Урок№49 Дата:02.12
ТЕМА: Проміжний моніторинг (контрольний диктант)
МЕТА: оцінити рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів:
правильно писати слова на вивчені правила; ставити розділові знаки
відповідно до опрацьованих правил пунктуації; перевірити якість
оформлення роботи ; виховувати повагу до усної народної творчості рідного народу.
Перебіг уроку
Організаційний момент
Оголошення теми та мети уроку.
Основний зміст уроку
Читання тексту вчителем для сприймання
Повторне читання та запис учнями до зошита
Диктант
Серед величезного багатства української народної творчості народні прислів’я та приказки займають важливе місце.
Прислів’я та приказки становлять один вид поетичної творчості. Це стислі художні вислови народу про різні життєві явища. Вони є одним із найпоширеніших видів народної поетичної творчості, який побутував іще в сиву давнину і дійшов аж до нашого часу.
Народна поетична творчість є багатющим джерелом і для творчості письменників. Художники слова з давніх часів використовували прислів’я та приказки для збагачення своєї мови. Тарас Шевченко, Іван Франко, Михайло Коцюбинський, Леся Українка високо цінували мудрість народу, висловлену ним у його численних прислів’ях і приказках.
Ця золота скарбниця сповнена народної мудрості і духовності.
(101 словo)
Перевірка диктанту.
Підсумок уроку.
Домашнє завдання: Виписать 3 прислів’я та вивчити їх.