Урок. Ранкова зустріч на тему " Зима" Розробка ранкової зустрічі для 1 класу відповідно до Нової програми. У

Про матеріал

Урок у початкових класах повинен бути насичений наочністю і практичною діяльністю над виучуванням :

Коли я просто слухаю - я забуваю,

Коли я бачу - я запам‛ятовую.

Коли я це роблю сам - я ще й розумію.

Перегляд файлу

Тиждень 13

Тема « Зима»

День третій  « Що таке справжня зима?»

Мета: створити в класі позитивний настрій, формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії; розвивати мовлення ,допитливість,творчість,вміння дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати,вчити добирати риму.

Обладнання :завдання для групової роботи,слайди, малюнки із зображенням зими, календар, аркуші паперу.

 І. Вітання

  • Доброго дня, мої дорогі дітки!
  • _ а як ви гадаєте, чому я сьогодні посміхаюся з самого ранку?
  • - Так. У мене хороший настрій, адже сьогодні особливий день і я рада зустрічі з вами.
  • -Діти , чи важливий настрій для людини?
  • Як можна покращити настрій?
  • Загніть мізинчик,якщо ви гарно виспалися .
  • Загніть наступний пальчик,якщо зранку ви вдома побачили усмішку своїх рідних.
  • Загніть середній пальчик,якщо ви зустріли свого друга зранку.
  • Загніть вказівний пальчик, якщо вам приснився казковий сон.
  • Покажіть ,який у вас настрій.
  • Зі мною ви вже привіталися, а тепер привітайте один одного.

       Ми сімейка невеличка.

       Усі друзі я і ти.

       Привітаємось,щоб личка

       Всі усмішками цвіли. ( привітання «хай – файв»

  • А тепер ми з вами поділимося настроєм один з одним. Давайте пригадаємо правила спілкування.

ІІ. Робота з календарем.

  • Дітки, а який сьогодні день тижня? Чому він так названий?
  •  А який день був учора? А який буде завтра?
  • Діти, а яке вчора було число і місяць?
  • А сьогодні?
  • А яке число буде завтра?
  • Чому ж цей день особливий? Що ви помітили, коли йшли до школи?
  • Правильно. Сьогодні випав сніг, а значить прийшла справжня зима.

ІІІ. Групове заняття.

  1. Асоціації.
  • Діточки, з чим  вас асоціюється у вас слово « зима»
  • Подивіться за віконечко і скажіть,на що схожий сніг.
  • Поплескайте в долоні,хто хоче пограти в сніжки.
  • Потупайте ніжками,хто бажає зліпити снігову бабу.
  • Покивайте голівками,хто хоче покататися на санчатах.
  • Пострибайте,хто хоче, щоб на Новий рік  Дід Мороз приніс подарунки під ялинку.
  1. Пісенька.
  • Давайте з вами поспіваємо пісеньку « Зимонько – снігуронько»
  1. Гра « Хто більше»
  • Об’єднаймося у три групи за назвою зимових місяців. Кожна дитинка буде мати ім’я – назву місяця  ( лячу).
  • Давайте доберемо до слова « зима» якнайбільше слів – ознак. Цьому вам допоможуть ваші малюнки та те, що ви бачите за вікном. Дітки називають, а вчитель може записати слова на дошці.
  1. Гра « Добре – погано».
  • Тепер об’єднаємося в дві групи і пограємо  в гру. Одна група доводить, чому добре, що прийшла зима, а інша – навпаки. Які небезпеки нас чекають з її приходом.
  1. Добір рим.
  • Діти, а чи любите ви вірші?
  • А чим вони відрізняються від оповідання? ( В них є рими)
  • Зараз ми з вами станемо поетами і з усіх слів, які записані збоку доберемо рими до слова, яке записане посередині.
  • Снігу ( сміху,втіху, з розбігу, кригу)
  • Сніжечку ( в мішечку, дружечку,гречку,пиріжечку)
  • Завірюхо ( вухо,сухо, глухо)
  1. Практична робота.
  • Діти, скажіть, в яких кольорах ви бачите зиму ( синій, блакитний, білий).
  • А зараз ми розіб’ємося на три групи. Кожна зробить сніжку свого  кольору і буде намагатися влучити в мішень.
  • Готові грати в сніжки?

ІV. Обмін інформацією.

  • Запрошую вас у крісло автора. Потрібно розповісти цікаву зимову історію.
  • Діти, після розповіді ви можете задати автору 2 -3 питання.

 V. Новини дня.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Добровольська Світлана Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
1969
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку