8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок " Прощавай, красуне осінь..."

Про матеріал

Урок побудовано на основі технології шести цеглинок. Мета уроку: розвивати мислення, мовлення,увагу, оперативну пам'ять,самоконтроль та ментальну гнучкість. Стимулювати учнів експериментувати, творити та імпровізувати. Розвивати здатність співпрацювати у команді, співпереживати за результат.

Перегляд файлу

       УРОК  РОЗВИТКУ  ЗВ’ЯЗНОГО  МОВЛЕННЯ      2 КЛАС

                                 ( технологія « 6 цеглинок» ).

Тема : Прощавай, красуне осінь…

Мета : розвивати мислення, мовлення, увагу, оперативну пам’ять, самоконтроль та ментальну гнучкість. Стимулювати учнів експериментувати, творити та імпровізувати. Розвивати здатність співпрацювати у команді, співпереживати за результат.

                                          Хід уроку.

І. Повідомлення теми і навчальних задач.

ІІ. Техніка кольоротерапії. Вправа « фантазія»

  • Оберіть осінні цеглинки. Поясніть вибір кожного кольору. Що в природі має такі кольори?
  • Оберіть цеглинки – осінні листочки. Уявіть себе листочками:

а) що бачите навкруги?

б) що чуєте?

в) з ким дружите?

г) кого боїтеся?

д) про що мрієте?

е) куди летите ?                                                                                     

ІІІ. Вправа « схованка» : заховайте мою розповідь в цеглинки. Вчитель читає текст, а діти викладають цеглинки одна на одну відповідно до тексту.

 

                Вже стало холодним небо. Проте яскраво світить сонечко. Пухнасті ялинки виглядають із-за голих дерев. Як дзеркало виблискує маленьке озерце. Ось милується кущ калини. Під ним сховалася пухнаста лисичка. Прощавай, красуне осінь…

 

  • Покажіть отриману піраміду, порівняйте з іншими
  • Пригадайте по цеглинкам мою розповідь ( робота в парах)
  • Перекажіть по цеглинкам вголос близько до тексту (пари презентують розповіді)

ІV. Фізхвилинка. Осінь: шум вітру – потерти долоньки, мілкий дощик – поклацати пальчиками, сильний дощ – поплескати в долоньки, злива – поплескати долоньками по колінах, грім – потупати ніжками. Далі – у зворотному порядку.

V. Робота в парах :                                                                                                     - придумайте свою історію про осінь, заховайте її в цеглинки, розкажіть (пари презентують свої розповіді)

- складіть із цеглинок пташку, придумайте про неї осінню історію, розкажіть (пари презентують свої розповіді)

VІ. Інтерактивна гра « сенкан». Вчитель записує на дошці.

  • Що? – осінь
  • Яка? – золота, щедра, гарна
  •      Що робить? –  дує, обриває, дарує
  • Речення – Щедра осінь дарує подарунки.
  • Висновок – Осінь – дуже гарна пора року.

 VІІ. Робота в зошитах: записати складене речення. Зробити звуковий розбір слова « осінній»

VІІІ. Гра «побудуй так само» : вчитель будує із цеглинок різні комбінації, показує дітям три секунди, діти відтворюють по пам’яті побачене.

ІХ. Рефлексія. Вправа «мікрофон»: який вид роботи на уроці сподобався найбільше? Який у вас зараз настрій ? – покажіть цеглинку.

 

 

 

                         Підготувала Шаповалова О.О.

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2019
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку