26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Тематична кон¬трольна робота № 2

Про матеріал
Тема. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Тематична контрольна робота № 2 Мета: перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних теоретичних відомостей розділу та рівень сформованості вмінь з теми.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Тематична кон­трольна робота № 2

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних теоретичних відомостей розділу та рівень сформованості вмінь з теми.

Тип уроку: урок контролю знань та вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Учитель збирає на перевірку зошити учнів із виконаною домашньою контрольною роботою.

 

III. Контрольна робота    

Варіант 1

  1. Трикутник ABC дорівнює трикутнику FKD. АС = 6 см, C = 60°. Яку сторону і який кут трикутника FKD можна знайти за цими даними?
  2. Знайдіть кути трикутника ABC, якщо кут А на 15° мен­ший від кута В і в три рази менший від кута С.
  3. Відрізки BD і АС перетинаються в точці О, причому ВО = ОС,  AO = OD. Доведіть, що:

а) трикутники АОВ і DOC рівні; б) AB = DC.

  1. У трикутнику ABC сторони АВ і ВС рівні, а ВН — бі­сектриса. Доведіть, що трикутники АВН і СВН рівні.
  2. Периметр трикутника 70 см. Чому дорівнюють довжини його сторін, якщо одна з них більша від іншої на 6 см і менша від третьої на 10 см?
  3. Дано: АВ = АМ; DA = AF (рис. 85). Доведіть, що PD = FC.

Рис. 85

Варіант 2

  1. Трикутники КРЕ і ABC рівні. PЕ = 10 см, кут Е дорів­нює 80°. Яку сторону і який кут трикутника ABC можна знайти за цими даними?
  2. Знайдіть кути трикутника ABC, якщо кут А в чотири рази більший за кут В і на 54°  менший від кута С.
  3. Відрізки KF і DP перетинаються в точці М, причому DM = MP, KM = MF. Доведіть, що:

а) трикутники KMD і FMP рівні; б) KD = FP.

  1. У трикутнику КРТ висота РМ водночас є бісектрисою. Доведіть рівність трикутників КРМ і ТРМ.
  2. Чому дорівнюють сторони трикутника, якщо одна з них довша за інші сторони на 16 м і 10 м відповідно, а пе­риметр трикутника 100 м?
  3. Дано: DB = BK , MB = BF (рис. 86). Доведіть, що DC = AK .

Рис. 86

IV. Підсумки уроку 

Підсумки можна підбити під час оголошення вчителем правильних відповідей.

 

V. Домашнє завдання 

Виконати самостійно аналіз контрольної роботи за роздани­ми вчителем розв'язаннями задач контрольної роботи.

 

doc
Додано
14 березня
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку