Урок. Промінь. Відрізок.

Про матеріал
Розробка уроку спрямована на забезпечення цілісності здійснення геометричної пропедевтики знань учнів початкових класів. Може використовуватися вчителями під час вивчення елементів геометрії на уроках матемитики.
Перегляд файлу

 

Тема. Промінь. Відрізок.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «промінь»,  закріпити знання про відрізок; вчити дітей порівнювати відрізок і промінь, розвивати логічне мислення, увагу та просторову уяву дітей.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні :

  •                    навчаться будувати промінь;
  •                    вмітимуть відрізняти промінь і відрізок;
  •                    розвиватимуть логічне мислення.

Методи: словесні, наглядні, практичні, інтерактивні.

Прийоми: колективна робота, індивідуальна робота, робота в групах, «Танграм», гра «Увага!»,демонстрація слайдів.

Обладнання: слайди мультимедійної презентації,  завдання на картках (ст.2 «Система вправ до уроків геометрії» ), лінійки, олівці, аркуші паперу.

Тип уроку : комбінований з елементами казки.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Пролунав уже дзвінок,

Починаємо урок.

Щоб урок минув цікаво,

Всі беремося до справи.

ІІ.Гра Гра «Будь уважним !»

П – 3, В – 2, П – 2, Н – 2, П – 3, Н– 1,Л – 2, Н – 3, Л – 1, Н – 2, П – 1,

 Н – 1, Л – 4, В – 1, П – 1, В – 2, Л – 1, В – 3, Л – 2, В – 1.

 Гра «Увага!»(див. урок 1)

ІІІ. Промені та відрізок.

Зараз ми вирушимо в путь з нашою Точкою. Точка була дуже допитлива і хотіла все знати. Одного разу вона подумала : «Як я зможу про все дізнатися, якщо житиму на одному місці? Час вирушати у подорож.» Вийшла Точка  на пряму лінію і пішла. Ми теж підемо слідом за нею. Йшла вона, йшла . Довго йшла. Дуже стомилася. Зупинилась і каже « Чи довго мені ще йти? Чи скоро вже кінець цій прямі?»

  •                    Діти, а що ви відповіли б Точці? А щоб наша Точка трішки відпочила, давайте разом проведемо

Фізкультхвилинку.

Засміялася Пряма «Ех ти , Точко! Ти ж не дійдеш до кінця: хіба ти не знаєш, що у мене немає кінця?» Засмутилася Точка «То як мені бути? Так і йти, йти, йти без кінця?» Пряма й каже : «Якщо ти не хочеш без кінця йти то покличмо на допомогу Ножиці.» Тут зявилися Ножиці, клацнули перед самим носом Точки і відрізали пряму спочатку з одного, а потім з іншого боку.

«Ой, як цікаво, - вигукнула Точка. – Що ж це з моєю Прямою сталося?»

Пояснення вчителя (використовуючи слайди 9, 10)

Відрізок –

Промінь –

На що схожі промені? (малюнок)

Офтальмологічна пауза.

ІV. Практична робота.

Завдання 1.

Накреслити відрізок у зошиті.

Завдання 2. (малюнок)

Робота в парі.

Знайти промені.

V. Закріплення.

Робота на картках («Система вправ до уроків геометрії» ст. 3 , завд. 1,2.)

VІ. Розвиток розумових здібностей учнів.

 

Завдання (Логічні задачі)

 

VІІ. Підсумок. Рефлексія. Казкова галявина. (додаток)

 

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку