Духновська Галина Олександрівна, вища категорія, вчитель- методист,Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65 Запорізької області, Запорізької міської ради, Шевченківського району. (2020-2021 н.р.)Урок математики 3 клас Тема уроку: рішення прикладів і задач з використанням таблиці множення ТА ділення на 8
Мета уроку: закріпити навички рішення прикладів і задач на використання таблиць множення і ділення на 8; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до предмету та самостійність у роботі. Обладнання: картки зворотного зв’язку, індивідуальні пластикові планшети, маркери, м’яч, лінійки.
Мотивація навчальної діяльності . Організація класу. Сьогодні у нас урок незвичайний, тому я хочу, щоб ви : Не просто слухали, а чули. Не просто дивилися, а бачили. Не просто відповідали, а міркували. Дружно і плідна працювали У мене зараз хороший настрій, ось такий: А у вас? Покажете сомалійками свій настрій( у кожного учня є сомалійки) Я хочу, щоб хороший настрій не змінився до кінця уроку. А чого ви очікуєте від уроку? ( відповіді учнів)
Усна лічба. Для чого нам потрібна математика?Зараз ми пограємо в гру « В магазині»( на дошці демонстрація іграшок)Лялька коштує 50 грн, а лев-10 грн. У кільки разів лялька коштує більш , як ліва? Маруся купила 2 машинки , кожна коштує 8 грн. Скільки коштує вся покупка?По малюнкам, кожен учень, складіть свою задачу.
Сторінка ерудита. Коли перевернуть цифру 8 горизонтально- це буде знак безконечності, мало кому знайомі, що появлення самого значка безконечності далеко не математичне. Раніше це символ використовувався в тибетських наскальних гравюрах. Він малювався у вигляді змії, кусючій свій хвіст.
Закріплення матеріалу: Зараз звернемося до підручника і прочитаємо задачу. Задача: 8 покупців купили по 4 кг моркви. Після чого в мішці осталось 56 кг. Скільки кілограмові моркви було в мішці спочатку?Діти, ми зможем відразу відповісти на питання задачі? Що потрібно узнати спочатку?Складемо вираз рішення задачі 4х8 +56=88(кг)Диференційний підхід до рішення задачі( додатково на партах картки, де рішення задачі по діям)
Гра « Лові помилку»На березі росло 8 яблук, 4 яблука впало. Скільки яблук зосталося? Периметр трикутника з сторонами 2см, 8 см.,7см дорівнює -19 см Правильно?У Маші живуть 5 кошенят. Під час свята вона вирішила нарядити всіх кошенятко. Вона пов’язала трім - розове смужки, а трім -зав’язала розові бантики. Скільки кошенятко отримало по 2 прикраси? (1 кошенятко).
Формування предметної математичної компетентностіЗадачі, які мають кілька варіантів правильних відповідей. У хлопчика були купюри на суму 20 гривень. Одна з купюр не 5 грн. Які були купюри?Як можна поділити відрізок завдовжки 1 дм 2см на рівні частини? Діти вирішили біля школи посадити три різні заввишки деревця в один ряд. Як посадити їх так, щоб найвище деревце не було посередині?