1
Урок-проект з математики
«Сім чудес світу»
Мета :Закріпити знання таблиць множення і ділення числа 7, таблиці ділення на 7;формувати уміння розв’язувати задачі, приклади на вивчені арифметичні дії; вчити мотиву вати вибір дій;активізувати увагу учнів за допомогою різних видів діяльності; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, вміння аналізувати; пізнавальний інтерес; формувати соціальну компетентність. Виховувати бажання та інтерес до вивчення математики ,історії ;акуратність, активність і самостійність в роботі,організованість, старанність;виховувати любов до рідної землі.
Обладнання: Наочні картки,фото «Семи чудес світу»,таблиці з прикладами, дощечки та маркери для усного рахунку,мікрофон,картки-квітки,презентація за темою уроку,відеоролик з фізкультхвилинкою, аудіозапис «Таблиця множення».
1 слайд
I.Організаційний момент.
Станьте, діти ,всі рівненько
Посміхніться всі гарненько.
Поверніться до гостей
Привітайтесь( добрий день)
II. Мотивація навчальної діяльності
2 слайд
Я бачу,настрій у вас радісний, діловий. Сподіваюсь,ви впораєтесь з усіма завданнями уроку. До подорожі готові?
Інтерактивна вправа «Очікування»
А чого ви очікуєте від нашого уроку ?
III.Актуалізація знань учнів.
3 слайд
Сьогодні ми перевіримо, як ви вивчити таблиці множення і ділення числа 7. А ще дізнаємось про7 чудес світу - 7 найбільших, найкрасивіших творінь, які викликають захоплення.
4 слайд
Усні обчислення
Жодна подорож не обходиться без математичних розрахунків ,усних обчислень. Візьміть свої чарівні дощечки та маркери. До роботи!
1.Запишіть наступне число до числа 54
Як знайти наступне число?
2.Запишіть попереднє число до числа 79
Як знайти попереднє число?
3.Перший доданок -40,другий 37 . Знайти суму
4.Перший множник -3,другий-7 Знайти добуток
5.Ділене-18,дільник-3 знайти частку
6.Поставте знак. Збільшити на означає…
7.Зменшити у кілька разів означає…
8.Збільшити у кілька разів означає…
9. Число 17 помножити на 0
Яке правило використали?
10. Перший множник 7 ,другий 1 знайти добуток.
5 слайд
Хвилинка каліграфії
Щоб оцінка була гарна
Треба вивести старанно.
Кожну цифру,кожен штрих
Клас працює,клас притих!
6 слайд
Каліграфічно запишіть тільки ті числа, які кратні 7.
Дайте характеристику числу 7
IV.Повторення вивченого матеріалу.
7 слайд
На нашому шляху перше чудо світу - Єгипетські піраміди. Надаємо слово першому розумничку «Довідкового бюро»
(Інформація про Єгипетські піраміди)
Піраміди - єдине творіння, яке не зруйнувало час. Вони існують і в наші дні. У кожного з вас на партах по три пірамідки з різними рівнями завдань. Виберіть ту, яка вам під силу і виконайте завдання.
Перевірка - 8 слайд
7x8 …3x4+20 7x8 …3x8 7x6…14
7x5 …18:3-2 7*4… 18:3 7x9…10
7x9…15:3+73 7x9 … 15:3 7x2…12
9 слайд
Наступне чудо світу - Сади Семіраміди.
(Інформація про сади Семіраміди )
Особливістю цих садів було те, що розміщувалися вони високо над землею. Будувалися вони в певному порядку .А математика-це наука ,яка теж вимагає певного порядку. З цим ми зіткнулися,коли вивчали порядок дій у математичних виразах. Виконайте обчислення .А першим,хто впорається із завданням є нагода створити наш власний сад . За кожну вірну відповідь ви отримуєте квітку.
10 слайд
Статуя Зевса
ВV сторіччі до н.е. жителі Олімпії вирішили побудувати храм Зевса. (Інформація про статую Зевса)
11 слайд
Слідуюче завдання надійшло з Олімпії.
Інтерактивна вправа « Асоціативний кущ»
Олімпійські ігри
Складіть задачу за цим виразом, запишіть розв’язання у зошити.
7x5+8
12 слайд
Фізкультхвилинка
13 слайд
4 чудо світу - храм Артеміди в Ефесі
Xрам Артеміди
(Інформація про храм Артеміди)
Щоб описати вигляд храму археологам знадобилося море уяви. Включаємо і ми свою уяву та фантазію. Настав час перевірити свої сили у мнемотехніці. Наша мета – перевірка таблиці ділення на7 .
Робота з картками.
14 слайд
Александрійський маяк
6 чудо світу, побачити в реальності теж, на жаль, неможливо - маяк на острові Фарос.(Інформація)
Мені потрібні три архітектори які повинні попрацювати над проектами реконструкції зруйнованих маячків. Вашим завдання буде не записуючи розв’язку виконати кругові приклади. Початок знаходиться внизу споруди.
18 21 15
4:2+16=18 3x1+18=21 12+9:3=15
2x2=4 (14-5):3=3 (10-6)x3=12
6:3=2 7x2=14 5x2=10
18:3=6 21:3=7 15:3=5
15 слайд
Наступне архітектурне чудо-Мавзолей у Галикарнасі (територія сучасної Туреччини). Греки відрізнялися умінням будувати величні будівлі. Цей мавзолей був споруджений після смерті імператора за наказом убитої горем дружини царя. У мавзолеї було дуже багато кімнат. А без чого зараз ми не уявляємо нашу кімнату?
16 слайд
Наступне завдання від «Чарівної мишки». Який ряд швидше справиться із завданням комп’ютерної гри.
Математичні тренажери .
Слайд 17
На нашому шляху-сьоме чудо-Колос Родоський.
(Інформація.)
Давайте закінчимо наш урок веселою пісенькою.
Руханка «Таблиця множення»
V. Підсумок уроку.
Наша подорож завершилась . Мені б хотілося почути про ваші досягнення на уроці.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Підніміть руку ті, хто таблицю числа 7 знає на відмінно?
За що ви можете себе похвалити?
Чиї очікування підтвердилися?
Хто отримав задоволення від побачених архітектурних витворів?
А хто з вас візьме книгу і прочитає про все це?
Домашнє завдання :підготувати цікаву інформацію про сім чудес України.
1