Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Тематична кон¬трольна робота № 2

Про матеріал
Тема. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Тематична контрольна робота № 2 Мета: перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних теоретичних відомостей розділу та рівень сформованості вмінь з теми.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Тематична кон­трольна робота № 2

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних теоретичних відомостей розділу та рівень сформованості вмінь з теми.

Тип уроку: урок контролю знань та вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Учитель збирає на перевірку зошити учнів із виконаною домашньою контрольною роботою.

 

III. Контрольна робота    

Варіант 1

  1. Трикутник ABC дорівнює трикутнику FKD. АС = 6 см, C = 60°. Яку сторону і який кут трикутника FKD можна знайти за цими даними?
  2. Знайдіть кути трикутника ABC, якщо кут А на 15° мен­ший від кута В і в три рази менший від кута С.
  3. Відрізки BD і АС перетинаються в точці О, причому ВО = ОС,  AO = OD. Доведіть, що:

а) трикутники АОВ і DOC рівні; б) AB = DC.

  1. У трикутнику ABC сторони АВ і ВС рівні, а ВН — бі­сектриса. Доведіть, що трикутники АВН і СВН рівні.
  2. Периметр трикутника 70 см. Чому дорівнюють довжини його сторін, якщо одна з них більша від іншої на 6 см і менша від третьої на 10 см?
  3. Дано: АВ = АМ; DA = AF (рис. 85). Доведіть, що PD = FC.

Рис. 85

Варіант 2

  1. Трикутники КРЕ і ABC рівні. PЕ = 10 см, кут Е дорів­нює 80°. Яку сторону і який кут трикутника ABC можна знайти за цими даними?
  2. Знайдіть кути трикутника ABC, якщо кут А в чотири рази більший за кут В і на 54°  менший від кута С.
  3. Відрізки KF і DP перетинаються в точці М, причому DM = MP, KM = MF. Доведіть, що:

а) трикутники KMD і FMP рівні; б) KD = FP.

  1. У трикутнику КРТ висота РМ водночас є бісектрисою. Доведіть рівність трикутників КРМ і ТРМ.
  2. Чому дорівнюють сторони трикутника, якщо одна з них довша за інші сторони на 16 м і 10 м відповідно, а пе­риметр трикутника 100 м?
  3. Дано: DB = BK , MB = BF (рис. 86). Доведіть, що DC = AK .

Рис. 86

IV. Підсумки уроку 

Підсумки можна підбити під час оголошення вчителем правильних відповідей.

 

V. Домашнє завдання 

Виконати самостійно аналіз контрольної роботи за роздани­ми вчителем розв'язаннями задач контрольної роботи.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юркова Светлана
    Дякую. Мені допоміг добір задач при складанні тексту для своїх учнів.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 березня 2020
Переглядів
3152
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку