ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені героя України Андрія Снітка
смт. Маневичі
План-конспект уроку з математики на тему:
«Прості і складені задачі на знаходження швидкості, часу та відстані.
Дії з іменованими числами»
4 –А клас
Вчитель Корольчук Надія Іванівна
2017 рік
Девіз уроку:
«Будемо думати, міркувати і всім класом працювати»
Тема. Прості і складені задачі на знаходження швидкості, часу та відстані. Дії з іменованими числами.
Мета: навчальна: встановлювати зв'язок між величинами швидкість, відстань, час; формувати вміння розв’язувати прості і складені задачі;
розвивальна: розвивати комунікативну компетентність, математичне зв’язне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, кмітливість, уміння самостійно працювати, аналізувати;
виховна: виховувати акуратність, вдумливість, товариськість, взаємодопомогу.
Обладнення: таблиці для усної лічби, картки для індивідуальної роботи, презентація.
ХІД УРОКУ
I. Організаційна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань
720, 3, 4, 100, 50кг, 5кг. (Слайд 5)
Наступний квест ВІДВІДАЙ СУСІДА. Вам потрібно виконати тестові завдання. Вони розділені на два варіанти. Кожен виконує самостійно, а після завершення роботи ви обмінюєтесь з сусідові по парті своїми картками для перевірки. (Слайд 6)
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Cьогодні на уроці ми будемо розв’язувати прості та складені задачі на визначення швидкості, часу та відстані. Також обчислюватимемо приклади з іменованими числами. (Слайд 7)
Наступний квест, який нам потрібно пройти, називається САМОСТІЙНИЙ РОЗШУК.
Кожен має стрілочки певного кольору. Вони вказують на приклад, який вам потрібно обчислити. (Слайд 8)
Відповіді: 96905; 4т 180 кг, 12т 540 кг; 5 кг 340 г, 5 км 260 м
Нам потрібно пройти далі Квест ПОШУК ЗА ПЛАНОМ. А для цього розв’язуємо задачу № 413.
Задача № 413
Велосипедист, рухаючись 12 км/год, проїхав відстань між двома містами за 5 год. Повертаючись, він проїхав ту саму відстань за 6 год. З якою швидкістю їхав велосипедист, повертаючись назад? (Слайд 9)
Відповідь: 10 км/год.
Задача
Машина їхала 2 год зі швидкістю 90 км/год. Мотоцикл їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год. хто проїхав більшу відстань?(Слайд 10)
Відповідь: однакова відстань.
Відпочивши, продовжуємо подорож по Матемаленду та виконаємо наступне завдання ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИКЛАДІВ (Слайд 12)
Завдання № 410
Запиши вираз та обчисли його значення. Від числа 28750 відняти суму чисел 750 і 1001.
28750 – (750 + 1001) = 26999
1001 28750
750 1751
1751 26999
Завдання 412
14 грн. 96 к. 20 км 800 м 10 грн. 00 к. 8 кг 420 г
6 грн. 4 к. 4 км 80 м 5 грн. 08 к. 3 кг 080 г
Продовжуємо подорожувати. Наступний квест РОБОТА З НАПАРНИКОМ. Тут вам потрібно виконати завдання № 411 (Слайд 13)
Завдання № 411, ст..64
Форму якого геометричного тіла має валіза? барабан? рупор? Повітряна кулька?
Продовжуємо подорожувати квестом РОБОТА З НАПАРНИКОМ. Пропоную розв’язати цікаву задачу.
Розставити 16 стільців у кімнаті так, щоб біля кожної стіни стояло по 5 стільців.
Наступний квест ГЕОМЕТРИЧНЕ ЗАВДАННЯ. Уважно розгляньте геометричні фігури, що зображені на слайді. (Слайд 16)
VІ. Підсумок уроку
Всі ви, діти, молодці!
Гарно працювали,
Але дзвоник пролунав,
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
треба йти відпочивати!!! (Слайд 17)
VІІ. Домашнє завдання
Завд. №417, 418, ст. 65