Дорога від дому до школи"

Про матеріал
Формувати у дитини позицію учня, домагатися розуміння необхідності дотримуватися правил поведінки в школі і дома.
Перегляд файлу

Урок 2

Тема: кола. Дорога дому до школи

Мета: познайомити imageз призначенням основних imageimage формувати уявлення про ocH0BHi види навчальноТ imageна уроках; формувати у дитини учня, домагатися imageimageдотримуватися правил image виховувати почуття поваги до дорослих, один одного; познайомити з основним правилами дорожнього руху на дороги дому до школи.

Обладнання: imageзошити, загадки, image

правил дорожнього руху

imageуроку

1.                                                       кгшсу до уроку

-                                                         один одному

-                                                         Cka)kiTb      слова,image

-                                                         Починаемо урок

2.                                                       imageопорних знаш,

*          Ви стали учнями?

*          Яким повинен бути учень imageвигляд) image Що значить бути охайним?

image Чому охайним бути приемно?

                        image Хто хоче <<намалювати»        словесний портрет?

*          Загадка: - Раз ви BCi стали учнями, то цю загадку маете легко

image

той знання зДобуДе (школа) З. imageнавчально7image

3.1 Прийом

 

 

 

-Чому треба навчатися в imageвисловлюють свот думки)

4.    Пояснення нового

4.1      На

*  Не говори — не     говори — навчуся

*  Наука для людини, як сонце для життя

Колективне поясненняimage

4.2      Учитель: - Ви тепер не просто ви У вас HOBi предмети, imageвам на уроках. Я вам пропоную загадки, до яких i е imageпредмети: розтанув

                      На                             залишив (крейДа)

Я все знаю, BCix всьому учу,

Проте сама завжди мовчу (книга)

Я люблю прямоту,

Я сама пряма,

Зроблю риску я нову I yciM допоможу

4.3      Учитель: -У II-Ik0JIi вам зайве в школу брати не imageзайве треба залишати вдома.

Разом з вами в першиЙ клас    i взяв з собою imageв йому не         портфель:

(ручки, пенал, телефон, щоДенник,

4.4      про враження екскурсй по та робота в зошитах: час екскурсй по ви впевнилися, що в е pi3Hi залежно призначення. Згадаемо Тх. Я буду загадувати загадки, а ви будете та у себе в зошитах та робити

е в парти, е i дошка - все, що треба для навчання ( класна kiMHama, клас)

*         Сильним, спритним , здоровим

Будешь лишеimage

Коли будешimage

Приходить сюди (спортивний зал)

Решту imageописують називаючи призначення ((Дальня, гардероб, медпункт, актовий зал)

image

4.5 Тгровий момент

на

 

imageучень)

Учитель: Хтось 3aBiTaB до нас у Пустимо його? Та це ж image BiH хоче нам про правила в kJIaci. Послухаемо його Ми допомогли а BiH хоче допомогги нам.

                                                                 про правила                    в kJIaci:

*         Коли заходиш до класу, штовхай ycix     щоб ти           пройти! виправляють

*         Коли хочеш    кричи голосно з      виправляють)

Парта — це як кровать, на можна лежати HaBiTb виправляють)

Вчитель садить imageдо того, хто краще BCix imagei переходить до правил imageна перервах:

image

Осъ дзвоник дзвпжо пролунав,

I imageнаш урок

13 класу Вовкаimage

З рук TaHi книжку вибивае.

imageТсти взяв потрошку:

image

- Перехрестя?

4.9       Моделювання «Перехрестя>>(учень «переходить» умовне перехрестя, BCi уважно, визначають, чи були помилки?)

4.10  Повторення правил         за

5.    Узагальнення вивченого

5.1 — Назви та плакати героТв, дотримуються правил дорожнього руху

image

-  Що винесли корисного з уроку?

-  З яким настроем уходите з уроку?

image

pdf
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку