Урок "Реклама в умовах ринкової економіки"

Про матеріал
Розробка уроку з курсу "Основи галузевої економіки та підприємництва" для учнів професійно-технічних навчальних закладів
Перегляд файлу

 

 

Майбутнє за інтернетом: реклама в мережі обганяє ТБ за доходами

 

 

 

Тема уроку: «Реклама в умовах ринкової економіки»

Цілі:

освітні:  дати визначення поняття реклама; ознайомити учнів зі способами поширення реклами, її перевагами та недоліками;

розвивальні: розвивати вміння аналізувати рекламу та її вплив на споживача

виховні:  виховувати економічну культуру учнів.

Мета: сформувати в учнів уявлення про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації, сприяючи розвиткові творчих здібностей шляхом економічного виховання.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Наочність та обладнання: додаткові теоретичні матеріали за темою, тестові завдання, комп’ютер, проектор.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

 Привітання. Побажання гарного настрою, позитивного спілкування, активної роботи. Повідомлення про організацію роботи на уроці.

http://dptnzdpl6.ucoz.ua/_bd/2/75901228.jpgІІ. Актуалізація опорних знань.

Викладач. Метою нашого уроку є знайомство з одним із чинників попиту - рекламою. Ви, напевно, скажіть, що і так все про неї добре знаєте, і вона не варта того, щоб їй присвячувати цілий урок. Я хочу спробувати переконати вас і довести значимість реклами в сучасному житті.

Дійсно, реклама миготить на стінах будинків, сотні, раз перериває телепередачі, займає значну частину газетних і журнальних сторінок. Ми її постійно лаємо, особливо під час перегляду будь-якого цікавого фільму чи передачі. Сьогодні до кінця уроку ви повинні вирішити - чи потрібна реклама, чи завжди вона коректна і приваблива. Тема реклами обширна і більш докладно вона розглядається в курсі маркетингу.

Давайте пригадаємо, що таке маркетинг?

Орієнтовні відповіді учнів.

Перегляд відеофільму «Історія реклами»

Питання до відео:

1.То яке значення реклами в наш час?

2.Які затрати ідуть на рекламу?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Викладач.Спочатку спробуємо класифікувати рекламу, в залежності від питання, на який вона відповідає.

Ви робите записи в зошиті. Почнемо з самого простого:

Як рекламувати? (Тобто де може бути реклама). Можливі відповіді: телебачення, радіо, газети, журнали, зовнішня реклама (щити, вивіски, плакати), транспортні засоби, Інтернет, вітрини, рекламно-комерційна література (каталоги, довідники) та інші.

Кому адресована реклама? (Для кого рекламується товар). Можливі відповіді: споживачам товарів (торгова реклама) і виробникам товарів (промислова реклама).

Що рекламувати? Можливі відповіді: товар або послугу (зовнішній вигляд, властивості, ціна, гідності і т.д.), фірму (характер діяльності, надійність, привабливі риси), подія (виставка, презентація, концерт і т.д.), ідею (політична реклама, заклик до страхування майна та ін., вкладення грошей і т.д.).

            З якою метою рекламувати?

Реклама за метою може бути така:

1. Комерційна (економічна).

2. Соціальна — виходить за рамки економічних завдань.

3. Політична (зокрема виборча).

            Форми реклами

1.Інформаційна — інформує споживачів про новий товар та його корисні властивості.

2. Перекональна — переконує споживачів купити саме цей товар на підставі його виняткових якостей.

3. Нагадувальна — нагадує людям про корисність товару, до якого вже звикли й перестали звертати увагу.

Розповідь викладача.

Маніпуляція рекламою. Робота зі qr-кодом. Перегляд відео

1http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DryWF9Qd4OCk&4&02http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DHwh0ltZ8U8c&4&03http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DaDL5NXa1BVM&4&0

4http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DKnaoM9xVQc0&4&05http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DLNwULwXpwDI&4&06http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DM_Y4J2VvZdY&4&0

Аналіз рекламного відеоролика за схемою

Снимокаа.PNG

Підбиття підсумків

 1. Що таке реклама?

2. Якою вона буває за видами і формами?

3. Яка історія розвитку реклами?

4. Які способи маніпулювання стереотипами застосовуються в рекламі?

Домашнє завдання Придумати слоган власної групи, який би рекламував вашу професію. Підібрати зразки реклами, де використовуються стереотипи

docx
Додав(-ла)
Strila Olga
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
4 січня 2021
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку