Урок-проект з геометрії «Трикутники у житті людини»

Про матеріал
Мета: узагальнити знання учнів про трикутник, його види, елементи трикутника та його визначні точки; ознаки рівності трикутників; формувати інформаційну, процедурну, дослідницьку компетентності; сприяти розвитку самоосвітньої діяльності учнів, інтересу до проектної діяльності, розвитку математичної та життєво необхідної компетентностей; формувати вміння об’єктивного оцінювання себе та інших, коригувати свою діяльність та інших учнів в ході виконання проекту;
Перегляд файлу

Урок-проект з геометрії «Трикутники у житті людини»

Мета: узагальнити знання учнів про трикутник, його види, елементи трикутника та його визначні точки; ознаки рівності трикутників;

формувати інформаційну, процедурну, дослідницьку компетентності;

сприяти розвитку самоосвітньої діяльності учнів, інтересу до проектної діяльності, розвитку математичної та життєво необхідної компетентностей;

формувати вміння обєктивного оцінювання себе та інших, коригувати свою діяльність та інших учнів в ході виконання проекту;

Обладнання: мультимедійне обладнання, учнівські презентації, математичні бюлетені.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

Вступне слово вчителя: Згадаємо, що ми вивчали протягом останньої теми і попрацюємо над кросвордом (слайд 1).

  1.      Трикутник, усі сторони якого рівні.
  2.      Трикутник, дві сторони якого рівні.
  3.      Трикутник, один із кутів якого 105°.
  4.      Одна зі сторін прямокутного трикутника.
  5.      Трикутник, найбільший кут якого гострий.
  6.      Сторона трикутника, що лежить проти прямого кута.
  7.      Відрізок, що сполучає вершини трикутника.
  8.      Трикутник, один із кутів якого 90°.
  9.      Висота рівностороннього трикутника також і … .
  10. Відрізок, проведений з вершини трикутника перпендикулярно до прямої, яка містить протилежну сторону.

Тож, яке слово по вертикалі ви прочитали? (Трикутники). Трикутник – чудова геометрична фігура і найпопулярніша в шкільній програмі. Ключове питання нашого проекту: «Чому необхідно вивчати трикутник та його властивості?» (слайд 2-3)

Вивчаючи тему, ми обєдналися в групи і ось настав момент істини – звітувати про свою роботу. Сподіваюсь, що на уроці ви розширите свої знання про трикутник та його елементи, проявите ініціативу, робитимете висновки, і ми зможемо створити атмосферу творчого пошуку, пізнавальної діяльності, співпраці. А вам необхідно оцінити роботу своїх товаришів згідно критеріїв, про які ми говорили на початку роботи з проектом (слайд 4). Нагадую, це повнота, логічність викладу матеріалу, мовна грамотність, наявність чи відсутність помилок, творчий підхід, вміння робити висновки. І, сподіваюся, всі отримають відповідь на наші тематичні питання: Чи є в трикутника ще які-небудь таємниці?Чи потрібно знати ознаки рівності трикутників? Чи потрібні трикутники в житті? (слайд 5)

 Першими звітують пошуковці.

ІІ. Захист учнівських проектів

  1. Група пошуковці.
  2. Група теоретики.
  3. Група історики.

Фізкультхвилинка

Щоб ми могли і надалі творчо працювати і логічно мислити, проведемо фізкультвікторину

Якщо ви вважаєте, що вам у житті потрібно вивчати геометрію, підніміть руки вгору , щоб краще її знати,зробіть це ще хоча б двічі.

Якщо ви вважаєте, що вам  потрібно знати все про трикутники,то підстрибніть і не один раз.

Якщо ви вважаєте, що вам у житті необхідно вміти розв’язувати задачі, то покліпайте очима.

Якщо ви вважаєте, що урок геометрії розвиває логіку вашого мислення, покрутіть головою вліво, вправо .

Якщо ви вважаєте, що хороша дисципліна на уроці - це запорука ваших знань зробіть вдих і видих.  Якщо, на вашу думку, ви уважні і дисципліновані на уроці, поплескайте в долоні.

  1. Група дослідники
  2. Група практики

ІІІ. Розв’язування задач (слайд 6)

ІV. Підведення підсумків. Рефлексія (слайд 8)

 Сьогодні на уроці та при підготовці проекту я…..

 Я дізнався…..

 Я поглибив……

 Мені на уроці сподобалося…..

 Мене дуже здивувало…..

 Мене найбільше вразило….

 Я вирішив дізнатися більше про….

 Я вважаю дану тему…..

 Дані знання допоможуть  мені під час…

V. Домашнє завдання (слайд 9)

Повторити §2, п. 7-11    Розв’язати тестову роботу

Додаток 1

Оцінювання за критеріями

 

Пошуковці

Історики

Дослідники

Практики

Теоретики

Точне розуміння завдання

 

 

 

 

 

Повнота, логічність, структурованість викладу матеріалу

 

 

 

 

 

Наявність (відсутність) фактичних помилок

 

 

 

 

 

Мовна грамотність

 

 

 

 

 

Наявність прикладів

 

 

 

 

 

Привабливе оформлення матеріалу

 

 

 

 

 

Практичне застосування проекту

 

 

 

 

 

Зроблені висновки

 

 

 

 

 

Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2020
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку