Урок "Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними"

Про матеріал
Цілі уроку навчальна: ознайомити учнів з поняттям графічні дані, програми та онлайн середовища для роботи з ними; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері, формувати вміння узагальнювати, міркувати; розвивати навички свідомого й раціонального використання програмних засобів, враховуючи вікові особливості та рівень засвоєння навчального матеріалу учнів; виховна: виховувати відповідальність, самостійність, інформаційну культуру учнів. Тип уроку. Комбінований Обладнання. Дошка, робочий аркуш, алгоритм роботи з Інтернет-вправою, комп’ютери, підключені до глобальної мережі Інтернет, презентація Microsoft PowerPoint, Інтернет-вправа, мультимедійний проектор, роздатковий матеріал.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправа "Павутинка"

Номер слайду 2

Інструктаж з техніки безпеки

Номер слайду 3

Сучасні пристрої для роботи з інформацієюhttp://learningapps.org/2730031

Номер слайду 4

Перегляд відеороликуhttps://www.youtube.com/watch?v=Or. NYFm3 GYo. Q

Номер слайду 5

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. За новою програмою

Номер слайду 6

Наша діяльність:

Номер слайду 7

Вставте пропущені слова. Щоб прийняти чи надіслати графічні дані використовують факс. Сучасні мобільні телефони забезпечують обмін невеликими графічними даними (ММС). Зазвичай графічні дані отримують за допомогою фотокамери. Універсальним пристроєм для роботи з графічними даними є комп’ютер.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Малюнки займають важливе місце в нашому житті. Адже найбільший обсяг інформації ми отримуємо завдяки зору. Є навіть прислів’я: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути».

Номер слайду 9

Графічне зображення. Для створення малюнків ми маємо безліч різноманітних інструментів: олівці, фломастери, фарби, пензлі тощо. Існують інструменти для створення креслень, наприклад лінійка й циркуль.

Номер слайду 10

Комп’ютерна графіка. Розгляньте малюнки. За допомогою яких інструментів люди створюють зображення?

Номер слайду 11

Малюнки, фотографії, ескізи, схеми, креслення — все це називають графічними даними.

Номер слайду 12

Графічні зображення, які створено або опрацьовано за допомогою комп’ютера, називають комп’ютерною графікою.

Номер слайду 13

Пристрої для роботи з графічними даними. Для відображення графіки використовують: Монітор. Принтер. Плотер

Номер слайду 14

Цікавинки. Понад 500 років тому «народився» олівець. Авторучка з’явилася більш ніж 200 років тому. А в 2011 році було створено диво-ручку, яка вміє миттєво перетворювати написані від руки букви на комп’ютерний текст.

Номер слайду 15

Наше життя сьогодні неможливо уявити без комп’ютерної графіки. Ілюстрації в книжках, рекламні ролики, музичні кліпи, анімаційні фільми, комп’ютерні ігри, конструкторські розробки — все це створено з використанням комп’ютерної графіки.

Номер слайду 16

Графічні редактори. Для роботи з графічними даними призначені графічні редактори. Це комп’ютерні програми, які надають можливість створювати й редагувати зображення та зберігати їх для подальшого використання. Tux. Paint. Paint

Номер слайду 17

Онлайн середовища для роботи з графічними данимиavatan.ru

Номер слайду 18

Онлайн середовища для роботи з графічними данимиonline-collage.com

Номер слайду 19

Фізкультхвилинка

Номер слайду 20

Алгоритм роботи з Інтернет-сервісом

Номер слайду 21

Працюємо за комп’ютером. Створюємо онлайн-малюнок

Номер слайду 22

Вправа для очей

Номер слайду 23

Робота в парах

Номер слайду 24

Складіть речення з хмари слів

Номер слайду 25

Мені сподобалось…

Номер слайду 26

Дякую за урок!За новою програмою

Перегляд файлу

Алгоритм роботи з Інтернет-сервісом

  1. Переходимо за посиланням http://online-collage.com/
  2. Натискаємо кнопку Upload

 

  1. Шукаємо на Робочому столі папку «Практична-робота-3клас»

та обираємо 3 файли: Карта, Прапор, Герб.

  1. Натискаємо кнопку «Открыть»
  2. Обираємо кнопку «Start»

  1. Натискаємо кнопку «Save»

 

  1. Друкуємо  своє  «Прізвище-ім'я» та натискаємо кнопку «Save»

Перегляд файлу

Робочий аркуш

учня(ці)________________________________________________

 з теми «Програми та онлайн середовища для роботи

  з графічними даними»

Вправа №1.

Виконайте вправу за комп’ютером «Сучасні пристрої для роботи з інформацією». Посилання  http://learningapps.org/2730031

Вправа №2.

Використовуючи слова підказки впиши пропущені слова.

Щоб _______________ чи  прийняти ___________________ дані використовують факс.

Сучасні мобільні телефони забезпечують ________________ невеликими _________________________ даними (ММС).

Зазвичай __________________ дані ____________________ за допомогою фотокамери.

Універсальним пристроєм для роботи з ______________________  даними є ______________________.

Слова підказки: графічні,  надіслати,  обмін, отримують, комп’ютер, графічними.

 

Вправа №3.  Створення малюнка в Інтернет-сервісі.

Вправа №4. Робота в парах

Вправа №5. Складіть речення з хмари слів

Графічний редактор.png

 

Сходинки до успіху

учня(ці)________________________________________________

 з теми «Програми та онлайн середовища для роботи

  з графічними даними»

 

 

Зелений – все виконали,

Жовтий – є труднощі,

Червоний – багато труднощів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Тема. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними

 (3 клас)

Цілі  уроку

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям графічні дані,  програми та онлайн середовища для роботи з ними;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної  роботи на комп’ютері, формувати вміння узагальнювати, міркувати; розвивати навички свідомого й раціонального використання програмних засобів, враховуючи вікові особливості та рівень засвоєння навчального матеріалу учнів;
  • виховна: виховувати  відповідальність, самостійність, інформаційну культуру учнів.

Тип уроку. Комбінований

Обладнання. Дошка, робочий аркуш, алгоритм роботи з Інтернет-вправою,  комп’ютери, підключені до глобальної мережі Інтернет, презентація Microsoft PowerPoint, Інтернет-вправа, мультимедійний проектор, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП.

  1. Вправа «Павутинка»

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Вправа http://learningapps.org/2730031

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учні переглядають фрагмент відеоролику «Настуня і комп’ютер»

 https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ

в якому йдеться мова про малювання, що дозволяє зацікавити учнів вивченням нового матеріалу, стимулює інтерес та підвищує ефективність уроку.

Учні повинні самостійно визначити тему уроку, його цілі та зміст уроку.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення:

  1. Вправа №2
  2. Комп’ютерна презентація

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА https://www.youtube.com/watch?v=7UIHVxIDc8M

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ.

План вивчення:

  1. Практична робота за ПК «Створення малюнка в  Інтернет-сервісі».

Вправа за зняття втоми очей https://www.youtube.com/watch?v=Y4ACKy08GI0

  1. Робота в парах.

VIII. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

  1. Хмара слів https://tagul.com/wv55q2o52qth/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80

VIІI. ПІДСУМОК УРОКУ.

Вчитель говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно». Учні по черзі говорять: «Мені сподобалось…»

zip
Додано
7 травня 2019
Переглядів
1857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку