Урок" Рішення прикладів і задач на множення і ділення на 8"Презентація

Про матеріал
Конспект уроку з математики для учнів з особливими вадами. Учні почали своє навчання з підготовчої групи, матеріал уроку формує та розвиває життєві компетентності учнів з математики. Презентація теми уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Духновська Галина Олександрівна, вища категорія, вчитель- методист,Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65 Запорізької області, Запорізької міської ради, Шевченківського району. (2020-2021 н.р.)Урок математики 3 клас  Тема уроку: рішення прикладів і задач з використанням таблиці множення ТА ділення на 8

Номер слайду 2

Мета уроку: закріпити навички рішення прикладів і задач на використання таблиць множення і ділення на 8; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до предмету та самостійність у роботі. Обладнання: картки зворотного зв’язку, індивідуальні пластикові планшети, маркери, м’яч, лінійки.

Номер слайду 3

Мотивація навчальної діяльності . Організація класу. Сьогодні у нас урок незвичайний, тому я хочу, щоб ви : Не просто слухали, а чули. Не просто дивилися, а бачили. Не просто відповідали, а міркували. Дружно і плідна працювали У мене зараз хороший настрій, ось такий: А у вас? Покажете сомалійками свій настрій( у кожного учня є сомалійки) Я хочу, щоб хороший настрій не змінився до кінця уроку. А чого ви очікуєте від уроку? ( відповіді учнів) 

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання. Відкрийте зошити, прочитайте вираз, які відображає суму двох добутків8х3+8х7=80 ( 16+56):8=9 Назвіть відповідь задачі (32:8)+32 = 36 ( кімнат)

Номер слайду 5

Усна лічба. Для чого нам потрібна математика?Зараз ми пограємо в гру « В магазині»( на дошці демонстрація іграшок)Лялька коштує 50 грн, а лев-10 грн. У кільки разів лялька коштує більш , як ліва? Маруся купила 2 машинки , кожна коштує 8 грн. Скільки коштує вся покупка?По малюнкам, кожен учень, складіть свою задачу.

Номер слайду 6

Назвіть закономірність цього ряду чисел8,16,24,32,40,48,56,64,72.6,12,18,24,30,..продовжи ряд чисел( відповіді дітей)

Номер слайду 7

У першому ряду відповіді таблиці множення на 8 . Прогнозуйте тему уроку на сьогодні (правильно, ми будемо рішати приклади і задачі з використанням таблиці множення і ділення на 8)

Номер слайду 8

Повторимо таблицю Учні дають відповіді на планшетах7х5=35; 16 :8= 2;56:8=7;5х8= 40;4х8= 32; 72 :8=9 і т.д.

Номер слайду 9

Хвилинка каліграфії: учні записують цифри, які можна утворити з числом 8, 88,80, 880, 180, 8.

Номер слайду 10

Сторінка ерудита. Коли перевернуть цифру 8 горизонтально- це буде знак безконечності, мало кому знайомі, що появлення самого значка безконечності далеко не математичне. Раніше це символ використовувався в тибетських наскальних гравюрах. Він малювався у вигляді змії, кусючій свій хвіст.

Номер слайду 11

Закріплення матеріалу: Зараз звернемося до підручника і прочитаємо задачу. Задача: 8 покупців купили по 4 кг моркви. Після чого в мішці осталось 56 кг. Скільки кілограмові моркви було в мішці спочатку?Діти, ми зможем відразу відповісти на питання задачі? Що потрібно узнати спочатку?Складемо вираз рішення задачі 4х8 +56=88(кг)Диференційний підхід до рішення задачі( додатково на партах картки, де рішення задачі по діям)

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка під музику

Номер слайду 13

Робота в групах По виразу складіть задачу 72:8-28:4 (на допомогу вам прийдуть малюнки з нашого магазину)Повторення матеріалу: коментування рівнянь біля дошціах8=56; 72:у=8

Номер слайду 14

Гра « Лові помилку»На березі росло 8 яблук, 4 яблука впало. Скільки яблук зосталося? Периметр трикутника з сторонами 2см, 8 см.,7см дорівнює -19 см Правильно?У Маші живуть 5 кошенят. Під час свята вона вирішила нарядити всіх кошенятко. Вона пов’язала трім - розове смужки, а трім -зав’язала розові бантики. Скільки кошенятко отримало по 2 прикраси? (1 кошенятко).

Номер слайду 15

Формування предметної математичної компетентностіЗадачі, які мають кілька варіантів правильних відповідей. У хлопчика були купюри на суму 20 гривень. Одна з купюр не 5 грн. Які були купюри?Як можна поділити відрізок завдовжки 1 дм 2см на рівні частини? Діти вирішили біля школи посадити три різні заввишки деревця в один ряд. Як посадити їх так, щоб найвище деревце не було посередині?

Номер слайду 16

Підведення підсумків уроку Рефлексія

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку