Відкритий урок з української мови у 2 спеціальному класі за темою «Слова, які відповідають на питання хто? що? Постановка до слова одного з питань»

Про матеріал

Тема: Слова, які відповідають на питання хто? що? Постановка до слова одного з питань

Мета: ознайомити учнів зі словами, які відповідають на питання хто? що?; вчити правильно ставити питання; розвивати мовлення, мислення, увагу пам'ять; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; повторити вивчені орфограми: правила вживання апострофа, подовжених приголосних, поділу слів на склади; виховувати любов до української мови.

Перегляд файлу

Добропільська міська рада

Білозерська ЗОШ І-ІІІ ст. №15

Вул. Східна (50 р Жовтня) б 18 м. Білозерське

Донецька обл. Україна 85013 (06277) 3-23-22

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з української мови

у 2 спеціальному класі

за темою

 «Слова, які відповідають на питання хто? що?

 Постановка до слова одного з питань»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Учитель

 спеціальних класів

Білозерської загальноосвітньої

 школи І-ІІІ ступенів №15

Латкун С.В.

 

 

 

 

 

 

 

2018р.


Тема: Слова, які відповідають на питання хто? що? Постановка до слова одного з питань

Мета: ознайомити учнів зі словами, які відповідають на питання хто? що?; вчити правильно ставити питання; розвивати мовлення, мислення, увагу пам’ять; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; повторити вивчені орфограми: правила вживання апострофа, подовжених приголосних, поділу слів на склади; виховувати любов до української мови.

Обладнання: сигнальні картки, ноутбук, проектор, картки Домана, зошити, ручки, підручники.

Тип уроку: отримання нових знань

Методи: словесний, практичний, наочний, інтерактивний.

Хід уроку.

  1.               Організація класу до уроку. Мотивація начальної діяльності. Девіз уроку:

Солов’їну, барвінкову, колосисту на віки

Українську рідну мову вдар мені дали батьки.

  • Діти, яка наша українська мова? (багата, красива, рідна, співуча, мелодійна)
  1.               Повторення вивченого раніше.
  • Відгадайте загадку: на полі сорочка виросла? (льон)
  • Зробити звуко-буквений аналіз слова «льон»
  • Давайте повторимо український алфавіт.
  • Назвіть голосні букви (а, е, є, і, и, ї, о, у, ю, я)
  • Які букви завжди позначають два звуки? ( ї, щ)
  • Які голосні можуть позначати два звуки? (я, ю, є)
  • В яких випадках? (на початку слова, після апострофа, після голосної)
  • Подивіться на картки і знайдіть ці випадки (хом’як, заєць, ягуар)
  1.               Динамічна хвилинка: Як сидиш?
  2.               Гра з сигнальними картками «Перекладачі»

Учень біля дошки перекладає слова названі вчителем, а учні сигнальними картками сигналізують правильність перекладу.

  1.               Вивчення нового матеріалу.
  • Прочитайте з екрану тему нашого уроку
  • Подивимося в підручнику на сторінці 86 на ілюстрації і подумаємо які відповідають на питання хто, а які на питання що?
  • Прочитаємо правило на сторінці 87 різними способами («дощик» - читають пошепки, «гроза» - читають голосно, «роса» - читають мовчки, «сонечко» - читають дуже виразно, «туман» - переказують)
  1.               Первинне закріплення. Практична робота в групах: розібрати картки по питанням хто? що?
  2.               Динамічна хвилинках. «Встали – сіли».

Вчитель називає слова, а учні встають коли слово відповідає на питання «хто?»,  або сідають якщо на питання «що?»

  1.               Узагальнення знань. Прочитати зі слайду слова. Підібрати до них питання
  2.               Зорова гімнастика.
  3.          Підсумок уроку. Гра мікрофон. Учитель і учні по черзі називають те що їм сподобалось на уроці.
docx
Додано
7 січня 2019
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку