урок-проект на тему:«Застосування показникової функції у навколишньому середовищі»

Про матеріал

Інтегрований урок з алгебри та інформатики.

Проект на тему:«Застосування показникової функції у навколишньому середовищі»

Мета. Дослідити застосування показникової функції в навколишньому середовищі, розширити кругозір учнів, розвивати уміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати матеріал, прищеплювати навички самостійного поповнення знань, уміння працювати з навчальною та науковою літературою, складати презентації та програми з інформатики. Виховувати почуття гідності перед товаришами.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з алгебри та інформатики у 10 класі

Проект на тему:

«Застосування показникової функції у навколишньому середовищі»

 

Мета. Дослідити застосування показникової функції в навколишньому середовищі, розширити кругозір учнів, розвивати уміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати матеріал, прищеплювати навички самостійного поповнення знань, уміння працювати з навчальною та науковою літературою, складати презентації  та програми з інформатики. Виховувати почуття гідності перед товаришами.

Обладнання уроку: мультимедійний проектор, екран, комп’ютер, таблиця показникової функції, вислови.

Епіграф. «Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати».

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Вступне слово вчителя математики.

Я хочу розпочати урок словами епіграфа. Через рік ви випускники і ми повинні вам дати багаж знань, який допоможе вам у житті, ви повинні вміти примінити їх у майбутньому. Готуючись до уроку, я задаю собі питання: в якій галузі науки можна використовувати знання і вміння з цієї теми. Таке питання виникло і перед вивченням теми «показникові функція». З’явилась задача: дослідити можливості застосування показникової функції в навколишньому середовищі. І я звернулась до методу проектів.

Проект з «латинської» означає «кинутий у перед», з «французької» - це «наміри, що здійснюються у майбутньому». У педагогічній роботі проект – це самостійна робота учня, яку він виконує під керівництвом учителя від ідеї до її реалізації або застосування. І так розпочалась наша робота.

І етап. Підготовчий. Протягом цього етапу була визначена тема, оговорена мета, завдання, учні об’єднались в групи.

ІІ етап. Планування. Ми визначили джерела інформації, розподілили завдання між членами груп.

ІІІ етап. Дослідницький. Групи збирали інформацію, вирішували проблемне питання, працювали з літературою (аналізували).

ІV етап. Презентативний. Протягом якого учні оформлювали результати дослідження і готували презентації до захисту.

ІІІ. Вступне слово вчителя інформатики.

Всі групи для представлення своїх проектів обрали комп’ютерні технології, програмні засоби для творення презентацій. Тому учням потрібні були знання і вміння роботи з програмою PowerPoint. На уроках інформатики при вивченні теми «Основи алгоритмізації та програмування» учні складали програми з різними математичними формулами (також з показниковою функцією). Тому всі групи в своїх роботах переставили програми, написані мовою програмування Паскаль, в яких розв’язують обрані показникові формули за різними значеннями змінних. При написанні програм були використані правила написання математичних формул мовою програмування. У деяких групах виникли труднощі при написанні степеня, але всі групи успішно з цим впорались і показали свої знання з програмування.

VІ. Захист проектів. Виступи учнів.

1) Застосування показникової функції у фізиці.

а) Радіоактивний розпад.  

б) Атмосферний тиск.

2) Застосування показникової функції в біології. Розмноження бактерій.

3) Застосування показникової функції в лісовому господарстві.

 

 

 

Висновки: під час роботи над проектом учні навчились працювати з науковою літературою (аналізувати та вибирати головне), розширили свій кругозір, побачили приклади застосування показникової функції в біології, фізиці, економіки, навчились робити комп’ютерні презентації та складати програми для розв’язання показникових функцій.

 

docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Нелін Є.П)
До уроку
10.2. Застосування властивостей функцій
Додано
11 січня 2019
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку