Урок –проект. І. Карпенко- Карий. Життєвий і творчий шлях українського драматурга. Театр «корифеїв».

Про матеріал
Уроки проекти спрямовані на збір інформації про який-небудь об'єкт, явище. Передбачено ознайомлення учасників з цією інформацією, її аналіз та узагальнення фактів. Результат такого проекту можна представити таким чином: • збір і оформлення цікавих фактів із життя письменника (життєва позиція, ідейно-естетичний ідеал, кредо і світогляд, вдача, темперамент, грані особистості, характер, зацікавлення і захоплення, обдарування тощо); • виготовлення стінгазети.
Перегляд файлу

Урок –проект

 

Тема :  І. Карпенко- Карий. Життєвий і творчий шлях українського                               драматурга. Театр «корифеїв».

Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом  І. Карпенка –Карого; з’ясувати  особливості створення  і функціонування театру «корифеїв»; розвивати навички самостійного добору інформації, виділення головного ,цікавого, вміння виступати перед аудиторією; виховувати кращі людські якості характеру  на прикладах життя  і діяльності  видатних людей .

Обладнання : портрет письменника , ілюстрації до життя і творчості , портрети акторів театру «корифеїв», комп’ютер .

Тип уроку: захист творчого проекту

Епіграф:                            

                                       Сцена ж – мій кумир,

                                       Театр – священний храм для мене !

                                                                    І. Карпенко- Карий «Суєта»

 

 

                                   Хід уроку

   I .   Організаційний момент.

   II.   Повідомлення теми  та мети уроку.

  1. Сьогодні на уроці ми працюємо над захистом проекту на тем «І.Карпенко-  Карий. Життєвий і творчий шлях драматурга . Театр «корифеїв»».Отже, ми повинні ознайомитися з цікавими фактами  з життя і творчості   І. Карпенка – Карого ; з’ясувати особливості  створення і функціонування театру «корифеїв» - видатного явища в українській літературі ; навчитися самостійно добирати інформацію та виховувати кращі якості на прикладі видатних людей.
  2. Запис у зошит теми  уроку .
  3. Інтерактивна вправа «Мікрофон»
  • Як ви розумієте епіграф уроку ?
  • Що таке театр? З якою метою люди відвідують театри ?
  •  Які видатні актори тобі відомі?
  1. Планування проектної діяльності.
  1. Формування груп

Допоможуть нам у захисті проекту такі групи:

  • біографи
  • дослідники
  • детективне агентство
  • літературознавці
  • архітектор

Члени групи повинні опрацювати  матеріал підручника , підготувати виступи. Деяку інформацію учні мали зібрати заздалегідь.

Працюючи над проектом , розв’яжемо проблему  , суть якої полягає в опрацюванні біографії ; у з’ясуванні причини, чому Карпенко- Карий звернувся до комедійного жанру; дослідити , чому драматург взяв собі такий псевдонім, та як  виник і формувався театру «корифеїв».

 

Результатом нашої діяльності буде  оформлення стінгазети за темою та створення моделі українського театру.

 

2.Обговорення структури проекту.

 

3.Завдання груп

 

  1. Робота в групах

Кожна група повинна самостійно дібрати матеріал в  підручнику, підготуватися до виступу та прослідкувати, щоб виконати завдання поставлені перед кожною групою.

 

IV. Реалізація    проекту.

   Обговорення змісту навчального проекту.

  1. Виступи груп
  2. Презентація результату роботи над проектом

  Група «біографів»

  Група»дослідників»

  Група «детективне агентство»

  Група «архітектори»

Група «літературознавці»

 

 

 

 

 

 

 

3.Оформлення стінгазети.

  1. Підсумок  уроку .

        «Мозковий штурм»

  • Цікаві відомості про  драматурга
  • Складіть «доміно» життєвого і творчого шляху Карпенка-Карого
  • Що цікавого ви дізналися  про театр «корифеїв»?

Запишіть у зошити

1. Склад театру «корифеїв»:

 - Марко  Кропивницький

  - Михайло  Старицький

  - Микола Садовський

  - Панас Саксаганський

  - Марія Заньковецька

  - Марія Садовська- Барілотті

 

 

2. «Доміно» життєвого і творчого шляху :

Карпенко-Карий –драматург – артист – режисер - вихователь артистичної молоді – канцелярист - основоположник українського реалістичного театру – громадський діяч

  1. Домашнє завдання .
    1. Опрацювати  матеріал і завдання підручника.
    2. Прочитати п’єсу «Мартин Боруля».
    3. Підготувати повідомлення «Сценічний успіх п’єси «Мартин Боруля»

 

 

Додаток:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 березня
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку