Математика Дата _________________________
Тема: Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом. № 928-934
ОР: повторити множення трицифрових чисел на двоцифрові; практикувати в розв’язуванні задач на знаходження числа за двома різницями, задач на знаходження дробу від числа і числа за його дробом; розвивати математичне мовлення, пам’ять, логічне мислення; виховувати бажання бути обережним в соціальних мережах.
Хід уроку:
І. ОК
Привіт, привіт. Ви сучасні діти, а всі сучасні діти користуються соціальними мережами )))) А яка соціальна мережа популярна серед молоді? Це інстаграм.
Це модно, сучасно, зручно. Багато хто викладає пости про своє життя. Підписники ставлять «лайки».
Сьогодні ми теж будемо активними користувачами Інстаграму. Нам теж ставитимуть «лайки» за нашу роботу.
Вчитель демонструє Інстаграм.
ІІ. АОЗ
Ну що ж, напишемо повідомлення в дірект )))
Запитайте у свого сусіда по парті, скільки дорівнює в прикладах.
Лайк за роботу
О, то у вас багато підписників (число з відповіді).
Запишіть число ваших підписників каліграфічно й старанно. І в акаунті підпишіть.
Побіжний перегляд, похвала.
Лайк
Відправимо своєму другу за отриманий лайк стікер )))
Зафарбуйте стікер
Зосередження уваги
Цікаві факти про інстаграм
Публікації
Щодня кількість публікацій становиться 95 мільйонів. У 2016 році було зараховано 30 мільярдів фотографій усіх видів. Найпопулярнішим видом є селфі.
Цей вид фотографій став широко поширеним якраз з появою Інстаграмму та не зменшує обертів, тому в жовтні 2013 року нараховувалось уже близько 35 мільйонів селфі.
68% жінок-користувачів інтернету знаходяться в Instagram, в порівнянні з 32% інтернет-користувачів чоловічої статі. Це корисно знати тим, хто розміщує рекламу.
Кращий час для публікації на Instagram:
Неділя: 17:00
Понеділок: 7 вечора і 10 вечора
Вівторок: 3 години ночі і 10 вечора
Середа: 17:00
Четвер: 7 ранку і 11 вечора
П'ятниця: година ночі і 20:00
Субота: 12:00 дня і 2:00 ночі
ІІІ. Повідомлення теми
ІV. Вивчення теми
Пояснення вчителя, після вчителя декілька учнів працюють біля дошки.
Гайда по лайки.
Скільки учнів біля дошки, стільки й лайків.
Лайк
Час знімати сторіз для інстаграму. Вчитель вмикає музику, учні танцюють. Уявно виставляють в сторіз.
V. Закріплення
1. Задача № 931
Цікаво, скільки переглядів має ваше сторіз?
Розв’яжіть задачу, відповідь задачі відповідатиме переглядам.
Перевірка, лайк
2. робота в групах (правила роботи в групах)
Лайк, сторіз, дірект
Створіть з ЛЕГО свій чотирикутний значок Інстаграму, обчисліть його площу.
Лайк
3.* цікаві задачі (шукаємо біля WI-FI зони)
200000000 це всіх активних користувачів інстаграму щодня. Скільки активних користувачів щодня?
200000000:1*2=400000000
Скільки разів на день модниці заходять в інстаграм?знайдіть від 24.
24:8*5=15 (разів)
Диференціація (П.р.) підрахувати наші лайки.
VІ. Підсумок
Зніміть сторіз про враження від нашого уроку
Д/з
Картка