Урок-проєкт з я досліджую світ на тему "Дарунки пані Осені" у 1 класі

Про матеріал
Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися - включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання; загальнокультурна - бережливе ставлення до природи; соціальна – вміти презентувати свою роботу, продуктивно співпрацювати в групі, проявляти ініціативу; здоров'язбережувальна – дихальні вправи, зміна видів роботи, сприяти активному руху учнів і учениць під час фізпауз; формувати предметні компетентності: узагальнити і систематизувати знання учнів про характерні ознаки осені в живій і неживій природі, збагачувати знання учнів про рослинний світ рідного краю восени; розвивати пізнавальну активність та творчі здібності учнів, мислення, пам’ять, спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції; пробуджувати бажання трудитися і цінувати працю, захоплюватися красою природи; формувати пізнавальну активність: виховувати любов до природи, викликати інтерес до природознавства.
Перегляд файлу

КЗ «Світловодська санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 2»

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

У 1 КЛАСІ

«ДАРУНКИ ПАНІ ОСЕНІ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

«спеціаліст вищої категорії»,

«старший учитель»

ШЕВЧЕНКО Тетяна

Костянтинівна

 

 

2023 рік

                                   

Тема уроку ДАРУНКИ ПАНІ ОСЕНІ

Мета: формувати ключові компетентності:

вміння вчитися - включатися  в  роботу  відразу  після  вказівки вчителя,  зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання;

загальнокультурна -  бережливе ставлення до природи;

соціальна – вміти презентувати свою роботу, продуктивно співпрацювати  в групі,   проявляти ініціативу;

здоров'язбережувальна   дихальні вправи, зміна видів роботи, сприяти активному руху учнів і учениць під час фізпауз;        

           формувати предметні компетентності:

 узагальнити і систематизувати знання учнів про характерні ознаки осені в живій і неживій природі, збагачувати знання учнів про рослинний  світ рідного краю восени;

 розвивати пізнавальну активність та творчі здібності учнів, мислення, пам’ять, спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції;

пробуджувати бажання трудитися і цінувати працю,  захоплюватися  красою природи;

          формувати пізнавальну активність:

виховувати любов до природи, викликати інтерес до природознавства.

Обладнання: фотовиставка,  осінні листочки,  картки для роботи в групах, вірші, пісні, роздатковий матеріал для практичної роботи.

Презентація https://www.canva.com/join/psj-wfg-wbv

Тип: проєкт

РАНКОВЕ КОЛО

  1. Вітання з учителем
  2. За картками називаємо овоч або фрукт, де росте.
  3. Робота за календарем

-         Який сьогодні день?

-         Який місяць?

-         Пора року…

-         Створимо осінь: подмухаємо на листочки ближче/трохи далі/на відстані витягнутої руки. Відпустимо їх.

МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ/УЧЕНИЦЬ

  1. Активація чуттєвих уявлень учнів/учениць

-         Сьогодні ми завершуємо проєкт «Осінь-Чарівниця» і дослідимо, що ця пора року не тільки  надзвичайна, чарівна і казкова . Та окрім краси вона приносить нам щедрий врожай та дарунки від природи.  Тема нашої зустрічі «Дарунки пані Осені»

1.1 Презентація фоторобіт («У нас на городі ростуть… У саду ми вирощуємо…»), читання віршів:

Катя. У нас в гостях побував якийсь художник – і поволі

Дерева перефарбував у золотисто-жовтий колір.

- Ти хто такий? – ми здивувались.

- Чому тебе не видно досі?

- То придивіться, - хтось озвався, - І ви побачите всі ... (Осінь)

Інна  Ось цукерочки підряд - Це дозрів вже виноград.

Оси ягідки псують, Нам зірвати не дають.

Настя  Фіолетова, красива, Запашна, солодка слива,

Серед фруктів виграє, Хоч і кістка в неї є.

Єва  Яблук повні в нас корзини - Ми збираємо вітаміни,

Яблучний пиріг печемо, Всіх до себе в гості звемо.

Максим Є у яблуні подружка, Соковита жовта грушка,

У середині чудова: Ароматна і медова.

Назар  Наче місяць, наче ріг, Шкірка - наче восьминіг.

Це росте банан тропічний, Фрукт смачний та екзотичний.

Юля  На городі полуниця. Ви он тільки подивіться!

Ой, які у неї щічки, У цієї полунички!

Віола  Повний, в смужку карапуз, Дуже схожий на гарбуз.

На баштанах підростає, Полум’яну м’якоть має.

Маша Горобина уся червона, Навіть листя червоне теж.

І висять перестиглі грона У красі дивовижних пожеж.

РОБОТА  НАД МАТЕРІАЛОМ УРОКУ

  1. Перегляд відео «Ходить гарбуз по городу»
  2. Запитання для обговорення:                                                                                                               - Що росте на городі? (Гарбуз, диня, огірки, морква, буряк, квасоля, картопля.)

- Як їх можна назвати одним словом? (Овочі.) Встаньте (піднесіть руку) ті, хто має малюнки овочів.

- Що росте в садку? (Яблука, груші, сливи, виноград.)

- Як їх можна назвати одним словом? (Фрукти, ягоди.)  Встаньте (піднесіть руку) ті, хто має малюнки фруктів або ягід.

Слово вчителя: «Все, що ми назвали, — це дарунки осені. І тому сьогодні дослідимо городину і садовину, як люди використовують ці дарунки».

  1. Загадки

Довгий, зелений, Добрий і солоний,

Добрий і сирий. Хто він такий? Огірок

Хто голівоньку свою.

Влітку покриває,

І по двадцять хустин.

На голівці має? Капуста

Мов би на одній нозі

Він зростає на лозі.

Подивись скоріш в віконце –

Грона сповнені всі сонця!

Кожен скуштувати рад. Соковитий …виноград

Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Господині варять з ним борщі,

Росте в городі на кущі. Помідор

Він овальну форму має,

На городі виростає.

Люди його консервують,

І рагу смачне готують. Цей фіалковий пан – тонкошкурий…баклажан

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Робота в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Збери врожай»
  2. Гра «Впізнай за смаком, запахом»

F:\# from_d_D\1 кл. фото\зображення_viber_2023-10-24_15-14-47-846.jpg

  1. Практична діяльність. Створення аплікації «Компот на зиму»
  2. Демонстрація робіт

F:\# from_d_D\1 кл. фото\зображення_viber_2023-10-24_15-14-47-480.jpg

 

РЕФЛЕКСІЯ

  1. Діалогічне спілкування

-         Чому називаємо осінь щедрою?

-         Які дарунки вона приносить нам?

-         Як можна використати їх?

  1. Оцінювання

-         Чи змінили ви свою думку щодо тверджень на початку проєкту?

  1. Виконання пісні «Осінь в Україні»

F:\# from_d_D\1 кл. фото\зображення_viber_2023-10-25_13-59-52-233.jpg

 

Джерела:

Посібник для вчителя «Я досліджую світ», Т. Воронцова, В. Пономаренко частина 1 file:///F:/1%20%D0%9D%D0%A3%D0%A8%201/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.%201%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=5D9cUxc0VTQ&ab_channel=%D0%A1%D0%9F%D0%86%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%A7%D0%9A%D0%98%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%9D%D0%86%D0%9D%D0%9E%D0%A7%D0%9A%D0%98

https://osvitanova.com.ua/posts/4236-37-virshiv-pro-osin-iaki-lehko-vyvchyty-ditiam

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку