Урок 2
Мета: познайомити з призначенням основних формувати уявлення про ocH0BHi види навчальноТ на уроках; формувати у дитини учня, домагатися дотримуватися правил виховувати почуття поваги до дорослих, один одного; познайомити з основним правилами дорожнього руху на дороги дому до школи.
Обладнання: зошити, загадки,
правил дорожнього руху
1. кгшсу до уроку
- один одному
- Cka)kiTb слова,
- Починаемо урок
2. опорних знаш,
Ви стали учнями?
Яким повинен бути учень вигляд) Що значить бути охайним?
Чому охайним бути приемно?
Хто хоче <<намалювати» словесний портрет?
Загадка: - Раз ви BCi стали учнями, то цю загадку маете легко
той знання зДобуДе (школа) З. навчально7
3.1 Прийом |
|
|
|
-Чому треба навчатися в висловлюють свот думки)
4. Пояснення нового
4.1 На
* Не говори — не говори — навчуся
* Наука для людини, як сонце для життя
Колективне пояснення
4.2 Учитель: - Ви тепер не просто ви У вас HOBi предмети, вам на уроках. Я вам пропоную загадки, до яких i е предмети: розтанув
На залишив (крейДа)
Я все знаю, BCix всьому учу,
Проте сама завжди мовчу (книга)
Я люблю прямоту,
Я сама пряма,
Зроблю риску я нову I yciM допоможу
4.3 Учитель: -У II-Ik0JIi вам зайве в школу брати не зайве треба залишати вдома.
Разом з вами в першиЙ клас i взяв з собою в йому не портфель:
(ручки, пенал, телефон, щоДенник,
4.4 про враження екскурсй по та робота в зошитах: час екскурсй по ви впевнилися, що в е pi3Hi залежно призначення. Згадаемо Тх. Я буду загадувати загадки, а ви будете та у себе в зошитах та робити
е в парти, е i дошка - все, що треба для навчання ( класна kiMHama, клас)
Сильним, спритним , здоровим
Будешь лише
Коли будеш
Приходить сюди (спортивний зал)
Решту описують називаючи призначення ((Дальня, гардероб, медпункт, актовий зал)
4.5 Тгровий момент |
на |
|
учень) |
Учитель: Хтось 3aBiTaB до нас у Пустимо його? Та це ж BiH хоче нам про правила в kJIaci. Послухаемо його Ми допомогли а BiH хоче допомогги нам.
про правила в kJIaci:
Коли заходиш до класу, штовхай ycix щоб ти пройти! виправляють
Коли хочеш кричи голосно з виправляють)
Парта — це як кровать, на можна лежати HaBiTb виправляють)
Вчитель садить до того, хто краще BCix i переходить до правил на перервах:
Осъ дзвоник дзвпжо пролунав,
I наш урок
13 класу Вовка
З рук TaHi книжку вибивае.
Тсти взяв потрошку:
- Перехрестя?
4.9 Моделювання «Перехрестя>>(учень «переходить» умовне перехрестя, BCi уважно, визначають, чи були помилки?)
4.10 Повторення правил за
5. Узагальнення вивченого
- Що винесли корисного з уроку?
- З яким настроем уходите з уроку?