Урок-проєкт
Мета уроку: активізація та практикування у вживанні вивченого лексико-граматичного матеріалу за темою розділу "Їжа", розвивати навички писемного та усного продукування, розвивати здібності учнів до планування свого висловлювання. Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти про своє харчування, що їдять на сніданок, обід та вечерю, свій режим дня та вирішити, чи ведуть здоровий спосіб життя.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Warming up
What is in my fridge?
Учні мають в парах попрацювати, дивляться на картку та описують, використовуючи фразу:
There is some milk in my fridge.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1) Презентація проектів. Як домашня робота на цілий розділ було запропоновано учням вести щоденник та записувати, що вони їли в той чи інший день, а коли буде урок проектів, презентувати своє харчування.
Бажаючі презентують його.
2) Фізхвилинка
3) SB p. 53 Ex. 1
Учні читають текст та називають, що хлопчик їв вчора.
Контрольні питання на розуміння тексту
What did Tony eat for breakfast? (He ate a bowl of cereal with milk.)
Did he exercise? (Yes, he did.)
What sport did he play? (He played football.)
How many times did he eat vegetables? (He ate vegetables twice.)
Did he eat any fruit? (Yes, he did. He ate a bowl of fruit salad.) How many hours did he sleep? (He slept for ten hours.) Was yesterday a healthy day for Tony? (Yes, it was.
3)Writing. Заповнюємо табличку за текстом.
What did you have for breakfast/lunch/snack/dinner yesterday?
How much did you have from each food group?
How much did you exercise/sleep? Was yesterday a healthy day?
Розглядаємо питання. Потім даємо учням час на написання відповідей на питання.
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.