До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок. Ранкова зустріч на тему " Зима" Розробка ранкової зустрічі для 1 класу відповідно до Нової програми. У

Про матеріал

Урок у початкових класах повинен бути насичений наочністю і практичною діяльністю над виучуванням :

Коли я просто слухаю - я забуваю,

Коли я бачу - я запам‛ятовую.

Коли я це роблю сам - я ще й розумію.

Перегляд файлу

Тиждень 13

Тема « Зима»

День третій  « Що таке справжня зима?»

Мета: створити в класі позитивний настрій, формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії; розвивати мовлення ,допитливість,творчість,вміння дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати,вчити добирати риму.

Обладнання :завдання для групової роботи,слайди, малюнки із зображенням зими, календар, аркуші паперу.

 І. Вітання

  • Доброго дня, мої дорогі дітки!
  • _ а як ви гадаєте, чому я сьогодні посміхаюся з самого ранку?
  • - Так. У мене хороший настрій, адже сьогодні особливий день і я рада зустрічі з вами.
  • -Діти , чи важливий настрій для людини?
  • Як можна покращити настрій?
  • Загніть мізинчик,якщо ви гарно виспалися .
  • Загніть наступний пальчик,якщо зранку ви вдома побачили усмішку своїх рідних.
  • Загніть середній пальчик,якщо ви зустріли свого друга зранку.
  • Загніть вказівний пальчик, якщо вам приснився казковий сон.
  • Покажіть ,який у вас настрій.
  • Зі мною ви вже привіталися, а тепер привітайте один одного.

       Ми сімейка невеличка.

       Усі друзі я і ти.

       Привітаємось,щоб личка

       Всі усмішками цвіли. ( привітання «хай – файв»

  • А тепер ми з вами поділимося настроєм один з одним. Давайте пригадаємо правила спілкування.

ІІ. Робота з календарем.

  • Дітки, а який сьогодні день тижня? Чому він так названий?
  •  А який день був учора? А який буде завтра?
  • Діти, а яке вчора було число і місяць?
  • А сьогодні?
  • А яке число буде завтра?
  • Чому ж цей день особливий? Що ви помітили, коли йшли до школи?
  • Правильно. Сьогодні випав сніг, а значить прийшла справжня зима.

ІІІ. Групове заняття.

  1. Асоціації.
  • Діточки, з чим  вас асоціюється у вас слово « зима»
  • Подивіться за віконечко і скажіть,на що схожий сніг.
  • Поплескайте в долоні,хто хоче пограти в сніжки.
  • Потупайте ніжками,хто бажає зліпити снігову бабу.
  • Покивайте голівками,хто хоче покататися на санчатах.
  • Пострибайте,хто хоче, щоб на Новий рік  Дід Мороз приніс подарунки під ялинку.
  1. Пісенька.
  • Давайте з вами поспіваємо пісеньку « Зимонько – снігуронько»
  1. Гра « Хто більше»
  • Об’єднаймося у три групи за назвою зимових місяців. Кожна дитинка буде мати ім’я – назву місяця  ( лячу).
  • Давайте доберемо до слова « зима» якнайбільше слів – ознак. Цьому вам допоможуть ваші малюнки та те, що ви бачите за вікном. Дітки називають, а вчитель може записати слова на дошці.
  1. Гра « Добре – погано».
  • Тепер об’єднаємося в дві групи і пограємо  в гру. Одна група доводить, чому добре, що прийшла зима, а інша – навпаки. Які небезпеки нас чекають з її приходом.
  1. Добір рим.
  • Діти, а чи любите ви вірші?
  • А чим вони відрізняються від оповідання? ( В них є рими)
  • Зараз ми з вами станемо поетами і з усіх слів, які записані збоку доберемо рими до слова, яке записане посередині.
  • Снігу ( сміху,втіху, з розбігу, кригу)
  • Сніжечку ( в мішечку, дружечку,гречку,пиріжечку)
  • Завірюхо ( вухо,сухо, глухо)
  1. Практична робота.
  • Діти, скажіть, в яких кольорах ви бачите зиму ( синій, блакитний, білий).
  • А зараз ми розіб’ємося на три групи. Кожна зробить сніжку свого  кольору і буде намагатися влучити в мішень.
  • Готові грати в сніжки?

ІV. Обмін інформацією.

  • Запрошую вас у крісло автора. Потрібно розповісти цікаву зимову історію.
  • Діти, після розповіді ви можете задати автору 2 -3 питання.

 V. Новини дня.

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Добровольська Світлана Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 липня
Переглядів
328
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку