Тема. Складання алгоритмів для виконавців. Середовища програмування для дітей (3 клас)
Цілі уроку
Завдання уроку. Ознайомити учнів з призначенням та основними можливостями програмування; вивчити основні конструкції, команди для описання алгоритмів і запису програм; навчити учнів самостійно створювати і запускати на виконання програмні проекти відповідно до поставлених задач.
Тип уроку. Комбінований
Обладнання. Комп’ютери, підключені до глобальної мережі Інтернет, мультимедійний проектор, програма Microsoft PowerPoint, Інтернет-вправа.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП.
Загадка
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе!
(Комп’ютер )
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
http://LearningApps.org/2742871
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учні переглядають відеоролик «Чому не навчають у більшості шкіл»
https://www.youtube.com/watch?v=S5ucb9A6j78 в якому знімались відомі програмісти, дозволяє зацікавити учнів вивченням нового матеріалу, що стимулює інтерес та підвищує ефективність уроку.
Учні повинні самостійно визначити тему уроку, його цілі та зміст уроку.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Вчитель демонструє основні прийоми роботи з вправою на сайті Code.Org.
У цій вправі учні можуть працювати у режимі блоків, які знайомі їм із середовища Scratch.
https://studio.code.org/s/iceage/stage/1/puzzle/1
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Встали – сіли, встали – сіли.
Бачте, як розвеселили.
VI. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Повторення правил роботи за комп’ютером
Щоб з комп’ютером дружити
Та здоровим завжди бути,
Всі ці правила виконуй,
Про відпочинок не забудь.
Учні переходять до робочих місць та виконують вправу з ресурсу Code.Org.
https://studio.code.org/s/iceage/stage/1/puzzle/1
Релаксація
1. Витягти праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
2. Швидко покліпати, заплющити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 5 разів.
VIII. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Висновок – мотиватор «Година коду-2015»
VIІI. ПІДСУМОК УРОКУ.
Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»
Вчитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно» Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і говорять: «Мені сподобалось…»
IX. Домашнє завдання.
Складіть якомога більше слів із слів: ІНФОРМАЦІЯ, МАТЕМАТИКА, КОМП’ЮТЕР, ПРОГРАМА, АЛГОРИТМ.