Тиждень 13
Тема « Зима»
День третій « Що таке справжня зима?»
Мета: створити в класі позитивний настрій, формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії; розвивати мовлення ,допитливість,творчість,вміння дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати,вчити добирати риму.
Обладнання :завдання для групової роботи,слайди, малюнки із зображенням зими, календар, аркуші паперу.
І. Вітання
-
Доброго дня, мої дорогі дітки!
-
_ а як ви гадаєте, чому я сьогодні посміхаюся з самого ранку?
-
- Так. У мене хороший настрій, адже сьогодні особливий день і я рада зустрічі з вами.
-
-Діти , чи важливий настрій для людини?
-
Як можна покращити настрій?
-
Загніть мізинчик,якщо ви гарно виспалися .
-
Загніть наступний пальчик,якщо зранку ви вдома побачили усмішку своїх рідних.
-
Загніть середній пальчик,якщо ви зустріли свого друга зранку.
-
Загніть вказівний пальчик, якщо вам приснився казковий сон.
-
Покажіть ,який у вас настрій.
-
Зі мною ви вже привіталися, а тепер привітайте один одного.
Ми сімейка невеличка.
Усі друзі я і ти.
Привітаємось,щоб личка
Всі усмішками цвіли. ( привітання «хай – файв»
-
А тепер ми з вами поділимося настроєм один з одним. Давайте пригадаємо правила спілкування.
ІІ. Робота з календарем.
-
Дітки, а який сьогодні день тижня? Чому він так названий?
-
А який день був учора? А який буде завтра?
-
Діти, а яке вчора було число і місяць?
-
А сьогодні?
-
А яке число буде завтра?
-
Чому ж цей день особливий? Що ви помітили, коли йшли до школи?
-
Правильно. Сьогодні випав сніг, а значить прийшла справжня зима.
ІІІ. Групове заняття.
-
Асоціації.
-
Діточки, з чим вас асоціюється у вас слово « зима»
-
Подивіться за віконечко і скажіть,на що схожий сніг.
-
Поплескайте в долоні,хто хоче пограти в сніжки.
-
Потупайте ніжками,хто бажає зліпити снігову бабу.
-
Покивайте голівками,хто хоче покататися на санчатах.
-
Пострибайте,хто хоче, щоб на Новий рік Дід Мороз приніс подарунки під ялинку.
-
Пісенька.
-
Давайте з вами поспіваємо пісеньку « Зимонько – снігуронько»
-
Гра « Хто більше»
-
Об’єднаймося у три групи за назвою зимових місяців. Кожна дитинка буде мати ім’я – назву місяця ( лячу).
-
Давайте доберемо до слова « зима» якнайбільше слів – ознак. Цьому вам допоможуть ваші малюнки та те, що ви бачите за вікном. Дітки називають, а вчитель може записати слова на дошці.
-
Гра « Добре – погано».
-
Тепер об’єднаємося в дві групи і пограємо в гру. Одна група доводить, чому добре, що прийшла зима, а інша – навпаки. Які небезпеки нас чекають з її приходом.
-
Добір рим.
-
Діти, а чи любите ви вірші?
-
А чим вони відрізняються від оповідання? ( В них є рими)
-
Зараз ми з вами станемо поетами і з усіх слів, які записані збоку доберемо рими до слова, яке записане посередині.
-
Снігу ( сміху,втіху, з розбігу, кригу)
-
Сніжечку ( в мішечку, дружечку,гречку,пиріжечку)
-
Завірюхо ( вухо,сухо, глухо)
-
Практична робота.
-
Діти, скажіть, в яких кольорах ви бачите зиму ( синій, блакитний, білий).
-
А зараз ми розіб’ємося на три групи. Кожна зробить сніжку свого кольору і буде намагатися влучити в мішень.
-
Готові грати в сніжки?
ІV. Обмін інформацією.
-
Запрошую вас у крісло автора. Потрібно розповісти цікаву зимову історію.
-
Діти, після розповіді ви можете задати автору 2 -3 питання.
V. Новини дня.