Урок-проект "Числові послідовності і прогресії."

Про матеріал
Урок – проект «Числові послідовності і прогресії» формує предметні компетентності : узагальнити і систематизувати знання учнів з даної теми; удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі практичного змісту з використанням арифметичної та геометричної прогресії; застосовувати знання в новій ситуації. Урок сприяє формуванню таких ключових компетентностей: формувати вміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності, повсякденному житті, в новій ситуації; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності учнів та їх інтерес до математики шляхом розв’язування нестандартних задач; формувати навички пошукової діяльності, зацікавленість у результатах своєї навчальної діяльності, бажання працювати; формувати компетентності саморозвитку і самоосвіти, продуктивної творчої діяльності, інформаційні, комунікативні. .
Перегляд файлу

Т.І. Бесараб,  с. Івашків,  Кодимський  р-н,  Одеська  обл.   

 Узагальнення  і  систематизація   знань  з теми «Числові  послідовності  і  прогресії».

Урок – проект   з  алгебри  у  9  класі.

Цілі   уроку:                                                                                                                                             формування предметних компетентностей : узагальнити  і  систематизувати  знання  учнів  з  даної  теми;  удосконалити  вміння   учнів  розв’язувати   задачі  практичного  змісту  з  використанням  арифметичної  та геометричної  прогресії;  застосовувати  знання  в  новій  ситуації.                                                                                                   формування  ключових  компетентностей:  формувати  вміння  застосовувати  набуті  знання  у практичній  діяльності, повсякденному житті,  в новій ситуації; розвивати  пізнавальну  активність,  творчі  здібності  учнів  та їх інтерес  до математики  шляхом  розв’язування  нестандартних  задач;  формувати  навички  пошукової  діяльності,   зацікавленість  у  результатах  своєї  навчальної  діяльності,  бажання  працювати;  формувати  компетентності  саморозвитку  і  самоосвіти, продуктивної   творчої  діяльності, інформаційні,  комунікативні.                                                                                                                          Тип   уроку:  узагальнення  і  систематизації   знань.

Форма  проведення:  урок- проект.

Обладнання:  : комп’ютер, проектор, екран,  учнівські презентації, відеоматеріали,   завдання  для  формул,  картки   самооцінювання.

Епіграф  уроку:                                                                                                                                                    Розум  полягає  не  лише  в  знаннях,  але  й  у   вмінні  застосовувати  ці  знання.

                                                                                                      Аристотель

Хід  уроку

І.  Організаційний  етап.                                                                                                                 

Яку  тему  вивчаємо? Домашнім  завданням  було  скласти  презентацію  задач  з  теми  «Прогресії  навколо   нас». Ви  протягом  теми  вибирали,  складали, розв’язували,   придумували  свої  задачі,   шукали  історичні   відомості,  працюючи  у  парах  і  індивідуально. На  сьогоднішньому уроці  ви   презентуватимете   свої  проекти. Протягом  уроку  за   роботу  на різних  етапах  будете  виставляти  бали  в  карту  самооцінювання. В кінці  уроку  виставимо  оцінки.  Бажаю  успіху! Нехай  епіграфом  уроку  будуть  слова  Аристотеля:  (Слайд  №1)

ІІ. Актуалізація  опорних  знань.

1.Бліц-опитування    (Слайд  №2 і 3)

2. Інтерактивна  вправа  « Математичне  доміно».  ( Робота  в  парах).

    Кожна пара  має  встановити  відповідність  між  початком  і кінцем формули, що надруковані  на  аркуші  у  вигляді  розрізаної   таблиці. Серед  наведених  формул  є  правильні  та  неправильні. Пара,  яка    виконає  завдання  першою,  піднімає  руку,  я  перевіряю  правильність  виконання   завдання.

3.Математичний  диктант. (Самоперевірка). (Слайд  № 4)

(Слайд  № 5)

ІІІ. Узагальнення  знань  учнів. Презентація проектів.

       Учитель. У  одній  із  притч  говориться:  «Якщо  дві  людини  мають  по  монеті  однакової  вартості  і  поміняються  ними,  то  вони  не   збагатяться. Якщо ж  вони  обміняються  знаннями,  то  кожен  з них  стане  багатшим  удвічі». Сьогодні  і  ви  поділитесь  зі  своїми  товаришами  знаннями  та вміннями  розв’язувати  задачі, дізнаєтесь  про  історичні  відомості, станете  більш  розумними.  (Слайди  № 1 -29).                                                                                           Учні  по  черзі  презентують  свою роботу,  розв’язують по  одній  задачі  з  кожної   теми (задачі червоним  кольором)

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

  

У  кожній  природничій  науці  стільки  істини,  скільки  в  ній  математики.

                                                                                                                    Е. Кант

 

 

 

 

 

  

 ІV.  Підсумок  уроку.        Таблиця  оцінювання знань

Назва  завдання

Максимально  балів

Отримано     балів

1

Бліц – опитування

   4 * 0,5б.=2 б.

 

2

Математичне  доміно

  4 * 0,5б.=2 б.

 

3

Математичний  диктант

   4 * 0,5б.=2 б.

 

4

Презент. «Історичні відом»

2б.

 

5

Презентація  «Задача»

4б.

 

6

Оцінка (сума  балів)

 

 

V. Рефлексія 

2.Аналіз  емоційного  стану  з  використанням  обличчя  та  сходів.

«Обличчя»  роздаємо  кожному  учневі  до  початку  уроку.  Під  час  підбиття  підсумків  учні  розташовують  його  або « радісним»  або  «сумним» на  сходинку,  яку  вважають  відповідною  своєму  рівню:

 

 Усе  зможу

 

 Я   вмію

     Я   знаю

VІ.  Домашнє  завдання.  ДПА  2014р:   В- 25-2.2;  В-43-2.3;  В-7-3.3

Список  використаних  джерел

1. Ворожейкіна О. М. 100  цікавих  ідей  для  проведення  уроку.Х.: –  вид.  група  Основа,  2012.

2. Істер О. С. Алгебра. Підручник  для  9  кл. загальноосвіт.  навч.  закл. –   К.: Генеза , 2017.

 3.  Інтернет –ресурси.

4. Мерзляк  А. Г.,  Полонський В. Б., Якір  М. С. Збірник  завдань  для  ДПА  з  математики  9 клас. К.: – Центр  начально – методичної  літер.,  2014.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бесараб Тетяна
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Числові послідовності
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку